Ik heb echt zo'n zin in deze game. Maar van welke game is ookal weer dat buildsysteem? Red Alert 2 toch? Ik heb the First Decade, dus wil ik weer ff oefenen.
Deze game gaat een mix van herkenbare elementen uit het hele C&C universum bevatten....dus das wel positief
whoei waarschijnlijk volgende week de demo: http://au.pc.ign.com/articles/767/767652p1.html laten we het hopen hmz pc bummer
Dat duurt nog wel een paar maanden aangezien de 360 versie een aantal maanden later uitkomt dan de pc versie
Dit lijkt me echt een vette game. Van de C&C reeks vond ik Red Alert 2 en Red Alert 2 Yuri's Revenge een geweldig leuke game. Generals vond ik al een stuk minder qua sfeer en verhaallijn, en ik vind het jammer dat Tiberium daar een beetje op voortborduurt, en ook dat Tiberium een beetje futuristisch is, dat vind ik niet zo super voor zo'n game, majah, smaken verschillen, en ik denk dat het verder wel een vette game gaat worden. Ik heb trouwens de demo van Battle for Middle Earth II gespeeld, en ik vond daarbij wel dat je weinig overzicht hebt over het speelveld en je gebouwen en mensen, je zou wat verder uit moeten kunnen zoomen, het schijnt dat dit bij Tiberium hetzelfde is, en dat vindt ik toch wel een minpunt vergeleken met rts games op de pc.
Je hebt dikke gamerpictures van de castleden van de NoD (waaronder Kane) en de GDI...helaas alleen nog maar op de US Marketplace. :{
Die Amerikanen krijgen altijd meer dan wij, gratis themes en gamer pictures die wij niet krijgen, beetje jammer