@appie, het gehele Display interface veranderd zodra je de VGA kabel aansluit op je xbox 360, je kan alleen nog maar het Format (breedbeeld of normaal) en de resolutie kiezen, deze loopt van 640x480 naar ongeveer 3024x978 geloof ik... (De laatste is breedbeeld) en hiertussen zitten zon 15 verschillende resolutie instellingen dus instellingen genoeg, dit lijkt me geen probleem voor je.
@BadmutSz, de 3 pinnen zijn idd voor je voedingskabel. Deze zijn er in 2 variaties, 1 van pc naar monitor en 1 van stopcontactstekker naar 3 pins, normaal ok de gene die je in je pc steek. Je zou die kunnen gebruiken, maar het lijkt mij handiger als je gewoon een kabel die van het stopcontact naar de 3 pins van je monitor koopt, deze kan nooit verkeerd om zijn.
hiermee bedoel ik dat je nooit een kabel zult tegenkomen met aan de ene kant een stekker voor het stopcontact en aan de andere zijde de aansluiting zoals je deze nu van je monitor naar je pc gebruikt.
@ Grumpie, Feitelijk heeft elke monitor die ook maar op de markt is of is geweest een VGA (ook wel 15-pins SUB genoed) aansluiting, dit kan Female zijn (zoals het aanzicht van de gender changer) of male (zoals de onderste kabels die Evilwasp gepost heeft.
Even trouwens een algemeen weetje, bijna elke beamer op de markt heeft een VGA (15-pins SUB) aansluiting. Ook een composite (gele Video tulp) maar geen Component (Y, Pb, Pr=HDTV) aansluiting, en zodra je gezien hebt wat het verschil is tussen op een 360 gamen op een monitor tegenover op een normale tv, (resolutie en evt. van het zelfde formaat) weet je dat je alleen maar op VGA wilt gamen op je VGA kabel niet op Composite..
Iemand vragen stel ze aub, dan zoek ik het voor je uit als ik het nog niet weet..
Update/: Sorry appie ik zie net pas dat je een vraag had over de leesbaarheid van tekst, PERFECT, als je halo 2 tekst al leesbaar vondt ga je echt van een vga monitor aan je 360 houden...
het is gewoon net zo scherp als tekst die je nu op je pc leest.., en dan moet je nagaan dat ze bij het invoeren van tekst in een spel er eigenlijk rekening mee houden dat je gemiddeld op ongeveer 4 meter van je tv resp. Monitor zit.
Laatst bewerkt: 8 dec 2005