1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 20 jun 2006.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Klopt, maar Red Alert had niets met het originele C&C universum te maken. Generals ook niet.... je had er geen Nod, GDI, tyberium etc.
     
  2. basovich

    basovich Guest

    Blehh wat zijn dat voor domme transformers in die begin post!!, doe mij maar een red alert ofzo..
     
  3. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Na de trailer gezien te hebben, ben ik lang niet meer zo onder de indruk als daarvoor.

    Ziet er allemaal vrij standaard uit, en grafisch is het allemaal ook niet top.
     
  4. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Red Alert 1 heeft degelijk wel te maken met C&C universum, dat krijg je pas te zien als je met de Soviet heb uitgespeeld. Dan krijg je te zien hoe Kane op opstand komt waardoor The Brotherhood of Nod is onstaan.

    Het verhaal van C&C universum zit een beetje zo. (C&C Generaals moet je niet mee tellen in de C&C universum. Die zijn gescheide van elkaar)

    Het begint met Red Alert daar heb je Allied en de Soviet, als de Allied het oorlog gewonnen heeft gaat het verhaal verder met Red Alert 2. Heeft de Soviet gewonnen dan gaat het verhaal verder met C&C Tiberian Dawn. (Het ligt er aan wie het oorlog gewonnen heeft)


    Je ken het een beetje in de werkelijkheid vergelijken. al had bevoorbeeld de duitsers de tweede wereldoorlog gewonnen dan hadden de mensen in een heel ander universum geleeft dan als het nu is.
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik vind het verhaal maar raar, er was ook toch helemaal geen 2de wereld oorlog? Omdat iemand Hitler had vermoord.
     
  6. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Het wordt algemeen aangenomen dat Hilter zichzelf en zn vrouw heeft vermoord hoor...
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Wordt wakker, we hebben het over C&C en niet over echte geschiedenis. :+
     
  8. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    In Red Alert was de 2de wereld oorlog al begonnen, maar Albert Einstein heeft een tijdmachine uitgevonden om de 2de wereld oorlog te verkomen door Adolf Hitler te ontvoeren. Maar nou dat duitsland geen 2de wereld oorlog meer voerde omdat Hitler er niet meer is wou de Soviet (Russland) Europa over nemen en zo ontstaat er een nieuwe oorlog met Allied en de Soviet.
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2006
  9. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ook benieuwd naar het besturingssysteem word dat net zoals in lotr bfme II
     
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Weet nog niemand denk ik....
    Maar zoals het in LOTR is vind ik het wel prettig spelen :)!

    Dus zou er niets op tegen hebben, als het net zo'n systeem wordt. Kijk in elk geval erg naar deze game uit, aangezien ik voorgaande delen allemaal op de PC heb gespeeld!

    *
    Ga nu ook even het filmpje kijken wat al tijdje terug is gepost!
     
  11. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch nog nieteens bekend dat c&c op de xbox uitkomt?
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Welke trailer vinden jullie er dan slecht uitzien? Ik vind het er stukken beter uitzien als BFMEII, die grafisch maar zwakjes was.

    Zolang ie maar beter loopt en er beter uitziet als BFMEII (stabielere framerate, geen lage resoluties textures, geen vlekkerige schaduwen), dan ben ik van de partij.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Interessant. Heb zelf de meeste C&C / Red Alert delen vroeger gespeeld, maar kan me de details van het verhaal niet meer goed herinneren (komt ook misschien omdat mijn PC destijds de filmpjes erg slecht afspeelde). Leuk dat het toch nog zo uitgebreid is. :)
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Domme transformers? Ik vind de tanks er bijvoorbeeld heel gaaf uitzien, evenals de Infantrie. Ik weet niet of het robots of battlesuits zijn of zo iets, maar gaaf vind ik het wel!

    Ook vind ik de graphics mooi, niet prachtig, maar ook niet slecht, en in ieder geval mooier dan die van BMFE2. Die vond ik zwaar tegenvallen.
     
  15. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik vind het er zeker wel goed uitzien :).
    Mooie landschappen, even als de Units die er gelikt uitzien.
    LOTR BFME valt mij ook tegen. Het ziet er gewoon leuk uit, maar om nu te zeggen super?
     
  16. Birdhouse

    Birdhouse www.joeylee.nl

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    ohh sorry deze topic had ik niet gezien. had ook doorgebladerd naar andere pagina's
     
  17. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    19 December maakt EA de derde factie bekend waar je mee kan spelen.
    Het werd tijd dat er weer eens wat bekend werd gemaakt over dit spel :).
     
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Geeft niet, kan gebeuren ;) Maarreh er is ook een [search]zoekfunctie[/search] he.. :)
     
  19. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alle red alerts command and conquers enz.
    Maar, terijwl alle vorige delen dik gehyped worden, hoor ik hier hier zoo weinig van, ben alleen wel bang dat ik eerst een nieuwe comp moet kopen.
    lijkt me niet makkelijk spelen met een controller!
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    The Lord of the Rings: the Battle for Middle Earth II scheen goed te spelen met een controller, dus daar maak ik me geen zorgen over. Ben wel blij met deze release op de 360, aangezien onze PC dit soort grafische pracht en praal echt niet meer trekt
     

Deel Deze Pagina