1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door L3MMING, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje domme vraag. Ja natuurlijk kan dat. Waarom zou dat niet kunnen.
    Het is en blijft toch een monitor.
     
  2. Freaky800

    Freaky800 Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmja,ben alleen benieuwt op hoveel HZ,de refreshrate komt te staan,60 hz op een monitor is niet echt fijn namelijk.Maar zo te zien,kan dat dus niet hoger:'-(
     
  3. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb m'n VGA kabel binne en ik ben echt blij dat ik em gekocht heb :D
    Het ziet er echt geweldig uit en ik merk niks van een vertraging. Het enige probleem is dat m'n logitech audio-tulp aansluiting er nog niet is en m'n 360 Wireless adapter moet ook nog komen dus ik zit nog ff een paar dagen zonder Live en geluid :p
     
  4. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet ook nog dat tulp-ding van logitech hebben, maar ik heb mijn draadloze adapter al, het werkt geweldig, ik kon echt in 10 minuten op live :D
    op het internet van de mensen aan de overkant nog wel}:] , ze hebben hun hele netwerk niet beveiligd}:]}:] , het bovendien nog sneller ook dan m'n eigen netwerk:confused: :9
     
  5. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
  6. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
  7. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    dan zit ik met die dus wel goed
    Aanbevolen resolutie : 1280x1024 pixels
    dus nou hoef ik alleen nog maar zo'n stekker te kopen voor van de xbox 360 naar de beeldscherm?
     
  8. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof dat de hoogste refreshrate op je monitor af gestuurd wordt, en hij blijft downgraden tot de monitor beeld geeft.
     
  9. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ben nogal een zeikerd over het aankopen van een monitor.
    Ik had eigenlijk al een leuke monitor gezien maar ja die hadden ze niet meer bij alternate dus ja dan moet je op zoek naar een andere.
    Kijk op mijn werk werk ik op een 30 inch apple display en dat is behoorlijk groot kan ik je melden.
    Maar ja ga dat zelf eens kopen, daar heb je een goede hdtv voor.
    Nu twijfel ik heel erg tussen 20 inch en 19 inch, is dit verschil heel erg groot.
    Ik heb namelijk nog nooit op zo'n formaat monitor gewerkt.
    En wat is het grootste verschil tussen tft en lcd.
    Tft ben ik niet heel erg kapot van, heb dat wel eens gezien en zag er vrij onrustig uit, terwijl een apple monitor wel weer retestrak is.
    Ook wil ik een monitor met hoofdtelefoon aansluiting omdat ik simpelweg geen extra dolby setje kwijt kan.
    Ik had een mooie acer van 20 inch gezien de aw2016ws (widescreen) maar ja geen hoofdtelefoon aansluiting.
    Ook een nieuwe monitor gezien van iiyama een 19 inch scherm met alles erop en eraan de ProLite X486S, ziet er heel gelikt uit levertijd ongeveer 2 maanden.
    Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar een crt lekker snel mooie kleuren retestrak geen last van dooie pixels, maar ik wil gewoon af van die lompe grote kasten.
    Wie kan mij hier mee een beetje helpen
     
  10. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, die van € 29,99, de VGA-HD Kabel.
     
  11. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Aaaarghh, waar blijft m'n Audio-tulp aansluiting :mad:
     
  12. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    tasso: bij alternate zie je dat schermen van 20" al een stuk hogere resolutie hebben. die van 19 hebben meestal net zoveel als die van 17
    dus tjah dat scheelt volgens mij wel veel
    maar in de prijs scheelt het ook best veel
     
  13. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja de 19 inch zijn meestal 1280x1024.
    In principe heb je hier genoeg aan, maar een hoger resolutie erbij is natuurlijk altijd lekker.
    Ik had als 20 inch de acer gezien voor 399 maar hier zitten weer geen boxen of hoofdtelefoon op.
    De 940 mv van samsung leek me ook wel wat, is meer een tv scherm maar ja ook 19 inch.
    En ik ga niet meer uitgeven dan rond de 500 euro.
    Dus ja je begrijpt dat de keuze dan wat beperkter word.
    En voor 500 euro heb je nog geen hd ready tv
     
  14. Corolla Friend

    Corolla Friend Bhuddymahn

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je nou gewoon die Acer neemt van 400, en dan een geluidsset van +/- 100 euro koopt dan ben je toch ook goed uit?
     
  15. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, ik heb nu ook de VGA HD kabel. Gelijk op mijn oude 17" monitor aangesloten, en het is echt heel erg mooi opeens.

    Ik vond dat bijv. Kameo nogal veel kartels had enzo. Die zijn nu allemaal verdwenen_O_ _O_

    Het is dus zeker de moeite waard om de VGA kabel te kopen;)
     
  16. Freaky800

    Freaky800 Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm,ik heb hier thuis juist last van een wat onscherp beeld,met de VGA kabel,op mijn 17 inch scherm.Verder zijn de kleuren ook minder helder van het beeld via de monitor,vergeleken met Component of Advanced scart,via mijn LCD TV.
     
  17. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga vanuit je dashboard, even naar het tabblad System, dan naar Console settings, display en daar even een wat hogere resolutie kiezen, zou de 2de van onder doen als je monitor dat aankan.

    Kleuren, sja dat is net hoe je ze per apparaat hebt afgesteld...

    settings als Contrast, Brightness, colour Temp, en Colours/RGB settings kunnen allemaal ingesteld worden op een monitor
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2006
  18. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Acer monitor heb ik ook, en moet zeggen dat het beeld echt UBER is. Heb em aangesloten op mijn 5.1 setje dus met geluid zit het wel goed.
     
  19. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nu steeds spelen zonder geluid. Moet nog zo'n verloopje kopen. Iemand enig idee waar ik dit zou kunnen kopen:
    Tulp female stereo/3,5" jack female.

    Misschien zoiets.
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2006
  20. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    kan, maar in de eerste post staat ook een kabeltje van logitech
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina