nah wel veel lopen praten, ze zeggen gewoon dat ze zelf niet zo heel veel macht hebben, aangezien alles in London wordt bepaald.. De Benelux is kennelijk niet rendabel genoeg.. beetje vreemd want er lopen GENOEG mensen van hun doelgroep rond in Nederland en Belgie die genoeg geld hebben voor n Xbox..
als ze er zo over denken zal ik het dadelijk ook niet gek vinden dat de gamecube veel beter verkoopt dan de xbox.. als ze niks doen blijft de ps2 lange tijd ook beter verkopen. in duitsland hebben ze volgens mij wel die andere reclames laten zien, en wat is nou een verschil met de benelux? volgens mij weinig...
in duitsland woont wel iets meer volk hoor ma toch, ik vind het :r zijn de verkopen in de benelux altijd zo slecht? want dat zijn ze dan toch volgens MS, want als we echt niks meer waard zijn...
ik denk dat het allemaal wel meevalt ' het komt wel goed....Ckers nu er prijsdaling is hier in europa xbox was hier uitverkocht in Hoofddorp
zoals de meeste van jullie wel weten denk ik is dat microsoft op elke xbox die ze verkopen verlies maken. Dit willen ze terug verdienen op de games..maar aangezien de box niet zo goed verkocht werden er ook niet echt veel games verkocht...dus als je dan ook nog eens een peperdure reclame gaat maken maak je helemaal verlies.... al denk ik dat als je toch wat reclame maakt dat er toch meer verkocht wordt maar ok.
MS weet ook wel dat als ze meer reclame make, dat ze dan meer verkopen hoor! op een console word in het begin zelden winst gemaakt
Ik bedoel meer dat ze per console verlies maken... Hij koste 479 en de productie kosten van 1 xbox is al hoger dan dat..
Ik ben net terug uit duitsland en daar hebben ze zat xbox recalme's met ingame filmpjes van doa3, pgr en rsc het is gewoon niet eerlijk