Is Kane's wrath te spelen zonder dat je C&C 3 in je bezit of moet je C&C 3 hebben om Kane's wrath te spelen? Aangezien je voor PC-games meestal naast de uitbreiding ook het "originele" spel moet hebben.
Je kan hem spelen zonder C&C3. Als bewijs een interview waar de vice-president van EALA het nog eens nadrukkelijk zegt.
bedankt voor het antwoord. Ik ben nu aan het overwegen om te wachten tot kane's wrath of toch C&C 3 (die nu €40 kost)te halen.
Is het ook mogelijk om onderling tussen Xbox 360 en PC te spelen als beide in bezit zijn van Kane's Wrath? -Yabyahoo
en elke keer als ik weer ga gamen lukt het me tog niet om em erin te doen. ik weet niet het is niet zo boeiend als ik had gedachte en tog vind ik het een super game.
Ik vind de singleplayer ronduit saai. De multiplayer heb ik misschien twee keer gespeeld. Nee, dit is zeker niet de game die ik verwacht had.
Leuke game, vermaak me er meer dan prima mee. Ben nog niet zo heel ver, zit bij de GDI missie waar Spoiler je die Nuke moet vernietigen Controls vallen me heel erg mee. Nog veel mensen die deze game (online) spelen?
Heb het vandaag even gespeeld. Ik moet zeggen dat het een aardig spel is voor € 30. Maar zeker geen 60 euro waard is. Offline is het na een tijdje ronduit saai. De eerste 2 campaigns zijn nog leuk maar de derde speel je echt om het uit te spelen. Verder kan je ook veel medals halen maar zie je niet voor je een missie selecteert welke medal je al gehaald hebt. Op die manier heb ik dus ook geen zin om netjes alle medals te halen. Grootste nadeel van het spel vind ik dat het enigzins traag gaat. Het moet gewoon wat vlotter allemaal, ook online had ik het. Wat leuk is dat de besturing goed is, en het er verder goed uit ziet. De tussen filmpjes zijn vooral erg vet, goede acteurs ! Echt cool gedaan.
Lijkt dit spel een beetje op LOTR:BFME? Ik hou normaal niet zo van dit soort games, maar BFME I heb ik kapot gespeeld
mm mocht er nog iemand op dit forum zijn.. kan iemand mij vertellen hoeveel missies er ongeveer per class zijn?? greetz X
thanx reptile.. dan weet ik tenminste ongeveer hoelang ik bezig ben.. want het spel is namelijk niet van mij.. maar wel super bruut trouwens, alleen ik zit nu al vast bij een missie maarja ff doorbijten en ben er zo doorheen hopelijk..:d