Volgens mij niet hoor, aangezien ik geen leven heb ben ik al de hele dag online, en ik heb niks zien staan. Het enige wat er op lijkt is dit: http://www.majornelson.com/archive/...berium-wars-trailers-themes-and-pictures.aspx Name:Command & Conquer 3 Tiberium Wars Demo Trailer Price: Free Availability: Not available in Asia Dash Details: Download this trailer
Of die vent op dat EA forum is gewoon een sadist die het het leuk vind dat wij elk uur vol verwachting MP checken
ouch.. dit zegt iemand erover, (kweet niet of ie gelijkt heeft) hij zou best eens gelijk kunnen hebben
Zou wel erg vervelend zijn. Heeft er iemand al eens op gelet of alle demo's altijd op donderdag uitkomen? Was mij nooit opgevallen.
Is mij in ieder geval nog nooit opgevallen..maar zou wel makkelijk zijn als dat zo is..woensdag arcade game..donderdag demo's..wat krijgen we op vrijdag Hoop dat de demo spoedig komt..wil nou wel eens weten hoe deze game eruit ziet
Onzin man. Pas hebben we de Virtua Tennis 3 demo gehad en die kwam op een vrijdag. GRAW 2 demo kwam op woensdag. Crackdown demo op dinsdag. Zo zijn er vast nog wel talloze voorbeelden te noemen
Command & Conquer 3 demo nu te downloaden! Gisteren zou eigenlijk de demo van de RTS game Command & Conquer 3: Tiberium Wars op Marketpalce moeten staan maar dat bleek uiteindeljik niet te gebeuren wat nog voor enige 'ophef' zorgde. Gelukkig weet EA ons vandaag wel blij te maken want de demo staat vanaf nu op Xbox Live Marketplace. De demo weegt ruim 1 GB en is alleen offline te spelen. Wat vinden jullie van de demo?