Bedankt!
UPS zou hem gister tussen 4 en zes bij mij thuis op komen halen...
niets.....
ik net bellen bleek bij hun in het systeem te staan dat de UPS wagen tussen 3 en 6 hier zou zijn....
vondt ik al wat apartjes.... en dan nog iets leuks, er stond huisnummer 4 bij hun in de computer terwijl ik toch echt nummer 1 had doorgegeven....
En het lullige voor de chauffeur.. nummer 4 bestaat in mijn straat ook helemaal niet... maarja k vindt het toch een beetje stom dat ze voor dat soort dingen geen telefoon aan de chauffeurs meegeven zodat ze het nummer van de bon even kunnen bellen....
(ik heb trouwens volgens mij ook rond kwart over 4 een UPS wagen in de straat zien staan waarvan het leek of de chauffeur heel moeilijk in zijn papieren aan het kijken was, ongeveer ter hoogte van waar nummer 4 zou moeten zitten. ik was echter nog niet met mijn pakketje klaar dus ik wilde dat zsm afmaken. Ik had achteraf beter even naar zijn wagen kunnen rennen om te vragen of hij mijn huis zocht....)
naja nu komen ze maandag tussen 1 en 3 naar huisnummer 1..... toch jammer van die 2 weekeind dagen dat microsoft wel werkt en UPS niet....
Laatst bewerkt: 14 jan 2006