1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Compatibility

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mirik, 22 jun 2001.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    uhmmm ik dwing je niet mijn posts te lezen hoor...
    sorrY heur..
    ??8(
    anyways, ik zeg tog niet dat dat op het mainbord zit haha dat zou pas een grote grap zijn,
    ik zeg JUIST dat dat die tsjip dus de regiocode kiest die hij kan afspelen kortom hij MOET wel niet universeel zijn als ze dus regio code willen invoeren
    uhm jah maareh ik was wouter aan het bombarderen met vragen...

    EDIT:

    een amerikaanse dvd heeft code 1
    een europeese 2

    de chip leest degene van in welk land ie is, dus zijn die chips verschillend, als op die dvd's niks zou staan en allemaal hetzelfde zijn dan zou er geen regiocheck zijn
    dus ja die beveileging is een samenwerking van allebei...zonder de een heeft de ander geen zin..ja tog.. 8)
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2001
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    regio code zit idd in de dvd speler lijkt me

    enne ik heb het laatst aan MS gevraagd en dit is wat ze zeiden :

    Wouter,


    In Amerika zijn een aantal dingen verschillend aan de Xbox t.o.v. de
    Europese:


    - 115v ipv 220v
    - 60hz ipv 50hz
    - NTSC ipv PAL/SECAM


    Dus echt makkelijk gaat een US Xbox niet in NL werken!


    HANS


    - 115v ipv 220v > stroom converter
    - 60hz ipv 50hz/NTSC ipv PAL/SECAM > volgens mij allebei te regelen door rgb kabel (max 40,-)
     
  3. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    oja i see now...
    das allemaal te fixen dus,
    whaha ik wacht gewoon tot jullie zo'n sexy baby hebben en dan hoor ik het wel en dan een dag erna laat ik mijn amerikaanse family, of canadeese...gewoon DE stuff sturen 8)
    jullie proefkonijn 8)

    ik sta bijna verbaast van mijn eigen slechtheid whaha
    geintje 8)
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    whaha :D ik zou er sowieso eentje nemen hehe, denk wel dat die super wordt, ik bedoel het games aanbod bij de launch is niet gering, dat doet het hem natuurlijk, de games..
    hoelang nog? tis nu de 6e maand, nog vier-en-halve maand,
     
  5. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Laat jij hem maar lekker opsturen, heb je hem misschien net voor de europese release, als je al zonder reden een Xbox uit de US europa in mag voeren.
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    yep, ik hoor iedereen zeggen vanne : mijn pa is dan in de US, die neemt er vast een mee, de invoerrechten zijn niet gering jongens.. en de shipping costs ook niet

    http://www.psxshop.nl is dan misschien een handige oplossing, 1045,- en dan heb je hem dus volgens hun begin november, ze garanderen zo te zien dus niet dat je hem op de 8e hebt maar wel heeeel snel
     
  7. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Het verschil tussen pal en ntsc is inderdaad dat pal 50 herz is en ntsc 60 herz.

    En je dwingt me niet om je post te lezen maar het is wel zo sociaal om redelijk te typen en niet als een demente bejaarde die naar ze kleutertijd terug is met alle grappige woordjes als tsjip...

    En die beveiliging zit natuurlijk in de xbox je moet gewoon zorgen dat ie niet meer kijkt naar de code op de cd, dus je kan niks met de dvd's ofzo beginnen.
    Maar ik weet nu al zeker dat er wel weer een chip daarvoor zal worden ontwikkeld, dus gewoon wachten tot dan want nu valt er nog weinig nuttigs over te vermelden he.
     
  8. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    kep welles gekkere dingesn laten opsturen whaha 8)
    (daar ga ik niet in detail op in want die opblaas poppen waren slechte kwaliteit...uhm...)
    maar daarom vraag ik waar halen jullie ze dan vandaan?
    jah ik heb zo even alle methoden afgescand eerder dez week maar ik kom tog nog steeds goedkoper uit met als ik het laat opsturen (kan ik een a twee spelletjes meer krijgen voor zelfde prijs) gewoon veel tegelijk word het steeds goedkoper...als we nou met ze ALLEN 1000 van die dingen importeren whaha word het misschien maar paar tientjes import per persoon! 8))

    -halo gaat kont schoppen

    ok genoeg feiten, on with the ranting...
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    kobold, zoiets willen wij nou juist gaan organiseren.. met een groot bedrijf zoals psxshop of hotbit ofzow gewoon duizenden xboxen importeren :) nee dat is overdreven, maar dat je die dan via ons kan bestellen.. maar wij hebben psxshop gemaild over dit soort ideen, en ze hebben hem gelezen (had zon verificatie binnen) maar ze hebben nietgeantwoord.. heeft iemand nog contacten die zoiets zou kunnen regelen?
     
  10. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    "En je dwingt me niet om je post te lezen maar het is wel zo sociaal om redelijk te typen en niet als een demente bejaarde die naar ze kleutertijd terug is met alle grappige woordjes als tsjip..."

    this forum is heating up whaha 8)
    wait a second, i'm getting my sun tan to enjoy the FLAMES 8))

    neej maareh ff OT: als jijn al door TSJIP krenkie wrd...
    dan wrd jijn helemaal spicy van uhhm....SJIT ik kan even geen leuke provocerend "demente bejaarde die naar ze kleutertijd terug is met alle grappige woordjes als tsjip-WOORD" vinden sorry...
    8)) whaha
    thanks dat had ik nodUg, tis maar een forum, tis niet dat ik je een "intolerant" persoon noem ofzo...maar ease up
    weetjeel...tsjil...jointje erbij...pies....i mean peace..
    8)
     
  11. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    hmm wouter is OOK slim whaha 8))
    das inderdaad geen maf idee jongens,
    als er nog iets van komt of als je hulp wil,
    ik wil wel helpen hoor
    ik moet een bezigheid hebben om mijn fascinatie met de xbox tot uitvoering te brengen, en het is een sweet idee!
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    dikke matpartij hier :D nee kobold mag wel ns zijn inmiddels beroemd 8) tag weglaten :) het leest niet al te makkelijk.. heb er niet echt problemen mee hoor daar nie van, misschien ook wel handig om ff te checken wat je tikt :) ik ken er bij elke post minstens 10 typos uithalen :)
     
  13. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    kobold hoe oud ben je?

    wij van xboxworld zijn allemaal minderjarig :) dus we kunnen ook weer niet alteveel ondernemen enzow
     
  14. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    jah ik typ nogal snel sorry..
    maar om er nou elke keer een spellingscheck overheen te gooien.... heb ik ook geen zin in 8) oh sorry...
    tsja...ieder ze meug, en bij mij zit het als ik post niet in de kwaliteit maar in de KWANTITEIT whahah!!

    owww i see!!!
    ik ben ook nog eens verschrikkelijk meerderjarig, stelletje broekpoepers!

    ik ben al 19 jaren oud,

    haha had je niet verwacht heh!
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2001
  15. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    had je toch hoogstens op 9 jaar oud geschat ;)

    hmm we zoeken iemand die dat plan voormekaar ken krijgen :) we zullen ze nogmaal benaderen bij ons nieuwe php systeem en design..
     
  16. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    zit je er tog mooi uhm 1+1=uhm...5? jaar naast ofzo!!
    whaha!

    ik werk als manager bij een handel BV

    waar denkje dat ik goed in ben 8) <--- copyright

    al dat ge-edit whaha
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2001
  17. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    JA ik wou toen ook altijd een dc importeren omdat het zo goedkoop was maar je ziet er gewoon van af hoe het allemaal moet, met creditcards enzo, ik zie dat gewoon niet zitten.

    Inderdaad gewoon proberen bij 1 van de grotere import bedrijven 10 xboxen met korting te krijgen ofzo, dat lijkt me wel leuk, ik doe wel mee :)

    En ik zoek helemaal geen ruzie, maar dit forum is tot nu toe redelijk serieus zonder irritante mensen (behalve ik dan mischien) en ik hou het graag zo, dus daarom verzoek ik je je verhalen wat duidelijker te typen. Moet het echt 3 keer lezen voordat ik het dan ook maar een klein beetje begrijp.
     
  18. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat hou ik graag zo, bedoel ik neit associaal of alsof ik denk dat dit forum van mij is maar als wijsgeer uhmm lees ik graag wijze teksten en niet van die raar (uhm computer voor dummy stylez) getypte woorden.
     
  19. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Tijmen heeft n beetje gelijk, laten we de texten overzichtelijk en leesbaar houden.. is wel zo handig lijkt me

    maar dan lijkt me de deal gemaakt :D we gaan een soort bestelding maken, maar eerst ff psxshop ofzo mailen wat zij ervan vinden.. ff iedereen zeggen die mee wil doen aan deze actie, dan kennen we zeggen vanne we hebben al zoveel mensen die een xbox willen preorderen :D
     
  20. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je beter even kan bellen en de situatie uitleggen. Mischien kan je ook nog iets regelen met sponsoren.

    En ik doe wel mee denk ik als het aanbod maar goed is, wil ook vooruit betalen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina