1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 18 nov 2008.

1. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Tja, hangt er natuurlijk vanaf hoe je Xbox op de HDTV is aangesloten. Verder kan inderdaad de kabel invloed hebben, namelijk waar hij langsloopt, is hij wel voldoende geïsoleerd etc etc.

2. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Zoals boven mij ook al gezegd is, het ligt er aan wat je hiervoor gebruikte. Als je je tv via HDMI had aangesloten, dan kan het inderdaad kloppen dat het VGA beeld van een zeer matige kwaliteit is. HDMI is namelijk een digitaal signaal, en VGA is een analoog signaal. Ik vind beelden via VGA altijd een beetje vaag, alsof er een grijze waas over het scherm zit. Ik zou ook nooit meer terugwillen naar analoog beeld voor mijn PC.

Om even terug te komen op de 360, via VGA zou het beeld in vergelijking met HDMI een minder kleurrijk beeld moeten geven. VGA in vergelijking met component of zelfs composiet, betekend een veel scherper maar ook minder kleurrijk beeld. Als je een oude xbox hebt zonder HDMI zal je hem waarschijnlijk via component aangesloten hebben.

Laatst bewerkt: 10 jun 2010
  3. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    heeft niks geholpen :mad: het beeld blijft echt uber slecht als je op ongv 60cm afstand zit

4. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    het lijkt wel alsof die spelers echt pixelig worden. Het is vooral het probleem bij de voetbal spellen. Maar bijv. mijn "acc popetje" in het hoofdmenu is echt lelijk

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Heb je die foto's al dan? ;)

6. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    ik kan geen goede foto's maken. dan zie je er niks van.

Maar de lijnen van spelers zijn wat kartelig. En door de rugnummers en de namen van spelers achterop het shirt lopen strepen.

Close-Ups tijdens de wedstrijd zien er wel goed uit

Laatst bewerkt: 22 jun 2010
  7. bobermo

bobermo Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste allemaal,

Ik heb een vraag:
    ik heb sindskort een samsung syncmaster 460PX, en nu wil ik hier graag mijn xbox 360 hdmi op aanlsluiten. Nu heb ik al een deel van dit topic doorgelezen maar ik zie door de bomen het bos niet meer..
    Dus zouden jullie mij kunnen helpen met de vraag op wat voor manier ik mijn xbox het beste kan aansluiten?

Het scherm beschikt over de volgende ingangen en uitgangen:
    2 x serieel ( 9 PIN D-Sub ) - achter
    1 x RGB-ingang ( 15 PIN HD D-Sub (HD-15) ) - achter
    1 x DVI-HDCP ( 24-PIN digitale DVI ) - achter
    1 x geluidsinvoer ( mini-geluid stereo 3,5 mm ) - achter
    2 x geluidsinvoer ( RCA phono x 2 ) - achter
    1 x component video-invoer ( BNC x 5 ) - achter
    1 x component video-uitvoer ( BNC x 5 ) - achter
    1 x samengestelde video-invoer ( BNC ) - achter
    1 x samengestelde video-uitvoer ( BNC ) - achter
    1 x S-video-invoer ( 4 PIN mini-DIN ) - achter
    1 x S-video-uitvoer ( 4 PIN mini-DIN ) - achter
    1 x digitale geluidsuitgang (optisch) ( TOS Link ) - achter
    3 x USB ( 4 PIN USB Type A ) - achter

Grtz Bobermo

8. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Ik zou het met component doen. Je hebt geen HDMI ingang op de monitor zo te zien, dus is component de makkelijkste manier.

9. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb vandaag een monitor gekregen, een pc scherm dus en daar wil ik op gamen met mijn ps3. Het enigste probleem is het geluid, ik moet nu zonder geluid gamen, hoe kan ik het geluid laten doen?

Ik heb de Samsungsyncmaster 2053BW.
    Heb geen PC in de buurt dus dat moet zonder die mic-in gedoe:+

10. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Aansluiten direct op een headset/koptelefoon?

11. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Speakers, kan dat?

12. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Oja, dat kan ook wel :+

13. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
  14. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Zorgen dat je adapters koopt zodat je audio aansluiting een female jack wordt zodat je daar je speakers in kan drukken.

15. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Beste Xboxworld mensen

Ik heb vandaag een monitor gekregen van mijn familie met Labtec boxjes. Eerst had ik een 15 inch TFT monitor met geluid ingebouwd. Nu heb ik een 19 inch scherm zonder geluid erop maar ik heb wel boxjes erbij gekregen. Nu is de grote truc, hoe zorg ik dat ik gelijk op mijn Xbox 360 krijg?

Ik verbond mijn Xbox 360 met een HD AV (VGA) kabel met mijn oude 15 inch tft scherm met geluid.

Nu kan ik wel hetzelfde doen als bij die 15 inch maar dan heb ik geen geluid op mijn xbox360.

Monitor : Acer AL1916W
    Boxjes : Labtec Pulse 285

Bedankt !

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?threadid=145506
    Daar stond mijn vraag ook en werd hiernaartoe verwezen

Nu moet ik een cinch>jackplug adapter kopen maar er zijn er veel en zoveel verschillende
    Alleen al als ik bij bol.com zoekt krijg ik 3 verschillende
    zoals
    http://www.bol.com/nl/p/elektronica/hama-adapter-cinch-jack-3-5mm/9000000004987003/index.html
    http://www.bol.com/nl/p/elektronica/hama-audio-adapter-cinch-koppeling/9000000004982235/index.html
    http://www.bol.com/nl/p/elektronica...nch-adapter-10-cm/9000000005752773/index.html

Als het kan met een plaatje verduidelijken want ik ga er mee naar de electronicawinkel .Ben anders bang dat ik een verkeerde kabel /ding koopt Bedankt \o/

Edit : Opgelost, via andere websites heb ik de eerste link besteld
    Edit2 : Niet opgelost, werkt nog steeds niet...wat te doen?
    Edit 3 : Opgelost via female-female plug

Laatst bewerkt: 16 aug 2010
  16. scmogc0

scmogc0 NDS Lite te koop

Leuk Bevonden:
    0
    oke ik ga denk ik het volgende doen:
    ik heb mooie grote speakers op mijn kamer,
    ik heb een xbox 360 met HDMI en normale aansluiting, ik heb het (veel te grote) plasticje van de standaard A/V kabel af ge pulkt, en ik heb er plastic tape om gedaan mijn hdmi gaat naar een hdmi to dvi kabeltje en die gaat in mijn monitor, en met de standaard kabel gaat in mijn aux van mijn stereo installatie en die gaat naar mijn huge speakers :D:D

17. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    goeden dag allemaal,

ik heb pas een hd ready tv 2e hands gekocht. (Lg 32lb1R‏)
    en heb hem nu aangesloten op mijn xbox, maar ik weet niet zo goed hoe ik alles moet instellen, ben nog behoorlijk noob met al die nieuwe tv's

dat het 720p is weet ik nog wel maar wat kan ik het beste instellen bij.
    'Reference Levels', 'HDMI color space' en 'Display recovery'

hier staat wat info over de TV, als iemand mij kan helpen zou ik dat top vinden.

later

18. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
  19. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb het nog steeds niet voor elkaar om een mooi beeld te krijgen om mijn monitor (LG Flatron E2250V http://www.topproduct.nl/hardware/t...818-lg-e2250v/429388-lg-e2250v-e2250v-pn.html)

Ik heb het hier heel lang over gehad in dit topic en de conclusie was dat ik toch te hoge verwachtingen had, maar gister zag ik dat dit niet juist was. Ik was bij iemand die ook zijn xbox360 op zijn pc monitor had aangesloten en dat beeld was echt perfect.

Hij kon mij alleen niet uitleggen hoe want hij snapte er niet veel van.

Ik heb mijn Xbox360 via HDMI aangesloten op mijn monitor. Monitor zelf is perfect, maar met de xbox360 erop is het gewoon bagger.

Wie kan mij zeggen wat ik kan proberen. Ik hoop echt dat iemand me kan helpen want ik heb totaal geen plezier met mijn Xbox :'-(

20. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Sorry, maar dan heb je gewoon een rot monitor..

Deel Deze Pagina