Of de T240 1:1 pixelmapping heeft weet ik niet, dat zul je zelf even moeten uitzoeken 24" Schermen met 100% zeker 1:1 pixelmapping: HP W2408H/W2448H Benq G2400W Misschien leuk om de lijst groter te maken en in de startpost te doen
Ik vraag me wel af wanneer Microsoft iets gaat doen aan het HDCP protocol probleem. Ik kan gewoon geen legale DVDs afspelen op mijn 360 via HDMI sinds die NXE update Duurt nu wel veel te lang, heb een deel films liggen die ik toch echt wel een keer wil zien hoor
Hoop dat je hier wat aan hebt krisnik. Beelden van 360 op een Samsung 245B+ Nog een filmpje van FIFA: Oordeel zelf maar
ik denk dat je iets moet downloaden iets van "optionele media update"(marketplace) maar kan zijn dat niet daarvoor van toepassing is
Been there, done that. Update was niet voor het HDCP protocol probleem, maar om audio af te spelen van een Ipod
Beste Styl3dd Alvast bedankt voor de snelle reactie! Het uitrekken valt best mee maar ik ga op safe spelen en de samsung T240 kopen (deze heeft pixel mapping) groeten, Krisnik
Zal binnenkort ook dezelfde foto's van de NXE maken mét 1:1 pixelmapping, kunnen ze mooi naast elkaar in de startpost Styl3dd
Ok, ik wil binnenkort (uhum) een nieuwe Monitor aanschaffen die ik eigenlijk alleen maar ga gebruiken voor TV en Xbox (en ja niet voor de computer omdat ik een laptop heb) En ik kom dus de Samsung Syncmaster 2032MW tegen (20 inch, tv tuner, HD READY, 2ms responstijd enz) Alleen vraag ik me af wat de prijs is bij sommige winkels en of dit een goede keus is? Ik heb een heel klein budget (200/250) Hij komt toch alleen maar in me kamer en alles is beter dan de tv die ik nu heb En trouwens in welke winkel is hij te koop? Eigenlijk is me vraag of er nog een betere/zelfde is voor een zelfde/lagere prijs! Alvast bedankt!
Voor prijzen kan je kijken op www.tweakers.net/pricewatch. Er zijn wel een paar alternatieve monitoren met een tv tuner er ook in. Zal wel even rondkijken voor je. //Edit Wat voor soort TV-Tuner moet erop? Analoog of Digitaal (DVB-T)? //Edit2 Als je digitale TV erop wilt kijken is deze wel wat: http://www.pixmania.nl/nl/nl/149755...l?srcid=556&Partenaire=tweakers&CodePromo=oui
Die op je 2e edit ziet er wel goed uit 210 euro en gewoon bijna hetzelfde. Alleen zal ik niet weten of ik digitale of analoog tv heb ik weet niks van je tv's zoals je ziet zal straks wel aan me pa vragen EDIT: Ik heb analoog kan ik dan ook gewoon deze gebruiken?
Even kijken, misschien vind ik wel wat anders leuks voor je Die link die ik hiervoor gaf ondersteund alleen digitale tv. //Edit Misschien is dit wat, 22", €279: http://www.pixmania.nl/nl/nl/168289...l?srcid=556&Partenaire=tweakers&CodePromo=oui Als je persé 20" wil is die je zelf aangaf misschien nog wel het beste
Geen 1:1 pixelmapping: Wel 1:1 pixelmapping: Je ziet toch wel duidelijk verschil eigenlijk en oja mijn foto is niet zo scherp als die van styledd
ik zit eraan te denken om 'n 22" monitor te kopen voor mijn 360 en nu zit ik te twijfelen tussen de Samsung T220 of de Samsung 2243BW. Ik las op de eerste pagina van deze thread dat het beter is om 'n hoge reactietijd te hebben om te gamen. Nu heeft de T220 'n response van 2 ms en de andere 5 ms. Welke raden jullie mij aan, of misschien een andere monitor? Mijn budget ligt rond de 200 euro Of iets langer wachten en dan voor 'n T240 gaan?
De Samsung T220 is sowieso een nieuwere serie en nieuwer is (bijna) altijd beter, in dit geval in ieder geval wel. De responstijden maken niet zo heel veel uit, 2ms / 5ms, verschil zal je niet zien.
Iemand ervaring met de Iiyama ProLite E2607WS-B1 in combinatie met gamen? Ik wil deze waarschijnlijk gaan kopen en mijn Xbox erop aansluiten met een HDMI-kabel. Gaat dat goed en geeft dat een vergelijkbaar beeld / game-ervaring als op mijn 40" Full HD tv? Deze dus: http://tweakers.net/pricewatch/222858/iiyama-prolite-e2607ws-b1.html
@riesjart:zou even doorsparen voor de T240. Ik was er ook eerst ook zeker van een 22" te kopen tot ik een 24" zag....en ik was direct verkocht. dus even doorsparen en de T240 kopen groeten, krisnik