1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 20 jun 2006.

  1. Jaap Stobbe

    Jaap Stobbe Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, ik heb hem al... Dit is een bug, uiteindelijk staat er dat je niet alle bonusobjectives heb gehaald en een gewone objective waar "missing" bij staat.. Maar na continue gedrukt te hebben kreeg ik gewoon mijn medaille met ribbon..
     
  2. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    Je moet ook nog zijn Ion Cannon innemen en verkopen/zijn tech center innemen.Je moet ook nog de Tiberium Spikes in nemen die boven staan en dat was het denk wel tog?
     
  3. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Dat hebben ze allemaal nog niet, je hebt alleen een MCV, War factory, Barracks, Ore refinery, radar en nog wat poep dingen. ik heb nu alles geprobeert er staat niets meer in het level. :'-(
     
  4. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    Ok..das tog de NOD mission , dat de GDI en NOD samenwerken om de Scrin te vernietigen?
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Heb je ook hun rader(die vlak bij je basis naast 2 towerguards staat) en het metrostation overgenomen? Mij is het trouwens nog niet gelukt om die te behalen maar ik geef niet zoveel om de objectives, vind ze maar vaag...
     
  6. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat precies met hetzelfde probleem met die missie, had t wel 5x opnieuw geprobeerd (zie pagina 47). oplossing;

    Ik ben gekapt om bij de NOD de bonus te gaan halen vanaf die missie|:-
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2007
  7. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    jaja heb ik allemaal overgenomen. ik denk dat ik maar gewoon verder ga want dit schiet niet op. er is geen andere mogelijkheid meer. |:-

    Edit: deze bonus objective komt ook niet tussen de lijst te staan als je bezig bent met de missie, je ziet hem pas als je de missie heb gehaald.
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2007
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Datzelfde lukt mij niet met een GDI missie in Cairo, in de 2e act, laatste missie. ;)|:-
     
  9. retouw

    retouw hoi

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    lukt mij ook niet:eek:
     
  10. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had precies hetzelfde!:x niet kunnen oplossen
     
  11. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het zo jammer dat er alleen maar ge-rushed word online .. vaak heb je niet eens de kans om fatsoenlijk te bouwen

    als er hier mensen zijn die tegen mij is een potje willen spelen .. en dan gewoon lekker rustig aan en aanvallen na een tijdje spelen ! Voeg me toe ! :thumbs:
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    ik wil wel :9
     
  13. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    ik ook wel,gisteren verloren van de nr 1 van de leaderboard rAs whothatis: versus , me rank ging flink achteruit. We hadden bijna gewonne , tot dat me maatjes xbox bleef vast hangen :'-( Baal nog steeds en toen weer een potje tegen die gozer en toen weer een klein foutje gemaakt , we waren weer zo close!! achja genoeg gehuilt:'-( dat lucht weer op:+ Na 3 potjes verliezen achter elkaar van een mooie rank: 20 naar een rank 50 . Waren wel de spannendste potjes die ik ooit heb gespeeld op C&C3 :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 mei 2007
  14. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    klinkt zeker vet!
     
  15. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    oo laggs, been there, done that :mad:
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Even een schouderklopje en dan weer hard aan het werk. De Wereld moet wel gered worden van de NOD. ;):)
     
  17. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Nee man NOD moet de wereld overnemen en GDI helemaal de grond instampen, GO KANE!!!
     
  18. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    daar heb je Kane met z'n kale kop!!:b:
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Gewoon de lead designer van Westwood maar goed. Het is geen acteur, maat gek genoeg acteert hij beter dan alle andere echte officiele acteurs en actrices. ;):)
     
  20. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja volgens mij lijkt het allemaal zo cheesy omdat ze recht de camera in kijken (gebeurt nooit in een film) en dat er geen wisselende camera standpunten zijn.

    In die making of zijn ze daar nog al trots op maar had het nou toch maar gewoon als een echte film gemaakt 8)
    Aan de andere kant heeft dit natuurlijk wel een enorme charme :cool:
     

Deel Deze Pagina