Daarom, dat slaat toch ook totaal nergens op. Ze doen het gewoon om ons als consument te treiteren. Ik stel voor elke ontwikkelaar te boycotten die ons dit aandoet.
Je krijgt geen punte voor die achievement dus wat is jou probleem ? Die achievements zijn er puur om te laten zien dat je iets fout heb gedaan...
Heeyyy ik weet dat dit vraag eigenlijk niet hierbij hoort maar ik kon de topic voor LOTR BFME II niet vinden. Hoort je cursor nou elke keer zo langzaam te bewegen, alles is zo hakerig. De mannetjes bewegen ook erg traag. Het lijkt alsof ik een game aan het spelen ben op een oude pc op high settings. Of ligt het misschien aan de cd? Kan iemand er gauw antwoord geven want dan kan ik hem nog ruilen. Erg vervelend trouwens want ik vond het wel een tof spel.
hoe moet je die achievement halen dat je de A button 2047 moet indrukken. moet dat achter elkaar doen of moet het anders ik snap die niet helemaal . wie kan hem me uitleggen ???
Heb hem net binnen en bezig met GDI campaign, ik vond games als Red Alert enz op PC altijd leuk om te spelen, ff kijken of deze ook zo leuk is
Er zijn idd weinig mensen online, maar de matches die ik speelde werd ik ook hard gedold die lui maken echt freakin snel een kamp en leger
Wat ik doe is samen met een vriend of 2 vrienden tegen een of twee AI computers. Geen last van mensen die zomaar afhaken etc. Leuk!
iemand zin om te spelen ??? heeft iemand zin om een potje cc3 te spelen heb tot nu toe maar een paar NL gezien op dat spel wie een potje wilt spelen voeg me maar toe Us | warrior of laat je gamertag achter dan voeg ik jullie toe groetjes warrior
hoe zijn de controls voor dit spel opn de 360 eigenlijk? is dit spel een aanrader om te spelen op de 360?
Nou ik dacht eerst ook dat het klote besturing zou zijn, heb hem toch maar gekocht en viel mee! \o/ Na paar minuutjes heb je het door en speelt het allemaal lekker
Het speelt beter dan zijn RTS voorganger van Lord of the Rings - Battle for Middle Earth II. Nou was dat zeker geen slechte, maar C&C 3 speelt beter, is alleen een stuk moeilijker.