1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door L3MMING, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ik heb een vraagje,

    Wij hebben beneden een Philips LCD TV die een maximale resolutie ondersteunt van 1280x768, maar geen component aansluiting heeft. hij heeft echter wel een VGA poort. dus hebben we hem op de 360 aangesloten door middel van gompy's VGA HD kabel, en wat blijkt: welke resolutie je ook kiest, de tv rekt het beeld altijd uit in de hoogte. het resultaat daarvan is is dat b.v. de auto's in PGR3 veel te smal uitvallen. en dat is heel storend tijdens het spelen. er is wel een resolutie die we nodig hebben dat is als ik me niet vergis 1024x720 dat zou naar mijn denken wel kleine balken opleveren aan de boven-en onderkant maar geen "ingedrukte" auto's meer.
    maar als we dat proberen komt er in beeld (bericht van de TV zelf): Videomode niet ondersteunt. weet iemand hoe dit komt? en of je dit probleem ook hebt met een Component naar VGA convertertje en gewoon 720p selecteert?

    Groeten,
    Snike
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2006
  2. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Kun je misschien een "auto-mode" uitzetten op je tv zelf?
     
  3. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je een functie uitzetten die zorgt dat het automatisch het hele beeld vult? zou ik een keer naar moeten kijken, ik heb zelf die kabel niet dus misschien als ik gompy nog een keer lief aankijk...
     
  4. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0

    Met pgr heb je zowieso zwarte balken boven en onder het spel is zo gemaakt
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik heb nu ook zo'n kabel :) Vanmiddag een Gender Changer halen om hem op mijn monitor aan te sluiten.
     
  6. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Een gender changer hoort erbij te zitten, als je de vga kabel hebt.
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    :mad: Heb hem hier over genomen op xbw en Gender Changer zat er niet bij

    edit:/ Ding zit er dus niet bij. Heeft iemand hier zo'n ding voor mij te koop? Computerboer hier heeft ze niet en op inet is de verzending €5.50 voor een artikel van €3.45 :mad:
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2006
  8. Tommie

    Tommie Active Member

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de originele Xbox 360 VGA kabel gekocht via Game247 maar wacht er nu al 5 weken op. Zit bij de originele wel een gender changer ?
    Want in ons 'dorp' hebben we niet echt een PC boer waar je zulke soort shit kunt kopen.
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik heb trouwens ook niet de kabel van microsoft maar van snakebyte

    Als iemand nog een Gender Changer heeft, wil ik die graag overenemen voor €5 incl. ofzo :)
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2006
  10. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Een Gender Changer kan je zowat bij elke pcboer wel halen. En ze zijn volgens mij niet duurder dan 2-3 euro ofzo. Kan het me niet voorstellen dat ze duurder zijn...
     
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    PC boer hier heeft hem niet. Dan kan ik hem online bestellen voor €3.45 en vervolgens €5.50 verzending betalen. Staat niet echt in verhouding :mad:
    Misschien dat ik niet goed heb gekeken bij pc boer :9 Dat zou ook kunnen. Als pc weer gemaak is zou ik het eens vragen :)
     
  12. Tommie

    Tommie Active Member

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon aan die medewerker daar vragen. Print anders het plaatje van de Gender Changer op de startpost uit en laat het hem zien.
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik zou er idd deze week een keer langs gaan. Zodra pc weer gemaakt is :)
     
  14. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ligt het aan mij. Of zijn er nergens!! meer VGA HD AV kabels?
     
  15. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt. Probeer veel op de site's van online winkels te kijken: dixons.nl, dynabyte.nl, enz. Is vast wel iets te vinden.
     
  16. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer maar eerst om normaal te kijken, als ik jou zie, denk ik namelijk direct aan een mongool_O_
     
  17. Po!

    Po! Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup.
     
  18. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf ook geen gender changer gehad. Ik had de kabel hier op het X-Bazaar gerolen, die gast zei dat hij hem niet had gehad bij z'n VGA kabel. Was volgens mij gewoon onzin, maargoed.

    Een gender changer kost trouwens €1,20 ofzo. Bij onze lokale PC-boer waar ze allemaal KUT-troep verkopen. Had een tijdje geleden een router gekocht daar, is nu lekker verrot ofzo. Toen ben ik er maar mee gaan gooien.
     
  19. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    STFU, ga on-topic
     
  20. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat je zelf ook niet echt veel te vertellen hebt hè?;) |:-

    Ontopic:
    Weet iemand of het werkt waneer je een VGA to DVI stekkertje gebruikt, en dan nog een DVI to HDMI. Dan zou het beeld digitaal moeten zijn, en zou het misschien iets mooier zijn.

    Linkjes: VGA to DVI, DVI to HDMI.
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina