1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 20 jun 2006.

  1. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ik vind die GDI filmpjes zo over geacteerd. NOD is nog wel acceptabel, daarom GO KANE!! he's evil... i like...
     
  2. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Dat is altijd al zo geweest, dus veranderen zullen ze het waarschijnlijk nooit doen. :9
     
  3. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    boeiend ben toch voor de scrin dus wat boeid mij dat nou.

    ben dar nog lang niet maar weet iemand hoe de filmpje van hun eruitzien of hebben die er geen (lijkt me lache als die geen filmpjes hebben)
    ???
     
  4. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer eens de gametype siege.
     
  5. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Ffies vraagje mensen.. is C&C3 een beetje bestuurbaar op de xbox? Of gaat het nogal verrot?
     
  6. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet zo snel als op de pc, maar als je er eenmaal aan gewend bent gaat het prima.
     
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja werkt bijzonder goed inderdaad. Zie je niet vaak :)

    Alleen het selecteren vd units was ff wennen
     
  8. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    Het werkt goed. Lord of the rings battle for middle earth 2 , deed het ook gewoon perfect op de 360.
     
  9. Meandor

    Meandor Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat vond ik echt het slechste spel wat ik ooit op een console gespeeld heb. Niet alleen de besturing was crap, wat het in mijn ogen wel was, maar bij een aantal levels was de fps ongeveer 2. En dat op een console......Schande.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Dat vind ik nou weer onzin. Het word je verdorie 10.000 keer uitgelegd in de tutorial. Ja, als je die niet doet snap je er inderdaad niks van. EA had namelijk wel plannen om te wachten met C&C 3 goed zou verkopen. En van BFM II zijn er wereldwijd wel meer dan 6 nullen verkocht. De game is heus wel goed, maar logisch dat je een tutorial moet doen om de game te leren kennen. Wie dat niet doet moet ook geen commentaar leveren. ;)_O_
     
  11. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ervaring met de 1na laatste missie van NOD? Bedankt voor tips.:b:
     
  12. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    Ja, het spel was zeker goed te doen...Maarja mensen die niet de moeite nemen om het spel te leren spelen...Y3llow hoe is legostarwars ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 mei 2007
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Lego Star Wars is vet lachen. Zit een geweldig sfeer in die game, en je kunt zoveel vrijspelen. Het is echt een aanrader en leuk om te doen. Zitten geen cheats in, die moet je namelijk kopen als je voldoende punten hebt. Zou je bijvoorbeeld de x10 punten (legomuntjes van goud zijn punten) vrijspelen, dan kun je x2, x4, x6, x8 ook aanzetten en dan heb je iets van x 3840 punten. Dus pakje dan een blauw muntje (1000 waard) dan moet je dat x 3840 doen als je alle x zoveel hebt aanstaan. Voor de rest is de Star Wars game echt dik in orde, gameplay wel even wennen. Maar goed, er zijn gelukkig voor jou ook levels die je moet uitspelen zonder dat er een cheat aan mag staan. Kijk anders even rond op Internet voor een review. De PU gaf een 8.0 ;):)
     
  14. Jaap Stobbe

    Jaap Stobbe Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet met 2 saboteurs naar gdi gaan (eentje links onder en eentje links boven). Scrin en GDI vechten tegen elkaar dus ze doen jou niks. Dan moet je ongeveer tegelijker tijd de construction yards overnemen, tis ff uitmeten. Dan moet je daarna zo snel mogelijk mammoth tanks maken en de linker basis uitroeien maar warfactory laten staan(overnemen) en dan daarna de linkerboven basis en dan de scrin.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Zo, weet ik dat ook even. Als ik bij die missie ben zal ik het zeker onthouden. ;):)
     
  16. Neophyter NL

    Neophyter NL Guest

    De thread ligt een beetje te rotte,zal ik een toernooi starte 2 vs 2 en kijken hoeveel mensen er willen mee doen?
     
  17. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij het laatste level van GDI, hoe zorg je er voor dat je alle bonus missons goed doet?
    Als je dat wapen hebt overgenomen en dat moederschip van koers hebt veranderd lijkt het dat je alles hebt gedaan. maar zodra dat moederschip dat kapot gaat valt die bonus missie uit het lijstje. Maar je kan hem ook niet heel laten want zodra je scrin uitschakelt gaat alles van hun kapot... Wie kan mij helpen...?
     
  18. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand misschien een tip hoe ik de eerste missie in Oost-Europa ( Kroatiƫ volgens mij ) het beste kan doen ?

    Alvast bedankt.
     
  19. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    wat moet je precies doen bij die missie.
    weet ff niet precies welke je bedoeld
     
  20. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst de basis 5 minuten verdedigen tegen NOD ( als bonus objective geen defense dingetje kwijtraken ). Als ik dat heb gehaald blijven de tanks en infantry maar komen v.d. NOD, waardoor ik geen kans heb om de 2e objective te doen. Ik hoop dat dit genoeg informatie is. Bedankt.
     

Deel Deze Pagina