1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door L3MMING, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tommie

    Tommie Active Member

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice, filmpje beetje onduidelijk maar mooi. Die foto's zijn ook indrukwekkend.

    Ik heb trouwens een Compaq 17'' CRT Monitor met een maximum resolutie van 2048x1536. Kan ik dan ook 1080i en 720P krijgen op men scherm, via de VGA kabel ?
     
  2. Dannydeman

    Dannydeman Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je hebt dan alleen wel balken bij de spellen, anders worden ze uitgerekt.
     
  3. Tommie

    Tommie Active Member

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat erg irritant dan. Wat is dan de optimale resolutie waar je geen of weinig balken hebt ? Ik speel nu men PC games op 1280x1024 en werkt goed maar heb dan ook balken.
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
  5. Dannydeman

    Dannydeman Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0

    400euro 20 inch.... 600:1 contrast en 8MS... werkt perfect en geen dode pixe;s_0/


    bij de mediamarkt_O_
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Klinkt aantrekkelijk, zeer aantrekklijk :9 Veel plezier ermee (dat zit wel goed denk ik :cool:)
     
  7. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, het is net als sreedbeeld, best wel chill!
     
  8. Dannydeman

    Dannydeman Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een maand op een 19inch CRT monitor gespeeld, had de resolutie gewoon op 1360x768 (?) gezet.. Had de VSIZE gewoon aangepast zodat ik zelf balken had...Maar je kan ook widescreenmode instellen dacht ik (alleen dan moet je wel op 1280 spelen dacht ik) En het is best goed te doen hoor, beter dan een TV in ieder geval :)
     
  9. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Tasso: Heb je het scherm al binnen?
     
  10. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    He die gompy.
    Jep gisteren gekregen en kan allen maar zeggen woooowwwww.
    Ik zal even foto's maken en zal ze die je wel mailen.
    Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat ik hem aangesloten heb met de component kabel.
    Ik heb de vga kabel ook geprobeerd maar ik kreeg een beetje flets en kleurloos beeld, het is wel mooi maar met een component kabel zit er meer kleur in en is zeker net zo scherp.
    Deze 19 inch breedbeeld is zeker de moeite waard, ik heb ook nog zitten denken aan de belinea 102035w 20 inch die heeft een pva panel en is ook heel mooi.
    Maar is ook 100 euro meer en heeft alleen maar vga en dvi.
    Alleen zo'n pva panel heeft net wat meer kleur en is ook dieper zwart.
     
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik heb dit scherm. Is dit wat in combinatie met de xbox 360? (tis vast beter dan een 50 hz kapotte saba tv :9)
    Werkt het uberhaupt met een xbox 360? :eek:
     
  12. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi.
    Waar heb je hem trouwens ook al weer besteld?
    Ik denk dat ik ook voor dat scherm ga. Weet het nog niet helemaal zeker. Ik twijfel nog steeds tussen de Samsung en die van Acer. Hoewel die minder aansluitingen heeft. Helaas zijn er zo weinig reviews van de Samsung.

    Je kan trouwens ook de foto's hierzo posten. Dan kan iedereen ze zien*)
     
  13. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem bij alternate besteld.
    Hij kost daar 479 euro en ik heb er voor de zekerheid maar pixelgarantie bij genomen, je weet maar nooit.
    Ik weet niet waar je vandaan komt maar bij alternate stond de samsung, acer en belinea naast elkaar, nu de acer viel bij mij gelijk af.
    Wat een fletse kleuren, en echt geen mooi beeld.
    Nee als je niet voor de aansluitingen gaat dan zou ik voor de belinea of samsung gaan.
    De belinea heeft mooiere kleuren en dieper zwart door het pva paneel en is ook 20 inch , maar de samsung is ook heel goed en als je het niet weet zie je bijna geen verschil.
    Alleen ja wat ik zeg het zwart is niet echt zwart maar meer een beetje grijs zwart.
    En kleuren kan je zelf instellen, nee het ziet er heel goed uit.
    Geen problemen met uitgerekt beeld of wat dan ook en de samsung is toch 19 inch breedbeeld.
    En wat het voordeel is van de samsung is, is dat je de component kabel kan gebruiken die bij je 360 zit.
    Plus dat het er toch net wat mooier uitziet met deze kabel en het spaart je weer 30 euro voor een vga kabel.
    Stuur me effe een mail dan stuur ik de foto's naar je toe.
    Als je in de buurt woont kan je ook eerst komen kijken.
    Gisteren bij de mediamarkt geweest en daar zag ik dezelfde monitor staan voor 625 euro.
    Ja ik ben toch niet gek zeker
     
  14. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja dat zal wel werken, gewoon de VGA kabel kopen, en deze op je monitor aansluiten.
     
  15. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  16. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0

    Ze schijnen goed te zijn.
    Ik persoonlijk hou me altijd bij het orginele spul, maar goed hiet zit wel en optical kabel bij.
    De orginele kabel van ms kost meer en je moet er ook nog een optical bij kopen
     
  17. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop dat ze even gooed zijn.
     
  18. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    Maar is een computerscherm echt beter dan een normale tv??? Zelf speel ik xbox op een sony, vlakke beeldbuis 50 hz...
     
  19. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn monitor wel. Want dan kan ik HD gamen _O_
     
  20. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad. Een PC monitor ondersteund een hogere resolutie (de meeste 1280×1024). Een normale TV ondersteund een resolutie die ongeveer 2 keer zo laag is (640×480). Het is een enorm verschil, en alles word dan veel gedetaileerder.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina