1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 20 jun 2006.

  1. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    ik kan weer zien, IK KAN VECHTEN!!! :lol:
     
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Gek he dat je in missies bepaalde doelen moet halen. ;)
     
  3. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Je eigen ding doen? Tis geen gta :D

    Als je geen missies wilt volgen kan je natuurlijk wel online spelen.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Mensen schijnen ook te vergeten dat in de demo je een paar begin missies doet... missies waar je nog flink aan het handje wordt gehouden.
     
  5. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ik vind die 2de missie vreselijk!! ben ik lekker besig basisje bouwen, komen er een paar auto'tjes.. is mn TECH CENTRE kapot, ik denk maak ik een nieuwe, vallen ze aan de andere kant aan, dan zijn weer mn BARRACKS kapot.. enzovoort.en toen waren mn centjes op en ging ik maar Gears Of War spelen :)
     
  6. tamerius

    tamerius Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    9
    heb gisteren wat potjes online gedaan, en na een tijdje wen je echt aan de controls. 5 wins/0 loses.. vandaag nog eentje gedaan en ook gewonnen (ik speel em ook op de PC, vandaar).
    De graphics (op een standaard TV) vind ik tegen vallen vergeleken met de PC versie, ik heb het idee dat ea niet op helemaal high staat. Maar misschien is het op een HDTV stuk mooier door de resolutie.

    ik ben vooral onder de indruk vd controls, ik had niet verwacht dat ze die zo goed konden neerzetten daar ik op de PC een hoop shortcuts gebruik en CNC veel minder met squads werkt (tov BFME2). Ik mis er echter wel een paar die wellicht wel in de game zitten, misschien dat iemand die voor me weet?
    - fast scroll, geen idee hoe ik dat moet doen en dat is wel irritant
    - mijn 2de build queue opvragen? via de main toolbar krijg ik alleen die van mijn MCV, maar die van mijn crane moet ik constant via de crane zelf aan het werk zetten
    - alle units over hele speelveld selecteren (left trigger = op het scherm)
    - bookmarks kan ik ook niet vinden
    - wat doen de bumpers, en X eigenlijk? is er ergens een complete controller layout te vinden?

    ben verder benieuwd of de 360 versie de ontbrekende features ook nog gaat krijgen, stats na online en replay zouden wel zo fijn zijn
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2007
  7. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon wat automatisch vurend afweergeschut opstellen en een paar soldaten. Die beschermen je wel een tijdje.
     
  8. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    een auto'tje sloopt meteen een squad van mn rifleman:)
     
  9. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt me op dat de wat ervaren speler alleen een tankrush doet op Xbox Live :mad:

    Mannetjes hebben geen schijn van kans
     
  10. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ben aardig positief over deze overzetting naar de 360.
    Totaal geen last van framedrops e.d. ook de besturing verrast me.
    En Ben blij dat ik lees dat je in de volledige game niet meer zo aan het handje word gehouden.
    Je krijgt namelijk in de demo wel erg veel tips :)
    Ook vond ik missie 2 op het einde een beetje teleurstellend.
    Ben ik net lekker strategisch bezig,krijg je opeens een of andere uberbeam tot je beschikking die de enemy,s base in 1 klap wegvaagt8)

    Maargoed overall een vette game die ik waarschijnlijk wel ga aanschaffen.

    smokey
     
  11. tamerius

    tamerius Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    9
    haha, net 3 potjes online gedaan met de spiderbuild techniek.. wou even kijken of dat ook te doen was op de 360 en het ging eigenlijk wel redelijk.. 3-0 gewonnen weer. sta totaal al op 12-0 :)

    spiderbuild:
    bouw een outpost (surveyor of hoe die ook heet bij GDI), zet em in een group (zodat je er snel naar toe kan springen) en zet deze bij buitenste tiberium field neer. bouw je base (crane/power/ref/ref/barrack) en zorg verder dat je economie goed is. stuk of 4 refinerys + wat extra harvies.
    dan vanaf je outpost stroom bouwen richting base vd ander, queue 2 turrets en aangekomen bij tib.field van de ander plaats je de zooi neer. zorg dat je ze repairt en queue 2 nieuwe. Zo snel mogelijk techcenter bouwen zodat je de sonic turrets kan gaan gebruiken. in tussen tijd heb je al wat tanks in je base, neem die mee naar onder indien dat nodig is (meestal niet hehe)...
    beetje cheesy om te doen, maar tis wel fun om de ander te verslaan door in zijn base turrets neer te gooien :)

    problemen wat ik met de interface had was vooral het niet kunnen selecteren vd crane vanuit de build-bar, op de PC bouw je er 4 zodat je met de stroom snel naar voren kan lopen... 4 turrets bouwen gaat ook stuk beter dan de 2 die je hier kan gebruiken via de buildbar. Het tering langzame scrollen is irritant als je vanuit je crane stroom wilt aanvoeren. wat wel helpt zijn de shortcuts voor group create/select via de digital pad onder/boven, gebruik X om te focussen op de groep.

    laatste potje was ik op 3 gebieden tegelijk aan het aanvallen, best aardig te doen.

    ik kan er nog niet zo snel mee spelen als op de PC, maar dat komt vooral omdat er geen subtabs zijn voor de cranes en omdat er geen bookmarks zijn (wat op te vangen is door een unit op die plaats te zetten en groep van te maken)

    alles bij elkaar, EA heeft het met de interface van CNC3 echt goed gedaan.. Hulde!

    PS: linker bumper + rechter bumper zijn voor select same unit/add to group.
    bij de start vd single player kan je alle controls bekijken
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2007
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.690
    Leuk Bevonden:
    17.897
    Leuk hoor, maar door dat kutEA kan ik dus geen online accoun t aanmaken omdat het niet 'íntendet is for my group of age' en 'ask your parent' yea leuk en aardig allemaal, maar dit krijg ik dus elke keer, hoe los ik dit op?! 8)
     
  13. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    Hehe kan niet wachten op command & conquer 3 ;) jammer dat je niet private kan hoste in die demo, want iedereen wilt wel ff tegen wat vriende spele:b:
     
  14. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar da's dan ook goed gedaan door EA. Je wilt dat graag, maar het kan nu niet, dus........ ga je de game kopen of ruilen:thumbs:
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.690
    Leuk Bevonden:
    17.897
    Iemand nog antwoord op mijn vraag?
     
  16. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Ben de demo nu aant downen...hopelijk kan ik een beetje met de controller overweg 8)
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Voor de mensen die em al gespeeld hebben;

    Hoe zijn de controls? Ik heb LOTR:BFME2 op de 360 weg gedaan omdat ik er gek van werd om zo veel met de controller te moeten doen. En met zoveel bedoel ik de tijd die erin gaat zitten. Er zijn altijd zoveel handelingen om uit te voeren dat ik soms veel te lang bezig was voor 1 bepaalde actie.

    Nou boeide die game me ook niet heel erg en kan ik C&C sowieso wel waarderen, maar ben bang dat ik het weer niks ga vinden door gekut met de controller..

    Oh en m'n PC gaat deze waarschijnlijk niet trekken (dat moet ik nog even nakijken), vandaar mijn interesse in de 360-versie.

    Thanks alvast.
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Maar die buggies kunnen niet op tegen het automatisch vurende afweergeschut (vergeet ze niet te repairen tijdens het vechten). Kan me die missie eigenlijk niet herinneren... heb je geen zwaardere wapens (of verdedigingskoepels) om die karretjes weg te houden? De begin missies zijn allemaal best eenvoudig.

    Wat zijn de specs van je PC als ik vragen mag?
     
  19. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Oei daar vraag je me wat. Ik heb eigenlijk geen idee. :+


    Ik stuur wel ff een PM nadat ik Everest ff heb aangezet.
     
  20. tamerius

    tamerius Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    9
    Reckuuza: het zal wel ergens in je system blade een optie zijn (zie family settings), of bij je personal settings (xbox button)
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2007

Deel Deze Pagina