1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 20 jun 2006.

1. Ajacied410

Ajacied410 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is hem nu aan het downloaden..canada/amerika hadden hem natuurlijk weer eerder (uurtje ofzo maar)..maarja daar kon ik hem niet downloaden omdat ie alleen voor gold is..maarja nu is ie hier ook..ben benieuwt..de trailer zag er gaaf uit

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ga hem ook zo downen.

Zal straks uitgebreid mijn mening over de game geven. Dat zal vooral belanrijk zijn voor de mensen die twijfelen tussen de PC en de 360 versie.

3. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Verdomme! Mijn membership is teruggevallen naar silver, dus nu kan ik de de demo niet downloaden. Ik denk slim te zijn en vul de code van zo'n trial kaart in (48 uur extra online gamen), maar daar trapt de 360 niet in. Hij blijft nog steeds op silver membership staan en nu heb ik dus ook nog eens zo'n trial kaart verprutst (op dit moment doe ik toch niets anders op de 360 online). |:-

4. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Nieuw profiel aanmaken op je 360, krijg je weer een maand gratis gold ?

5. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439

Hmm ja dat zou ik ook kunnen doen. Maar vind het eigenlijk een beetje overdreven om een heel nieuwe profie aan te maken voor 1 demo. Ik kan ook wel een aantal dagen wachten, heb hem toch al op de PC. Maar ben nog steeds benieuwd naar jullie mening.

6. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Ah, nou als je 'm al op de PC hebt weet je dat er toch weinig aan is. ;)

(heb 'm zelf ook op de PC, en heb er erg veel spijt van dat ik daar 50 euro voor heb uitgegeven)

Ik vind het allemaal te simpel, en de balance is ver te zoeken.

7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat had je van te voren kunnen weten als je de serie kent en het nieuws gevolgd had. Geen ellenlange Tech-Tree van upgrades, gewoon snelle simpele arcade RTS, dat zou C&C3 worden en dat is het ook geworden. Als je daar niet van houdt moet je Supreme Commander eens proberen.

8. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Had ik inderdaad kunnen weten, maar bij een RTS mag je toch verwachten dat iig de balance in orde is ?

En dat is het nu absoluut niet, Scrin > GDI > NOD
    Zeg niet dat het onmogelijk is te winnen met NOD, maar je moet wel veel meer moeite doen als met die andere 2.

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over de balance ga ik niet oordelen, ik heb zelf nog geen GDI of Nod aangeraakt....not even once 8) Maar misschien heb je gelijk hoor, in dat geval heb ik toch het goeie ras gekozen :cool: :+

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Is ie voor Silver al beschikbaar of duurt dat nog een tijd? Zou wel gaar zijn nl.
    Wel jammer dat het downloaden van nieuwe demo's vaak zo traag gaat.

11. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Wat berichten verwijderd, gelieve geen '% berichten' e.d. te plaatsen.

12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.932
    De mijne is nu op 31 proc- ohw, excuses. :p
    Nee maar hij gaat wel bokketraag hier, mja..ben echt benieuwd wat er is van geworden. Heb wel veel filmpjes gezien (oa die op marketplace staan) maar daar zie ik alleen maar tanks met allemaal toeters en bellen op elkaar raggen enzo, ik vind het er echt niet overzichtelijk uitzien..:{ Mja met je HUD erbij enzo wordt dat dan wel natuurlijk..hoop ik. Tiberian Sun heb ik vaak gespeeld, maar dat werd al snel saai en Red Alert 2 Yuri's Revenge daarentegen is echt fantastisch...ik hoop dat ze dan ook ooit nog eens met Red Alert 3 komen.

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Over 1 1/5 week krijgt silver hem meestal

14. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    k ga m nu downloaden!

15. Neophyter NL

Neophyter NL Guest

Ik zat net te downloade staat er 25 procent , maar nu komt het: Ik cancel de game en download de demo op nieuw staat er 40 procent*)

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    EDIT : Never mind

17. tamerius

tamerius Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    wat betreft de balancing, die is goed vanaf het begin. het is niet zo dat scrin > gdi > nod.. je moet er gewoon anders mee werken.. scrin = rush, gdi = power, scrin = late game air power. de top 3 spelers op pc is dan ook gdi, scrin, nod.. hele top10 is goed verdeeld wat betreft rassen.

wat wel minder is bij cnc3, is dat tanks >>>>>> de rest, en je zal veel tankonly games zien.. het is jammer dat infantry zo onderpowered is.
    (alles gebasseerd op PC 1.04 versie dus, ben de 360 versie aan het binnen hengelen.. erg benieuwd naar de handling via controller)

Laatst bewerkt: 20 apr 2007
  18. RuudW

RuudW RuudW

Leuk Bevonden:
    0
    Zou iemand zijn bevindingen kunnen posten? Ben wel erg benieuwd namelijk, want het wachten duurt lang =( !

19. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    staat al een kwartier op 9% :'-( hopelijk is dat geen fout...

20. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij staat hij ook stil op 28 %

Deel Deze Pagina