1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 20 jun 2006.

  1. Eagle32

    Eagle32 Secret Service

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik haal m denk ik ook wel, al vind ik het wel jammer dat ik bij de demo niet kon kijken of de scrin echt zo overpowered zijn als ik hoor van sommige die hem op de pc hebben.

    btw er komt ook een map editor voor de pc, ik hoop dat ie ook voor ons strax gratis te downloaden is.
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2007
  2. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemde uitspraak want op de PC speel ik meestal met GDI tegen de Scrin en dan is laatstgenoemde in 85% van de gevallen toch de verliezer.
     
  3. Bleet

    Bleet MIA

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    True, vorige week nog via lan gespeeld met een vriend van me. De Scrin zien er wel vet uit, maar ik vind ze niet echt overpowered ofzo.
     
  4. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15

    maybe it's in the game..

    sorry, flauw woordgrapje:+
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Je bedoelt dat je RTS's in het algemeen je niet aanspreken? Want ik ken er maar weinig met first persion actie erin gebouwd.

    Nog eff over die worldbuilder. Ga er maar niet vanuit dat die voor de 360 komt. Nee, EA gaat ons uitmelken: een paar officiele maps voor een premium prijs (misschien herinneren jullie de mappacks bij BfME nog... drie kaarten ofzo voor maar liefst... wat, 400 punten?).
     
  6. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Hey,een vriend op xbox live heeft een probleem:Telkens als hij met C&C3 op live wilt komen komt dit op ze beeld te staan :Your connection to the EA Online servers has been lost.

    Wat kan hij hiertegen doen?
    (Hij heb een speedtouch 546i modem/router)
     
  7. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook soms met bf 2 demo, try again?
     
  8. RuudW

    RuudW RuudW

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat er in de demo geen skirmish kan worden gedaan. Zou wel mooi geweest zijn om een beetje te prutsen:+ ..

    Trouwens, het is wel irritant dat mensen voortijdig stoppen als jij met een mooie aanval die kant op gaat. Net ook al weer 5x op rij gewonnen, en dan hoef je nog niet eens je best te doen. Maar goed dit zal ook wel binnenkort zijn afgelopen.:{
     
  9. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi er is een demo maar even uitproberen dan
     
  10. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Demo is wel tof , controls zijn makkelijk tebiedenen .
    Word deze game regio vrij?
     
  11. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee.
     
  12. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    is hij nog steeds gold only? 8)
     
  13. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    even een vraagje over de grootte van dit spel en dan bedoel ik hoe lang duurt het voor je em uitspeeld ben namelijk wel geintereseert en vind online ook zeker leuk maar de single player meot voor mij echt lang zijn anders hoeft het niet ...
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.689
    Leuk Bevonden:
    17.896

    Nee.
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dan hoef je je niet druk te maken. SP is best groot, met 16 missies voor GDI, 16 voor NOD en nog een handvol missies (eigenlijk een soort bonus campaign) voor de Scrin. Daarnaast kun je natuurlijk ook nog altijd potjes doen tegen de AI in skirmish modus (alleen, of geteamed met een AI medespeler tegen meerdere AI's, alles is mogelijk).
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb de Demo gespeeld en moest toch ff wennen. Alles ging zo enorm snel. Groepje Troopers? Staan klaar binnen 5 seconden. Mammoth Tank, nog geen 15 seconden! Ik heb vroeger alleen Red Alert op de PS1 gespeeld, maar daar ging dat toch niet zo snel?

    En weet iemand of die Ion Cannen gewoon tot het wapenarsenaal behoort? Want die vind ik echt kut. :mad: Zo enorm lame...
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2007
  17. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem ook erg dopie ! gisteren ff een goeie pot gespeeld .. ga vanavond weer ff wat potjes spelen !

    kan echt niet wachten todat de volledige game uit is en ik op grotere maps kan spelen ! en als ik meerdere potjes heb gespeeld dan daag ik een paar van jullie uit ! misschien een keer met 4 man tegen elkaar een keer ?!
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Het Ion Cannon is een superwapen. Die had je bij Red Alert ook al.
     
  19. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    De Iron Cannon zit in het tab blad verdediging. Ik ben ook opgegroeid met c&c en dat was een Oooo game. En bij deze game op de 360 is dat gevoel weer helemaal terug.
     
  20. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit vind ik juist gunstig,maar voordat jij die mammoth tank hebt,ben je al weer 1,5 รก 2 minuten verder ;)

    En Ion cannon control is een superweapon wat ook in red alert 2 was (KERNBOM FTW!8) )
     

Deel Deze Pagina