haha, net 3 potjes online gedaan met de spiderbuild techniek.. wou even kijken of dat ook te doen was op de 360 en het ging eigenlijk wel redelijk.. 3-0 gewonnen weer. sta totaal al op 12-0
spiderbuild:
bouw een outpost (surveyor of hoe die ook heet bij GDI), zet em in een group (zodat je er snel naar toe kan springen) en zet deze bij buitenste tiberium field neer. bouw je base (crane/power/ref/ref/barrack) en zorg verder dat je economie goed is. stuk of 4 refinerys + wat extra harvies.
dan vanaf je outpost stroom bouwen richting base vd ander, queue 2 turrets en aangekomen bij tib.field van de ander plaats je de zooi neer. zorg dat je ze repairt en queue 2 nieuwe. Zo snel mogelijk techcenter bouwen zodat je de sonic turrets kan gaan gebruiken. in tussen tijd heb je al wat tanks in je base, neem die mee naar onder indien dat nodig is (meestal niet hehe)...
beetje cheesy om te doen, maar tis wel fun om de ander te verslaan door in zijn base turrets neer te gooien
problemen wat ik met de interface had was vooral het niet kunnen selecteren vd crane vanuit de build-bar, op de PC bouw je er 4 zodat je met de stroom snel naar voren kan lopen... 4 turrets bouwen gaat ook stuk beter dan de 2 die je hier kan gebruiken via de buildbar. Het tering langzame scrollen is irritant als je vanuit je crane stroom wilt aanvoeren. wat wel helpt zijn de shortcuts voor group create/select via de digital pad onder/boven, gebruik X om te focussen op de groep.
laatste potje was ik op 3 gebieden tegelijk aan het aanvallen, best aardig te doen.
ik kan er nog niet zo snel mee spelen als op de PC, maar dat komt vooral omdat er geen subtabs zijn voor de cranes en omdat er geen bookmarks zijn (wat op te vangen is door een unit op die plaats te zetten en groep van te maken)
alles bij elkaar, EA heeft het met de interface van CNC3 echt goed gedaan.. Hulde!
PS: linker bumper + rechter bumper zijn voor select same unit/add to group.
bij de start vd single player kan je alle controls bekijken
Laatst bewerkt: 21 apr 2007