1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 20 jun 2006.

  1. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb demo dit weekend ook zitten testen.
    Ben echt aan het twijfelen om deze te kopen want ik heb tot nu toe ALLE C&C games op PC gespeeld. Nu is mijn PC sowiezo te licht. Ik heb het lichtjes moeilijk om mij te wennen aan die controls. Vooral dat ik altijd met groepen werk en die kon je gemakkelijk aanmaken op PC via CTRL + 1, 2, 3 enz... Hier heb ik nog niet gevonden hoe je dit doet.

    Voor de rest wel een zeer mooi spel. Die explosies en effecten zijn subliem.
     
  2. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje, kun je de tanks ook repareren?
     
  3. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    Tanks kun je repareren mee een bepaalde tank en ook als ie naast je warfactory staat dacht ik , maar weet niet zeker.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 apr 2007
  4. Denis87

    Denis87 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey even een vraagje...Waar kan ik die silo's maken? Kan ze niet vinden
     
  5. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    zitten er n de full game teslacols

    die dingen die zijn zo GRUWELIJK vet
     
  6. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Onder support structures, het laatste vakje op je balk.
     
  7. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    Wat is de release? De een zegt dat het is uitgesteld naar Juni , of blijft het gewoon 10 mei?
     
  8. Eagle32

    Eagle32 Secret Service

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Teslacoils zijn van de red alert serie en zitten voor zover ik weet dan ook niet in deze game.
     
  9. ThisisRobba

    ThisisRobba ODX.comFC

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan, is geloof ik het eerst tabje kan je groepen maken. Staat 1,2,3 bij. Groep selecteren naar die tab gaan en dan nummer kiezen en A ingedrukt houden.
     
  10. ViperMike

    ViperMike Guest

    Had net echt zo een grappig potje, mijn tegestander dacht dat ik in het begin zo een tankrush zou doen. Hou bouwed 100 van die rocket ventjes. Ik bouw 10 snipers en maak ze allemaal af 8)
     
  11. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    @Willem : Als je alleen red alert heb gespeelt is dit zeker wat anders! Ik heb zon beetje alle C&C games gespeelt (schaamt zich diep!) En mijn pa heeft hem voor de pc en speelt hem :p Hij is echt super wreed! Ik ga hem denk ik voor de 360 halen want ik vind hem echt bruut! Besturing lijkt me alleen wel wennen, en is de demo nog steeds voor gold alleen??
     
  12. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Datum is nog steeds 10 Mei. En als ja hij is nog voor gold only
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Inderdaad ja. ;)

    Ik weet nog niet of ik 'm ga halen, maar vind de Demo wel super wreed. De verschillende eenheden, zo gaaf. Die helikopters zijn ook echt uber, zeker als je 6 Airfields maakt (ja, Tiberium te veel :+ ) en dan in één keer met één Air Raid alle Objectives haalt. XD Alleen ff die Engineer in dat gebouw droppen.
     
  14. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds age of mythology geen rts meer gespeeld en dat spel haperde al op mn pc dus dit is echt een uitkomst voor mij. Het kan mij dus, en ik denk wel meer mensen, niet zo veel schelen dat het niet veel verschilt van voorgaande delen of dat het niet super hard-core is.
    De besturing vind ik ook prima, ik speel al zolang console dat ik er net zo goed al met een muis mee overweg kan.
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Niet super hardcore? Het kan bijna niet meer hardcore dan dit. Dit is zoals het RTS genre vroeger was. :)
     
  16. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ik vind het wel jammer dat je bijna nooit zonder geld komt te zitten, bij de oude C&C moest je 1 of 2 refiners/harvesters erbij bouwen om geld te krijgen. En kon je nog als strategie gebruiken om al zijn harvesters te molle zodat hij zonder geld komt te zitten. Nu heb ik al genoeg aan 1 en zeurt dat mens nog steeds dat ik silo's moet bouwen.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat snap ik ook niet nee... ik kom alleen zonder geld te zitten als ik overdrijf in units.
     
  18. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ook op de 360 is dit makkelijk te doen, althans, nóg makkelijker dan dat hier aangehaald wordt.. Selecteer de gewenste groep, daarna klik je op cursorpad naar onderen. Dan maakt hij versnelt een groep aan. Wil je snel door je groepen cyclen, klik dan naar boven op cursorpad..

    *jaja, bootcamp heeft zo zijn voordelen.. ;)*

    Ik vind de demo iig boven verwachting goed! Het speelt verdacht lekker, en eerlijk gezegd mis ik de muis en het toetsenbord (nog) niet zo.. Btw best een dikke demo voor EA, ben ik niet van ze gewend (denkt aan Fifa demo's waar je maar 1 helft kan spelen etc..).
     
  19. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    en dan hebben we het nog niet over de DEF JAM demo gehad:emo:
     
  20. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer kan silver hem ook downloaden???? Want hij is zooo bruut op de pc! 8)
     

Deel Deze Pagina