Ja ook gedaan. Waar kan het aan liggen? de VGA kabel? of de ingang? Echt raar dat het gebeurde terwijl mn xbox aan stond
Tja het kan aan alle drie de dingen liggen (of de kabel, of de xbox, of de monitor). Probeer het eens met een ander apparaat en een andere kabel als je die mogelijkheid hebt.
Alles getest. - xbox op een ander scherm (werkte goed) - computer op de VGA van mijn huidige scherm (rode gloed over het scherm) Het ligt dus aan mn scherm.. nou zijn de pinnetjes van mn xbox VGA kabel echt zo scheef als een malle dus misschien heeft die iets beschadigd.. of het is een fout in de kleuren decoder van mn scherm ofzo
Kijk eens naar de LG W2343T 23" FullHD Deze heeft zowel een VGA als DVI aansluiting. Via een verloopstekker kan je een HDMI-apparaat aansluiten op de DVI-ingang. Gebruik ze LG zelf namelijk ook. DVI = Mac Mini - 1080p. VGA = Xbox360 - 1080p. Met de keuze knop voorop de LG kan ik simpel tussen bij apparaten schakelen. Ook heel belangrijk de DVI-ingang ondersteund HDCP. HDCP = High-bandwidth Digital Content Protection.
Edit: Ik moet dus de DVI uitgang in de monitor stoppen en de HDMI in de Xbox360? en welke kabel moet ik dan kopen?
een hdmi to dvi converter in de tv en daar stop je de hdmi kabel in. Let wel op de randvoorwaarden die melbuuln stelde. Zoals ook in je andere (reeds overbodige ) thread staat. Maar daar heb je bij je huidige scherm niets aan. Als je een nieuwe koopt is het gewoon aan te raden om er een met HDMI ingang te kopen.
maar als er dan HDMI ingang op de monitor zit. Dan hoef ik er toch alleen nog maar een HDMI kabel bij te kopen om hem met de Xbox360 te verbinden? En geld voor een HDMI monitor ook dat HDCP wel belangrijk is?
nee bedoel een uitgang. De 360 heeft een HDMI uitgang... een TV heeft een HDMI-ingang nodig. Over 2de post. Dude, wij kennen ook niet alle monitoren. Doe eens googlen
waar moet die uitgang zitten? ik dacht het gat onder de ingang waar mijn huidige kabel inzit Edit: volgens google is dit de HDMI uitgang dus dit zit volgens mij goed Ik ga denk ik voor deze monitor: Acer H223HQAbmid