1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 20 jun 2006.

  1. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht ik al ja.. maar het is zooooow lang geleden dat ik C&C voor het laatst heb gespeeld...

    Stond de C&C niet bekend als 1 van de eerste spellen met levende Cut-Scenes?

    Ik zal hem ook absoluut niet voor de 360 kopen... ik vind een RTS gewoon niets op een console...
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2006
  2. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond juist RA2 HET dieptepunt.
    Mijn favoriet zal toch RA1 blijven samen met de ECHTE C&C serie, vond RA2 gewoon afgebaggerd invergelijken met vorige spellen(graphics zagen er wel beter uit, maar vond het veel kloteriger om te spelen... Niet het gevoel erbij van: '"GEIL!!!"'):{ Gewoon mijn mening...

    Verder is het wel relax dat ie op de 360 komt(maar ik geen 360 NOG heb). Heb je geen gezeik teminste over dat je PC het niet aankan(tja, niet iedereen heeft tonnen geld over). De vraag is dus voor mij of ik 'm zal kopen voor de PC of 360(Halo2/GoW/C&C?)
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2006
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Kan ik hier nog wat aan toevoegen? :)

    Het ziet er super uit en als de besturing bij LOTR goed genoeg werkt.... nou dan ben ik ook niet meer te houden.

    Eerlijk gezegd had ik deze titel helemaal niet verwacht op de Xbox 360. Kunnen we dus concluderen dat EA zoveel vertrouwen heeft in het slagen van de LOTR RTS op de Xbox 360, dat ze daarom ook maar meteen C&C ontwikkelen voor dezelfde cosnole? Dat zou veelbelovend nieuws kunnen zijn voor LOTR, C&C en RTS games in het algemeen op de Xbox 360 (en zelfs consoles in het algemeen?). Een doorbraakje dus?

    GOED nieuws man! :)

    Edit: Laten we hopen dat er nog meer RTS games zullen volgen trouwens als dit allemaal aanslaat. Who needs a PC anyway? ;)
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2006
  4. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig dat mijn favoriete gameserie overgaat naar de Xbox360!
    Ben zeer benieuwd!
     
  5. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Spartan2, Ik ben het met je eens dat de originele RA veel beter was dan RA2..

    maar de reden kan ik je met 1 zin vertellen...

    RA2 was de eerste C&C titel onder EA ipv Westwood..

    De James Bond reeks is ook verneukt toen ze in handen kwam van EA....

    Wat mij betreft is een spellenreeks ten dode opgeschreven zodra ze in handen komen van EA....

    Er zijn er een paar die echter alleen het EA label dragen, en verder dus niets mis mee is.. maar die moet je er echt tussenuit vissen... en de kans dat je mishengelt is groot... EA zuigt gewoon al het leven uit goede series, alleen maar om er aan te verdienen.. als ze konden zouden ze de GTA reeks ook wel willen... dan zou er per half jaar een GTA uitkomen.. op zich leuk maar je snapt wel waar dat dan heen gaat...

    Ik hoop echt dat C&C3 weer een gewone echt Westwood stijl game word.. en niet het zoveelste EA aftreksel van een goed spel.
     
  6. TiNuSsssss

    TiNuSsssss Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol:
    Hier ook zo één, heb jaren terug nog snachts voor de free record shop gezeten om Tiberian Sun te halen. :x
    Heeft me wel 10 jaar van m n leven gekost vrees ik, speelde op een gegeven moment zo n 10 uur per dag, en als ik in bed lag snachts ging het nog van ...Building,Building complete,Subterrainian unit detected etcetc :lol:
     
  7. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit lijkt me echt geen goed plan, je wilt echt niet je xbox veranderen in een PC. Stel je voor dat de ene muis en toetsenbord gebruikt en de ander ze controller :{ lekker eerlijk .
    Dan zul je ook nog eens zien dat FPS het ook gaan gebruiken, wat al helemaal verkeerd is.
    Het moet wel een console blijven, ja toch :b:
    Een controller onderscheidt de console juist van de PC.
     
  8. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit had ik ook toen ik RA2 online had ontdekt; ik zag nachten lang online te spelen, ik schaam me diep voor die ra2 periode in m'n leven =( . Maar t was wel leuk :) .
    Me ouders vonden het die tijd ook niet echt leuk, aangezien het nog de tijd van de inbel-verbinding was en je dus nog per minuut betaalde.


    edit: oeps had ik ook wel ff in 1 post kunnen doen.
     
  9. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    is er al meer bekend over de 360 versie? of zijn er screens beschikbaar?
    ben wel zeer benieuwd! Net red alert 2 weer geinstalleerd, blijft toch echt wel vet!
     
  10. partyproof

    partyproof What's next?

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    @TiNuSsssss:

    Lol.. building, unable the comply, building in progress, construction complete...
    Klinkt echt bekend in de oren.. Zo van kut... kan nu nog maar 4 uurtjes slapen... ach... nog even level afmaken.. Lig je uiteindelijk op bed hoor je nog steeds: building! :D
    Daar gaat weer m'n nachtrust.. 8)
     
  11. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Geweldig nieuws dit. Heb hier nog C&C voor de Playstation 1 liggen. _O_

    Nu nog Age of Empires 3 naar de Xbox360 en al mijn genres zijn ruimschoots vertegenwoordigd.
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Lekker off topic, maar ik zou een perfecte conversie van Warcraft III met expansion ook voor de Xbox 360 kopen. Yessir.
     
  13. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    dit word er duidelijk 1 voor in mijn collectie .._O_

    C&C ... do we need to say more , alleen helaas dat het geen westwood meer is :mad:
     
  14. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Team van Westwood zit er grotendeels nog wel op.. is alleen opgekocht door EA..
     
  15. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    relaaaaaaaaax!!!!
    nu mijn pc het niet aankqan, neem ik hem misschien op de xbox!!!!!


    groeten uit frankrijk btw :9
     
  16. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja maar het probleem is dat EA nogal de nare gewoonte heeft om spellen te pushen en uit te brengen voor ze compleet af zijn
     
  17. Tommie

    Tommie Active Member

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
  18. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig!

    Erg mooi, maar wel erg grijs en bruinig, er mag wel wat meer kleur in het spel komen :)
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Volgens mij is dat altijd de stijl van C&C geweest. Ben erg benieuwd naar het filmpje! :)
     
  20. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Red Alert, Generals enz. hadden altijd wat meer kleur, maar dat zal vast nog wel wat komen.
     

Deel Deze Pagina