Zoek ven naar de instellingen Uitgebreid bureaublad en schakel deze uit ! Start>Configuratiescherm>Beeldscherm>Instellingen. Druk daar het eerst op de knop Herkennen en kijk welke cijfer je dan in beeld krijgt !
Dat kan helemaal niet. Omdat DVI een digitaal beeld is hoeft het niet op maat gemaakt te worden, en staat het beeld altijd gecentreerd. Nee dat is helemaal niet goed, hij kan zijn system tray niet eens zien
is nog steeds bagger. ik moet met de muis bewegen over het scherm om alles te kunnen zien. ik zie als ik XBW opstart dit: Spoiler Uploaded with ImageShack.us
Ik keek naar de afmetingen en dacht gewoon dat die het plaatje wat had geknipt Ja, geduld hebben tot iemand met een oplossing komt Je kan moeilijk verwachten dat iedereen rond etenstijd continu deze thread checkt. Probeer ook even wat minder te dubbelposten.
Herkend de pc de monitor eigenlijk wel als 1080p ?? Heb nog steeds een vermoeden dat de pc het beeld wil verdelen over 2 monitoren. Configuratiescherm>Systeem>Apparaatbeheer>Monitors
Daar moet moet Plug en Play-monitor staan. Ga terug naar configuratiescherm>Hardware en laat XP opnieuw zoeken naar nieuwe hardware. Ga anders even naar de site van LG en download daar de speciale drivers voor XP. Bij mijn LG zat een cdrom met hierop verschillende drivers !
tussen die hardware staat niet een plug and play monitor, wel ACPI Uniprocessor-pc Ik heb inderdaad een CD met als inhoud: User's Guide, Driver Install File, en Easy Set Package Gewoon de driver install file instaleren? Edit: Als ik die drivers wil instaleren dan is ie al binnen 2 seconden klaar dus dat kan toch niet kloppen ik krijg het niet voor elkaar om daar een plug and play monitor van te maken Nu staat er dit: Spoiler Uploaded with ImageShack.us op de xbox heb ik er trouwens weer last van dat als ik pass met fwc2010 en fifa10 dat het dan onscherp word. zodra degene de bal heeft aangenomen is het weer normaal. Het zijn alleen de spelers die onduidelijk worden. als ik filmpjes bekijk op internet bijv. heb ik dit niet, maar die zijn ook niet van hoge kwaliteit Ik stoor me er wel verschrikkelijk aan. aan de ms kan het niet liggen, het is hetzelfde als op mijn oude beeldscherm. Ook is het probleem met het gewone computer scherm nog niet opgelost. Wie kan mij alsjeblieft helpen??
Er is voor jouw nog maar 1 oplossing ben ik bang en dat is een nieuwe videokaart !! Dit omdat je zowel met de oude als nieuwe monitor problemen hebt.
Kan je niet beter die monitor terugbrengen en een andere halen, aangezien je er tijdens het Xboxen ook last van hebt?
maar volgens mij trekt hij het wel degelijk over 2 beeldschermen. Met mijn oude monitor had ik helemaal geen problemen behalve soms met fifa
Waarom sluit je de 2e monitor net even aan op de pc ? Misschien dat ze achter het probleem komt ! Als je de 2e monitor aansluit dan kan je ook kijken of scherm-uitbreiding de problemen bij jouw veroorzaakt.
2e scherm is al verkocht voor €30.-. Maar bij dat uitbreidings hokje heb ik geen vinkje staan (op nummer 2 beeld)