toch heb ik het idee dat er iets mis is met de instellingen. Mijn beeldscherm is de opvolger van die van Melbuuln en die werkt prima volgens hem
Ik denk niet dat iemand je kan helpen met die vage omschrijving, ik heb geen idee wat nou precies je probleem is, leg het eens uit!
Als ik problemen had gehad met mijn LG W2343T dan had deze allang in de otto/kliko gelegen Heb totaal geen problemen met 1080p weergave , niet bij de Mac mini (DVI) en Xbox360 (VGA). Als ik de Xbox360 aansluit via HDMI dan zie ik ook geen gekke dingen in de beeldkwaliteit. Misschien heb je wel een Maandagmorgen Monster gekregen
Ik heb sinds vandaag ook denk ik ook een E74 gekregen van call of duty Modern Warfare 2. Maar ik weet het niet zeker want eerst deed het beeldscherm vaag en ik dagt ik start hem even opnieuw op maar toen starte die hele beeldscherm niet meer op. Weet iemand het? Richardslewe@hotmail.com thanks
Ik heb even een vraagje over mijn instellingen. Deze heb ik ingesteld op mijn Xbox: HDTV Settings: Optimal Resolution Reference Levels: Standard HDMI Color Space: Auto Display Discovery: Enable Ik ben namelijk nog niet echt tevreden over mijn beeld. Staat dit zo goed?
Probeer de reference level eens hoger te zetten? (weet niet wat het juist doet, maar proberen kan geen kwaad lijkt mij)
wat stel je voor op wat moet ik hem zetten? (kan ik het dadelijk thuis eff proberen) heb geprobeert, maar daar word mijn beeld alleen maar slechter van Edit: de logo's van clubs op fifa11 zijn ook best lelijk, en moet echt wel op meter afstand zitten voor een mooi beeld. Ik weet bijna 100% zeker dat het aan mijn instellingen ligt, maar wat moet ik veranderen? iemand ideeën?
Ben je nog steeds aan het klooien met de instellingen van de LG Reset een keer de videoinstellingen van de Xbox360. Zet de Xbox360 uit en houd tijdens het opstarten van de Xbox360 de volgende knoppen ingedrukt + .
Ik heb een Xbox 360 Slim 250 GB besteld. Mijn computerbeeldscherm heeft een DVI en een VGA ingang, bij mijn videokaart kreeg ik een DVI naar HDMI converter, nu vraag ik me af, als ik die converter in mijn beeldscherm doe, kan ik dan de xbox aansluiten via HDMI?
Moeilijk te zeggen, waarschijnlijk is de adapter alleen bedoeld om DVI naar HDMI om te zetten en niet andersom, maar dat durf ik zo niet met zekerheid te zeggen.
De instellingen van de LG kan je volgens mij niet resetten. Gewoon alle instellingen handmatig in het midden zetten en dan opnieuw beginnen. Op welke waarde staat de Preset bij jouw ? Menu > Setup > Color > Preset.
Dit zijn mijn Digitale instellingen. Brightness = 66 Contrast = 70 Gamma = 0 Clock = 50 Phase = 0 Sharpness = 5 Preset = 6500K Red = 50 Green = 50 Blue = 50 De overige instellingen neemt de LG automatisch over van de gekozen bron (Xbox360 , PS3 of Mac mini ).