Voorlopig is het voor de helft gelukt. Ik heb via bol.com een VGA snoer gehaald van €15, boel aangesloten etc. Moest wel eerst even mijn 360 aan het internet hangen om wat updates te downloaden voordat ik de juiste resolutie in kon stellen. Beeld is nu verder prima zo, nu nog even het geluid in orde maken.
Ik heb trouwens de Logic 3 VGA TFT AV Cable genomen, en ik kan dus uit ervaring mededelen dat er geen optische kabel voor 5.1 geluid is bijgeleverd (kan dus even worden aangepast eventueel in de OP).
Ik ga voor de optie geluid via de pc mbh een Tulp <> 3,5mm male jack stekkertje. Ik ga verder altijd met koptelefoon op, dus op deze manier kan ik dan via de pc het volume etc regelen (wat niet op de koptelefoon zelf zit).
Switchen tussen video output, VGA (360) en HDMI (PC) is bij de HP w2228h een kwestie van enkele keren klikken, en dus binnen enkele seconden voor elkaar. Prima!
Ik heb wel even gezocht, maar er moet zo te zien meer komen dan een simpele Tulp naar 3,5mm male jack plug, want dat kan kwa afstand niet. Overal kom ik 2x male tulp <-> male jack van 1.5m lengte of meer tegen, maar geen 2x tulp female <-> jack langer dan 20cm. Zit ik weer met allemaal tussen- en verloopstukjes ^^
Laatst bewerkt: 28 mei 2009