wat is dat ? wat kun je ermee? waar kan je het halen? sorry ik weet er niet veel van... me probleem is dat ik als ik nu die vga kabel indoe om te xboxe op monitor dat ik dan geen beeld heb voor pc.
2 posts terug zeg je nog dat je een vga aansluiting vrij heb Maar op www.google.nl staat wel wat een VGA switch is
Ik heb gehoord dat je zwarte balken in het beeld krijgt met de samsung syncmaster monitoren omdat die een verhouding van 16:10 hebben en de xbox alleen 16 ondersteund. Heeft iemand hier ervaring mee, en met welke monitor?
Dat klopt helemaal, veel van de samsung syncmaster monitoren hebben een native resolutie van 1680x1050. Dit is een 16:10 resolutie inderdaad, maar heel veel van de 22" series doen het ook gewoon wanneer je de xbox op 1920x1080 zet, 1080P dus. Maar bij mijn 226CW werkt dat niet. Bij de 226BW en de T220 werkt het geloof ik weer wel gewoon op 1080p. Maar normaal gesproken zal je inderdaad zwarte balen krijgen.
Ja, het kwam niet echt over als een algemene reactie op jouw antwoord maar dat was het wel. Nog maar 'n keertje dan, Heeft er iemand een 2333hd of T240hd (samsung) monitor, wat zijn je ervaringen mbt Xbox.
Ja, maar de xbox ondersteund alleen een 16 : 9 breedbeeld verhouding en sommige monitoren hebben een verhouding van 19 : 10 dus krijg je zwarte balken op het scherm en dat is gewoon irritant.
Ik heb hier een 16:10 monitor en heb geen zwarte balken. Staat op 1280x1024. Zal morgen een foto nemen als je het niet zou geloven .
Ik heb een T240HD en heb wel die balkjes boven en onder, maar dat is ook beter anders heb je opgerekt beeld. Maar in principe merk je er weinig van als je eenmaal aan het gamen bent hoor.
Ja ik speel ook gewoon op 1080p, maar dan krijg je wel die balkjes boven en onder. Want de resolutie van een T240HD is 1920 x 1200.
Dat klopt, maar 1280x1024 is geen breedbeeld resolutie. Het beeld is dus waarschijnlijk ook onscherp en bovendien ook nog eens uitgerekt. Beetje jammer, kan je beter balkjes hebben