Community reviews 2

Discussie in 'Games' gestart door Reckuuza, 5 dec 2025.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.905
    Misschien haal ik mijn AOW nog wel.

2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.322
    Tegen die tijd spreken we allemaal Russisch, желтый .

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    9.516
    Hitman WoA

Ik heb deel 1 jaren geleden voor de helft gespeeld en deel 2 ooit goedkoop opgepikt maar er verder niets meer meer gedaan. Nu met de release van de James Bond game heb ik eindelijk maar eens de trilogie compleet gemaakt en ook volledig door de campaign gespeeld.

Hoewel alle drie de games enorm goed zijn is deel 3 by far mijn favoriet. Geweldige locaties, maar vooral de variatie en originaliteit in de missies is wat de meeste indruk op mij maakte. De game had gewoon banger na banger. Deel 2 volgt op redelijke afstand. Je merkt dat ze hier al iets meer zijn gaan experimenteren met interessante manieren om de targets om te leggen, met Mumbai als hoogtepunt. Klein minpuntje aan deze game zijn de mindere cutscenes, die duidelijk het resultaat zijn van een budget cut. Uiteraard is deel 1 dan voor mij de minste van de drie, ondanks dat deze geweldige locaties als Parijs en Sapienza heeft. Helaas heeft het ook met afstand de slechtste missie van de trilogie in de vorm van Colorado en mist het wat van de verfijndheid en variatie van de latere delen.

Geweldige set games waar nog vele tientallen uren speelplezier inzitten. Ook behoorlijk pick up and play, dus ik hou hem zeker geïnstalleerd voor een korte sessie hier en daar.

9/10 wodka martini's

FinalBob vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina