1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Complete series van Six feet under, Nikita, en Alien 6-film collection te koop!

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door Tha real gamerr, 1 sep 2018.

  1. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    Complete DVD box sets met de complete series van Six feet under en Nikita te koop. Daarnaast ook de Alien 6-film collection. Het gaat hier om originele Nederlandse boxen met NL ondertiteling, dus geen import. Beide series zijn nog zo goed als nieuw. De Nikita Box is lichtjes beschadigd, wat amper zichtbaar is. De seizoenen in de doos zien er puntgaaf uit. Ik heb van beide series de eerste afleveringen gezien, maar beide series spraken mij niet voldoende aan om verder te kijken. De Alien 6-film collection is nog volledig nieuw en zit ook nog in de seal.
    Prijzen per box:
    Six feet under: €40,-
    Nikita: €30,-
    Alien 6-film collection: €25,-

    Boxen kunnen per stuk gekocht worden of in één koop. Alles in een koop is €75,-, je bespaart dan €20,-. Alle bedragen zijn exclusief verzendkosten. Ik zie op dit forum geen goede mogelijkheden om foto's te plaatsen. Foto's van de boxen zijn bij mij opvraagbaar en kunnen gemaild of geappt worden.
     
  2. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
  3. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    De Alien 6 film collection is inmiddels verkocht via marktplaats..Six feet under en Nikita blijven staan voor dezelfde prijs, of mogen weg in één koop voor €60,-
     

Deel Deze Pagina