1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 18 nov 2008.

  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik zou zeggen lees het "Geluid via je PC" deel van de startpost maar eens door ;)
     
  2. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Best handige tip voor mij, thanks.
     
  3. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Wat is de beste manier om vet vlekken van je scherm te krijgen?
    Erger me namelijk nogal aan die vlekken
     
  4. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vraag ik me ook af. Je hebt wel van die goedkope tft/lcd reiniger flesjes/doekjes maar ben bang dat ik daarmee alleen maar met scherm mee verneuk.
     
  5. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    jaa dan haal je het masker er vanaf ;)
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik weet ook nog niet helemaal zeker wat nou de beste manier is om vingers/vlekken e.d. van het scherm te krijgen...
     
  7. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Want vanmiddag stootte ik een blikje bullit om en kwamen er een paar spetters op me scherm, ik snel met vochtig doekje wat binnen handbereik lag eraf halen maar nu zitten er dus vlekken op van dat doekje denk ik.. best kut
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dat moet je ook niet doen :+
     
  9. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    I know I know maar ik dacht ff niet na
     
  10. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    gister z5500 gekocht vanavond maar is aansluiten en kijken of het nog intenser word met mijn 226bw en z5500!!

    bij de z5500 zit daar trouwens standaard een 3.5mm jack kabel bij want volgens mij zit hij niet in de doos!?
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Kan je die Z5500 niet optisch aansluiten? Je wil toch 5.1 lijkt me, en dat ga je met een 3,5mm jack niet krijgen :+
     
  12. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dat snap ik maar mijn 360 sluit ik optisch aan maar mijn ipod op dock hoe moet ik die aansluitn bedoel ik!
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Daarvoor moet je niet in dit topic zijn..
    Vraag het in het iPod topic :+
     
  14. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    zo'n klein scherm :+
     
  15. Sebastiaann

    Sebastiaann Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de roze én de groene kabel aan het eind van je boxen (die uit die ronde volumeknop komen) in je pc steken. De kabels van de boxen zijn namelijk slechts verlengkabels naar je pc. Nu via je geluidsopties op je computer instellen dat je het geluid van je mic-in direct via je boxen afspeelt. Let op dat je er geen boost ofzo op zet, dat verpest je geluid.
    Nu kan je je xbox-audio kabel in je microfoon ingang op de volumeknop steken. Je hebt nu geluid. Helaas moet je wel je computer aan hebben om je geluid door te krijgen, het loopt nu namelijk via je geluidskaart in je computer. Niet echt stroomefficient maarja. Dit geeft goed geluid, en die boxen die je hebt zijn ook lang niet slecht. Ik heb dezelfde en werkt prima! Je boxen werken nu óók op je computer.

    Als je voor je computer al een 5.1 boxenset hebt moet je gewoon je audiokabel van je xbox in je mic-in van je computer steken en die 5.1 boxenset op je computer aangesloten hebben. Dan loopt je geluid via die 5.1 boxenset. Kan je die logitech verkopen :p.

    Gelijk even een schema gemaakt:
    [​IMG]

    Voor de rest kan je een kabeltje kopen dat die twee tulp-stekkertjes omzet naar een female 3.5mm-jack (zie startpost), daar kan je je geluidstekker in steken, of een female-to-female jack (zoals deze) waar je je xbox geluidskabel insteekt en je groene boxenkabel. Geen idee wat de kwaliteit van die opties zijn, er zit nu ook geen versterker tussen.

    Ik begrijp dat het verwarrend is met al die verschillende kabeltjes, 3.5mm jacks etc, maar hopelijk lukt het je. Ik check deze site niet zo vaak. Succes.

    Voor de rest vind ik dat er, zeker bij de officiële Microsoft VGA kabel, wel wat meer aandacht aan het geluid besteed had kunnen worden. Geef dan gewoon een aansluiting mee aan het eind van de kabel waar je direct je boxen in kan pluggen of zet gewoon een 3.5mm ingang in de xbox zelf!
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2008
  16. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik zie als ik m'n xbox aanzet allerlei rottige soort van sterretjes, zeg maar kleine storingen in het beeld. Af en toe wordt het beeld opeens helemaal zwart, ligt dit aan mijn kabel/coolermaster, of is mijn GPU aan het sterven? :mad: :mad:

    Had eerder al dat probleem sinds de NXE, maar ging weer weg na dat ik hem opnieuw had opgestart.. Nu heb ik het al 2x achter elkaar vandaag...
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Denk stervende GPU helaas..
     
  18. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Doet het op het moment dus wel weer goed, is er iets aan te doen voor ie stuk gaat? (Heb namelijk geen garantie meer dankzij de vorige eigenaar...)
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je zou kunnen proberen nieuwe koelpasta op je GPU te doen, zodat hij wat kouder blijft. Maar het probleem kan natuurlijk ook wat anders zijn dan hitte.
     
  20. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ah ok, ik ga toch binnenkort nog naar iemand die meer verstand heeft van het binnenste van de xbox als ik, zal ik hem binnenkort wel even vragen of hij me daar mee kan helpen.
     

Deel Deze Pagina