1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 20 jun 2006.

  1. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ik zit zwaar te twijfelen om dit spel te kopen....want is die multiplayer net zo slecht als bij de demo? Dat je alleenmaar tank rushs hebt, en ik heb gehoord dan die scrine ofzoiets te sterk is. Is dit een goeie game of niet?(doe het vooral voor de multiplayer)
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Heb de multiplayer nog niet getest, maar met de singleplayer is weinig mis, behalve wat bugs. Ergens terug in deze topic is wel te lezen dat, denk ik, niet iedereen tevreden is.
     
  3. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in een level waar ik met een Commando een NOD Avatar moet uitschakelen.
    Mijn vraag is wat de Avatar is.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik denk dat je nog wel in-game berichtje krijgt wat het is. Meestal krijg je altijd een inkomend berichtje met een update voor je missie die je aan het doen bent. Waarschijnlijk heb je daardoor even niet opgelet en op A gedrukt waardoor je dat stukje dus skipt.

    Btw: Multiplayer is best kut. Als er geen bugs zijn, dan krijg wel irritante lui die niks anders doen dan je met tanks en andere rotzooi bestormen. De maps zijn ook nog vreselijk saai, zit een maar een paar aardige tussen.
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja daarom speel ik RTS games ook liever niet online. En als ik ze online speel is het in Co-op tegen een stel A.I.'s, of alleen met bekenden van me.
     
  6. Ajacied410

    Ajacied410 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier hoor je idd wel meer mensen over..als je alleen maar mamooth tanks bouwt schijn je negen van de tien keer makkelijk te winnen van iemand die van alles wat maakt.
     
  7. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    De avatar is een robot die zit aan de rechter kant als je naar onder rijd of loopt;) en over multiplayer de rush ligt helemaal aan je zelf , het is niet alleen tanks!! Scrin en Nod own je met gemak;)
     
  8. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gezeur hier zeg! Dit spel is gewoon te meesterlijk! Een aantal oplossingen:

    - Wanneer je gerushed wordt en kapot wordt gemaakt: bak je dr niks van. zijn zoveel manieren om de rush te killen.
    - Speel tegen mensen die je ''kent'' op live.
    - Bugs?

    Het is echt wel goed uitgebalanceerd, je moet alleen de goede combo's weten.:b:
     
  9. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Eh vraagje maar wat doe je tegen een tank rush? :p
     
  10. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Misschien veel vliegtuigen inzetten.
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, is ook het eerste waar ik op zou komen. Weet wel dat die Planetary Assault schepen van The Scrin behoorlijke tegenstand kunnen bieden tegen een legertje Mammoth Tanks.
     
  12. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Tis een super spel..
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Tis ook een superspel, alleen jammer dat mensen de potjes C&C 3 op Live nooit langer dan 15 minuten willen laten duren. Pff, vind het zo niet echt boeiend. Misschien maar eens een keertje iemand uitnodigen die ik ken, alleen heeft nog lang niet iedereen C&C 3.
     
  14. ViperMike

    ViperMike Guest

    Ik denk niet dat ik dit spel koop, als de enige manier om te winnen triest spelen is dan hoef ik dit spel niet. Bij de oude C&C had je teminste nog variatie.
     
  15. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou zeg dat nou maar niet tehardop....
     
  16. Jaap Stobbe

    Jaap Stobbe Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er al mensen die de missie "Bern" met de GDI gehaald hebben? Waar Shortbull ook moeite mee heeft?
    Wil diegene een tactiek geven waardoor wij het ook kunnen halen.
     
  17. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag gehaald en net ff die training gedaan en de 1ste missie
    vind 't egt een super game.
    maar vind de game niet echt een online type maargoed.

    zitten er ook erg moelijke missie's tussen zou graag willen weten welke dat zijn dan.
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de game cross-platform was gegaan had ik me direct aanbevolen gehouden. Speel zelf dus de PC versie, maar heb in mijn directe omgeving ook weinig mensen die het spel spelen. Of op een relaxte manier spelen in ieder geval. En ik ben helaas nog net niet zo gek dat ik C&C3 ook voor de 360 ga halen :+

    Plus het feit dat ik een controller niet dig in dit genre, maar dat terzijde.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Je hebt groot gelijk. Er is geen zak aan op live, dat heb ik ook wel een beetje aangegeven in een review die ik voor mijn site heb geschreven. Nou niet mijn site, maar dat terzijde. Je kunt bijna niet doen wat jezelf wilt, behalve meegaan op wat de tegenstander doet. Vooral de Amerikanen zijn irritant, je voelt je net een Irakees zo online. ;)8):'-(
     
  20. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Sorry maar jou review op evilgamerz vind ik echt slecht. Jij hebt het over bugs, fouten in de game. Maar je geeft daarbij geen voorbeelden?

    Ik het spel inmiddels op hard uit gespeeld met GDI en ben geen fouten nog bugs tegen gekomen. En online tjah tank rushen zijn genoeg dingen die je er tegen kunt doen. Maar jij zit zo te zeuren dat mensen online je kamp zo snel aanvallen en kapot maken... is dat niet het doel van dit spel? Als je lekker wilt gaan bouwen moet je sim city gaan spelen of zo.
     

Deel Deze Pagina