Erm, ik ben bijna jarig en wil een PC-monitor vragen waar ik alleen met mijn Xbox op zal gamen, dus HDMI in is een must. Nou had ik even op Tweakers gekeken, en deze leken mij wel goed: http://pastie.org/pastes/1276833/text Welke van deze lijkt jullie het meest geschikt, met een goede prijs-kwaliteit verhouding, of is er in deze prijsklasse (tot 250 euro) iets beters te vinden? Ik hoor het graag. Ps. De links van die monitoren staan op die website, want als ik de links van tweakers erop zette, werkte het niet.
Jouw links werken niet ! Zelf heb ik een LG 23" FullHD monitor , ipv van een HDMI ingang heeft deze DVI. Gelukkig is DVI 100% compatible met HDMI.
Ah, dankje. Ik blijf het houden, dus ik heb ze even in een Pastie.org ding gezet. Dan kan je ze als het goed is wel openen
Kijk eens naar de LG E2360V ! De LG's hebben niet veel toeters en bellen maar dat hoeft voor mij ook niet. Het uiteindelijke plaatje is voor mij veel belangrijker. http://www.lg.com/nl/computer-producten/monitoren/index.jsp Heb zelf de LG W2343T. http://www.lg.com/nl/computer-producten/monitoren/LG-16-9-wide-W2343T-PF.jsp Heb zelf de allereerste uitvoering en deze had nog een reactietijd van 2ms. Gebruik de LG voor mijn Mac mini en Xbox360 "Slim"
ik heb zelf die p2470hd gewoon full hd wel maar 1 hdmi aansluiting maar is leuk dingentje gewoon mooi beeld. je hebt bijvoorbeeld ook een ingang voor koptelefoon/ of een 2.1 setje ofzo (kleine plug zoals mp3 speler) wat voor mij handig is als ik snachts met goed geluid wil spelen. je ken erook een 5.1 set opknallen als je wilt je hebt tevens ook een digital sound aansluiting. je ken er zelfs ook nog de ouwe kabel erin steken als je geen digitale tv hebt. je ken natuurlijk ook digitale kaart erin steken aan de zijkant, alleen niet elke tv provider ondersteund dat. enige minpunt is het geluid van de tv zelf is niet al te best maar dat is meestal het geval als je onder de 300 euro gaat, maja wat ik al zei je ken er zo paar speakers of oordopjes inprikken en je hebt mooi geluid en gewoon perfect beeld , ik zelf zit er ongeveer 2 meter van af en dat is perfect
Dankje Maar ik zal sowieso of een Turtle Beach aanschaffen of ik heb nog wel wat knappe speakers liggen
Leg er 25 euro bij en dan heb je optie tot deze, net uitgekomen, de Samsung syncmaster p2770FH. 1ms input lag... 27 inch, weet niet of dat wel te doen is voor je? Zelf zat/zit ik te twijfelen dus deze monitor of een 32 inch tv, namelijk de samsung le32c530, beste koop oktober 2010 volgens consumentengids..wel ook weer 100 euro duurder maar dan heb je ook een goede tv plus het paneel wat in deze tvs zitten geven mooier weer als tn panelen, wat in de meeste monitors van je prijsklasse zit... Just my 2 cents Edit; Samsung LE32C530 gekocht, hij bevalt mij heerlijk. Ook is het formaat prima terwijl ik er 1meter vanaf zit. Mensen die hierover twijfelen, ga voor een 32inch!
Ik denk dat dit het best in dit topic thuishoort: Na alle positieve verhalen over Morrowind heb ik hem maar besteld, maar nu ik hem opstart krijg ik de volgende foutmelding: Ik maak gebruik van de official microsoft VGA kabel, Betekent dit nu dat deze game niet op mijn monitor is te spelen? Of is er een workaround of betere kabel te koop?
Info Microsoft. De standaard VGA-kabel biedt geen ondersteuning voor PAL-50. Als u een VGA-kabel gebruikt, moet u de Xbox 360-console configureren voor het gebruik van PAL-60. Sommige originele Xbox-spellen ondersteunen echter alleen PAL-50 en geen PAL-60. U kunt daarom als u een VGA-kabel gebruikt geen originele Xbox-spellen spelen die alleen PAL-50 ondersteunen.
Denk het wel. Het zal wel een hardware "probleem" zijn in de Xbox360 want anders had M$ dit al simpel op kunnen lossen door een firmware update.
Ik speel anders gewoon PAL60 games op mijn monitor via VGA, bijv. Halo. Ik moest hem wel eerst via composiet op een TV aansluiten met de standaard kabel, daar hem op 60Hz zetten en daarna weer via de VGA kabel op de monitor aansluiten. Ik heb de VGA kabel van joytech. Werkt prima.
Bump. Een dezer dagen ga ik een Xbox 360 Slim 250 GB met HDMI AV kabel kopen. Deze wil ik dan ook aansluiten op mijn LG monitor van 23". Deze monitor heeft geen ingebouwde geluidsboxen. Ik heb wel simpel audiosetje naast mijn PC staan. Maar nu het volgende: - Hoe sluit ik (in combinatie met de HDMI AV kabel) het geluid op de Xbox 360 aan? - Kan dit alleen via mijn PC? - Of moet ik telkens kabels verwisselen (erg vervelend)? Zou iemand de eerste vraag misschien duidelijk en stapsgewijs willen uitleggen? Ik heb al zoveel forums en filmpjes gezien, maar ik word niks wijzer.
Exact dit heb ik ook Alleen ik heb een HDMI kabel van microsoft. HDMI gaat in mijn beeldscherm, en het geluid loopt over boxen