1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 20 jun 2006.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Idd, hoop het. Ik heb zojuist weer eff een skirmish potje gedaan met de C&C3 demo op de PC en het is echt een super leuk spel. Alleen loopt het geluid bij de filmpjes steeds verder voor op de beelden, erg vreemd.

    Maar goed, als de 360 versie precies hetzelfde gaat worden (dus geen technische mankementen zoals bij BfME2), dan wordt dit een ontzettend leuke RTS game op de 360. IK kan je vast al zeggen dat de FMV echt leuk zijn om te kijken (Kane ruled nog steeds!), ook al is het acteerwerk niet altijd even goed.
     
  2. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    idd. Ik vind het wel triest om die mensen te zien acteren.

    Ik vind het wel jammer dat je niet met/tegen die buitenaardse wezens kan spelen (in de demo)
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    het moet wel een demo blijven he.. anders zijn de verassingen er snel van af. wees blij dat je (toch nog) met de NOD kan spelen in de demo ;)
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Het maakt mij niet zoveel uit dat ze slecht acteren. Eindelijk weer eens geen ingame engine cutscenes, maar echte FMV's met echte acteurs. Dat heeft een hoog coolheidsgehalte in mijn boek. :b:
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    DAt met die acteurs hebbe ze gewoon gedaan ter ere van de serie zeg maar.

    De goeie ouwe tijd ja, maar ach leuk ja ik overleef het wel :p eerst de controlles.(daar zit ik toch meer overin)
     
  6. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs: Ik kan niet wachten tot het spel op de 360 is! Dit lijkt mij echt veel te bruut! _O_
     
  7. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer staat ie eigenlijk gepland voor de 360?
     
  8. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik ook benieuwd na, game ziet er goed uit.
     
  9. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Was tog 30 maart.

    Weet iemand of de game hetzelfde speelt met een toetsenbord en muis op de xbox?

    Geen zin om als te kopen en erachter te komen dat het niet geod werkt.
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Toetsenbord en muis zul je niet kunnen gebruiken (de X360 ondersteunt dit niet)....30 maart is overigens de release van de PC versie, de X360 versie komt later.
     
  11. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    ergens in mei zelfs als ik me niet vergis :mad: en misschien is dat ook nog is de release van amerika dus nog iets later in europa...MISSCHIEN :mad: heb het alleen maar gehoord.

    Toetsenbord en muis, weet niet meer precies waar ik het zag, maar daar komt misschien toch zo'n plug en play (draadloze) shit voor.. Zou wel oneerlijk zijn bij dat spel voor degene die dat niet kopen, dus ik hoop dat ik het fout heb ;)
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    USB toetsenbord kan je er zo in prikken hoor ;)
    Muis word wat moeilijker, aangezien dat (nog?) niet word ondersteund door MS
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    hopelijk gebeurd dit ook niet, anders wordt FPS echt lame, sommige met muis en de meeste met controller, dat zou erg oneerlijk gaan worden dan!
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    USB toetsenbord werkt wel ja, bijvoorbeeld met FFXI. Maar voor de muis zitten er geen drivers in de X360.
     
  15. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem op de PC doen.. In elke RTS waren Hotkeys onmisbaar, op een paar na.
     
  16. Eagle32

    Eagle32 Secret Service

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal voor de 360 versie gaan aangezien ik een imac heb en ik toch dit spel wil spelen. Het is een van mijn favo franchises namelijk en dan met name de wat oudere spellen ik hoop dan ook dat ea dat niveau weer weet te behalen.
     
  17. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2007
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dan is het ook niet de moeite waard om je toetsenbord te gebruike bij deze game XD.
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb je heel goed beredeneerd ;)
     
  20. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    De release is dichtbij (toch?), maar niet echt veel nieuws. Niet dat ik dat verwacht ofzo... We gaan natuurlijk voor de old skool C&C_O_ ! Kan niet wachten!
     

Deel Deze Pagina