1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 20 jun 2006.

  1. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    oei, nooit verw8 dat de 360 zo alround zou worden!
     
  2. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter game-nieuws kon er vandaag niet komen!

    Dit spel zal ik meteen halen, heb er nu al zin in :)
     
  3. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben toch wel benieuwd naar deze titel :).

    Voor hoeveel spelers zouden ze de mp maken?
    Het lijkt me wel gaaf om dit met 7 vrienden te doen namelijk (via Live).
    Maar goed, dat zal wel wishful thinking zijn.
     
  4. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    via live zou dit inderdaad echt vet zijn :D
     
  5. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    De xbox heeft toch gewoon usb poorten. Dan zou het toch gewoon mogelijk moeten zijn om muis/toetsenbord in te pluggen of ben ik nu helemaal gek?:9
     
  6. TiNuSsssss

    TiNuSsssss Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar gaat m n nachtrust........
     
  7. Shizzel

    Shizzel Guest

    Je hebt gelijk, dat lijkt me wel mogelijk ja.
    Maar kan je het dan niet beter op de PC spelen? I.p.v. toetsenbord en muis verslepen enzo.

    En voor iedereen die een draadloos toetsenbord en een draadloze muis heeft, is het wel balen als het uiteindelijk wel kan. Des te meer wil ik het }:]
     
  8. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Uber!!! was eerst die-hard red alert 2 speler! maar mijn pa owned me nog steeds!! tering wat was hij goed....maar C&C 3 op de 360!! WHOOPIE!!! en ik maar geld sparen om mijn pc een beurt tegeven om hem te kunne spelen!! en xbox live en ik d8 ook netwerk :eek: goed nieuws of nie :)
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Je pa speelt dit spel?!
    Wicked ;)!

    In elk geval gewoon super dat dit spel uit gaat komen op de Xbox 360. Zoals je ziet zijn er een hoop fans van dit spel.
    En van dit Genre! Dus wanneer dit goed uitgewerkt gaat worden qua besturing, wordt dit toppie! :)
     
  10. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    C&C heeft volgens mij een ontzettend grote schare fans van boven de 30, ken zo 10 mensen uit mijn kring opnoemen die deze serie ziek spelen én boven de 30 zijn. Echt een heerlijk spel vind ik het. Het mooiste blijf ik vinden om gewoon een basis op te bouwen, alles lekker relaxt, en dan af en toe een geplaatste aanval doen. Damn, krijg er alweer helemaal zin in :D
     
  11. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    KANE!! }:]

    Ik denk dat de kans vrij hoog is dat er een muis op de Xbox 360 kom. Als het niet van Microsoft zelf is dan maak iemand anders het wel, Labtec bevoorbeeld.

    Ben benieuwt over het verhaal.
     
  12. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou echt super zijn RTS spellen miste ik altijd op spelcomputers en met de 360 dus lekker niet, Generals heb ik ook helemaal kapot gespeelt dus deze zal helemaal goed worden.
     
  13. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0

    ''Goede spelserie" duidt er op dat je de serie zou kennen...

    Kennelijk niet vanaf het begin dus..

    Even een korte trip terug de geschiedenis in.

    Als eerste was er

    Command & Conquer. Dit was je standaard RTS met tiberian als grondstof. En de partijen GDI en NOD die elkaar bestreden.

    C&C kreeg ook nog de uitbreiding: Covert Operations

    Vervolgens zijn ze overgestapt op het (een beetje lijkende op) WO2 theme... echte partijen en realistische omgevingen. (Allies vs Soviets)

    Dit spel heette: Red Alert

    Dit spel heeft de uitbreidingen CounterStrike en Aftermath ontvangen.

    Hierna kwam het spel Command & Conquer: Tiberian Sun (eigenlijk C&C2 dus)

    Tiberium Sun kreeg vervolgens de uitbreiding TiberianSun: FireStorm

    en toen kreeg Red Alert vervolgens de opvolger Red Alert 2

    En deze ontving de uitbreiding Yuri's Revenge (hier is dat realisme uit de RA serie er een beetje afgevallen)

    Hierna bedacht Westwood zich (net als andere series van dat moment allemaal deden) om een FPS uit te brengen.
    Dit werd Command & Conquer Renegade, in mijn ogen geen geslaagd spel gezien het niet was wat zijn voorgangers wel waren.... een RTS...

    (worden we al moe van het lezen?)

    De titel die hierna verscheen is mij nog nooit duidelijk geworden waar hij vandaan komt... ik gok dus op een nieuwe serie in de C&C reeks...

    Dit spel was genaamd Command & Conquer: Generals

    Dit spel heeft ondertussen al de uitbreiding Command & Conquer: Zero Hour mogen ontvangen.

    Dit was totdat C&C 3 aangekondigd werd het voorlopige einde van de C&C reeks, maar zoals ik al zei C&C is aangekondigd dus ze gaan weer lekker verder.

    Maar goed, genoeg afgedwaald
    Even terugkomend op die Kristallen nu de spelvolgorde weet:



    Die kristallen zijn Tiberian. Tiberian is in het Universum waar Command & Conquer (de eerste versie en zijn 2 uitbreidingen) zich in afspeelden. In dit universum is Tiberian zowel een grondstof als een vervuiling. De hele planeet groeit er namelijk mee onder en de tiberian opmars is niet bepaald gemakkelijk tegen te houden of af te remmen...

    Over Tiberian heenlopen was vanaf C&C '1' al schadelijk voor niet gepantserde eenheden.

    Hopelijk vind je het leuk om te weten... ik vond het leuk om te schrijven iig...

    ik loop ook al met de serie mee vanaf het eerste spel... en heb van elk deel geweldig genoten.

    Even een paar aanpassingen gemaakt... Merci voor de herinnering AVHAHA
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2006
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Red Alert kwam tussen Command & Conquer en Command & Conquer: Tiberium Sun. En daarvoor was toch de Dune serie?
     
  15. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik viel er in toen Tiberium sun uitkwam, toen had mijn stiefvader alle spellen tot dan toe in zijn bezit. Aangezien mijn computer in die tijd TS niet aan kon, maar ik wel ontzettend geil werd van al die geweldige Gfx, wilde ik een C&C spelen! Dus toen ben ik begonnen met deel 1. Nog altijd geweldige ervaringen mee. Behalve Generals (ivm systeem problemen) heb ik alle delen gespeeld, en heel veel van genoten. Toch blijft de klassieke C&C het beste, de afstammelingen Red Alert en Generals (aanschouwen dan) vond ik minder, aangezien het niet de klassieke teams waren, die mij zo in de ban hadden. Al vond ik in RA2 en Yuri's Revenge, de levende cutscenes wel heel origineel, en gaf (imo) een extra dimensie aan het spel.. Geweldige heringeringen aan. :D

    Moet trouwens nog steeds die complete set aanschaffen die laatst is uitgebracht. Scheelt mij ook weer een hoop gezoek :cool:
     
  16. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm... kan het me van de eerste paar niet meer herinnneren... maar volgens mij hebben ze al levende cutscenes vanaf de 1ste Red Alert...

    Of heb ik het nou mis...?

    Die heb ik gister ook net erbij gekocht ja.. C&C The First Decade
     
  17. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Als deze uit komt koop ik hem wel, want ik heb Tiberum Sun helemaal gaar gespeelt op de PC _O_ !!
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Je had ze al vanaf C&C :+ .
     
  19. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    echt geweldig een vervolg...ik hoop dat het lekker speelt met een controller...helaas nooit c&c gespeelt maar daarna alle delen gehad zoals red alert enzo..
     
  20. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn reactie is net zoals een post die ik eerder in deze thread heb gelezen:

    Eerst maar eens de besturing van Lord of the Rings: Battle for Middle-Earth II analyseren. Mocht dit goed speelbaar worden, dan mag je deze zeker aan het lijstje van 'wanna-haves' voegen.
     

Deel Deze Pagina