computer aan tv aansluiten

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door xboxgangsta, 17 jan 2004.

1. hacktic

hacktic PSN ID: hacktic

Leuk Bevonden:
    0
    ok..
    heb je in je videokaart een zwarte uitgang (bijna hetzelfde als het plugje van je toetsenbord) of heb je een geel uitgangetje? waar 1 dikkere pin in past?
    check naast de monitor kabel die je pc ingaat!
    als ie geel is (wat niet vaak voorkomt meer) dan heb je inderdaad een tulp stekker!
    als ie zwart is dan heb je een SVCD kabel nodig!
    het enige wat je moet doen is je pc uitzetten de kabel erin pluggen i.p.v je monitor en dan opstarten!
    dan heb je als het goed is meteen beeld op je tv!

2. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje oude thread om omhoog te halen, maar goed:
    ik wil dus DVD kijken op mn kamer, dan heb ik 2 keuzes: een dvd kitje halen voor de xbox of een dvd rom in mn pc bouwen (die ik ook nog niet heb en dat begint zo langzaam ook wl erg handig te worden voor software)

Als ik dan een dvd rom in mn pc bouw, wil ik het beeld van mn pc naar mn tv doen, dan heb ik net als xboxgangsta een kabeltje van zo'n 7 meter nodig.
    Ik heb wel zo'n kabeltje maar die is volgens mij maar 1 meter ofsow (bijgeleverd bij mn videokaart)
    Maar hoe wordt zo'n kabeltje officieel genoemd? Dat vind ik altijd prettig om te weten als ik bij een elektrozaak ga informeren.

Maar als een kabeltje van 6 meter ongeveer 22 euro kost (of zijn ze inmiddels goedkoper?), dan kan ik net zo goed een dvd kitje halen én een dvdrom.
    Ik heb ergens nog een oude audio kabel liggen van "veel" meter, dus die hoef ik niet te kopen.

En weet iemand of er veel verschil is in beeldkwaliteit: xbox of vanaf je pc?

Laatst bewerkt: 21 okt 2005

Deel Deze Pagina