de besturing is makkelijker toch.???? tenminste wel anders van het klick en point systeem............
DAt kan jhe niet makkelijker maken hoor.. Hoe wil je ooit met een controller je mannetjes beter manouvreeren dat met een muis. Blijft precisiewerk en dat kan nog altijd het best met een muis. Maar ik denk dat ze het zo hebben gedaan dat je 1 mannetje selecteert met zo'n witte of zwarte knop en hem dan in realtime bestuurt. O nee dat kan niet want je kan er ook meerdere tegelijk besturen... Hmm, dan moe je misschien ipv een muis dat met de controller doen met dat lijkt me best wel irritant
het is denk ik net zoals als oddworld je loopt met je green barret naar de navy seal en zegt helle fellow commando waarop navy seal zegt helle green barret en violgt hem dan
Neh, ik denk dat je gewoon met een bepaalde 'combo' meerdere soldaten kan selecteren en ze dan een waypoint geven.. Ben benieuwd
Oddworld en Commandos vergelijken is hetzelfde als een mug met een olifant. De besturing is totaal anders, je bestuurd gewoon met je controller-stick je personage dus niet zoals WouteR beweerd door bepaalde plaatsen aan te klikken.