1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door L3MMING, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Heej gasten,

    Met welke instellingen spellen jullie nu op jullie schermpjes met een vga kabel?
    Ik speel nu met een 19" op widescreen 1280*1024 (correct me if i'm wrong) het beeld vervormd heel licht, maar het gamed op de een of andere manier toch met een voldaner gevoel

    grtz
     
  2. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik game op een 32" LCD, op widescreen met 1280*720. Heerlijk scherp.
     
  3. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik game op het moment helemaal niet meer op iets waar 360 achter staat omdat het overleden is....
     
  4. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Overleden.
    Mij god de zoveelste al.
    Wat was er bij jouw aan de hand
     
  5. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat begrijp ik.
    Alleen ik heb gewoon geen plek om een setje neer te zetten.
    Die 20 inch vind ik wel mooi.
     
  6. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    t beestje had ongeveer 9 uur aangestaan, toen ging ik Pefect Dark spelen en midden in een potje CTF kreeg hij een Brainfreeze, waardoor niks meer werkte, en na een aantal accesoire wisselingen kreeg ik hem op een tv weer even 2 minuten aan de praat maar daarna was het volledig afgelopen en kreeg ik telkens de welbekende 3 knipperende rode Quadranten..

    jammer maar helaas.
     
  7. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Gecondoleerd met het verlies:'-(
     
  8. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt!

    UPS zou hem gister tussen 4 en zes bij mij thuis op komen halen...

    niets.....

    ik net bellen bleek bij hun in het systeem te staan dat de UPS wagen tussen 3 en 6 hier zou zijn....

    vondt ik al wat apartjes.... en dan nog iets leuks, er stond huisnummer 4 bij hun in de computer terwijl ik toch echt nummer 1 had doorgegeven....

    En het lullige voor de chauffeur.. nummer 4 bestaat in mijn straat ook helemaal niet... maarja k vindt het toch een beetje stom dat ze voor dat soort dingen geen telefoon aan de chauffeurs meegeven zodat ze het nummer van de bon even kunnen bellen....

    (ik heb trouwens volgens mij ook rond kwart over 4 een UPS wagen in de straat zien staan waarvan het leek of de chauffeur heel moeilijk in zijn papieren aan het kijken was, ongeveer ter hoogte van waar nummer 4 zou moeten zitten. ik was echter nog niet met mijn pakketje klaar dus ik wilde dat zsm afmaken. Ik had achteraf beter even naar zijn wagen kunnen rennen om te vragen of hij mijn huis zocht....)

    naja nu komen ze maandag tussen 1 en 3 naar huisnummer 1..... toch jammer van die 2 weekeind dagen dat microsoft wel werkt en UPS niet....
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2006
  9. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier een paar pics van mijn Acer 2016WS op een lekkere resolutie. Ziet er echt UBER VET uit. (de pics zijn wel van een telefoon).


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  10. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi

    Ik vond overigens dat het met CoD2 niet zo erg veel uitmaakte. Ik vond het eigenlijk even mooi.

    Dat level waar je bent he?
    Daar was ik een tijdje geleden ook, alleen was het bij mij overdag. Bij jouw lijkt het wel een beetje schemerig. Ligt dit aan de moeilijkhijdsgraag ofzo.
     
  11. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al zei is mijn camera in de 6230 erg crappy. Hij stelt voordurend de kleuren bij etc daardoor zien foto's er wat minder uit.

    Trouwens COD2 heb ik op Hardened uitgespeeld en het luikt mij zeer sterk dat een moeilijkheidsgraad de weersomstandigheden zou beinvloeden.
    Inmiddels is COD2 al weer omgeruild voor Quake 4 die ik ook al uit had na 2 dagen:mad:
     
  12. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij Perfect Dark merk ik weinig verschil. Bij alle andere games zie ik heel veel verschil op een TFT scherm. Het lijkt wel alsof PDZ geen gebruik maakt van Anti-Alaising
     
  13. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had sommige levels op Veteran uitgespeeld, maar daar dacht ik verschil te zien. Had sommige levels gezien bij een vriend die het op EASY uitspeeld.
     
  14. mac-x

    mac-x Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 2 weken geleden een vga kabel aangeschaft maar wat een verschil met beeld kwaliteit t.o.v een rgb scart kabel ziet het duidelijk [​IMG]
     
  15. The Fox NL

    The Fox NL Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, mooi beeld en mooie tv _O_


    Alleen zou ik je Xbox daar weghalen, zo maak je de kans op oververhitting wel erg groot, ding kan nergens lucht vandaan zuigen ;)
     
  16. drazic2005nl

    drazic2005nl Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang is de kabel en waar kan je deze kopen? Zit er echt een gender changer bij? Thx
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2006
  17. F1racer

    F1racer Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    is de 360 ook prima te spelen op een gewone tv?
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Zeer zeker. :)
     
  19. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij die van mij zat hij gewoon. Ja dus.
     
  20. Cubewood

    Cubewood Jodenkoeken

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij had ik ergens gelezen, dat hij alleen bij de VGA kabel van Microsoft zit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina