1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door L3MMING, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vallorus

vallorus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Chaoss

Bij de VGA kabel wordt een gender changer meegeleverd, waardoor je de Xbox 360 VGA kabel kan aansluiten op de kabel van het scherm

2. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    Lees anders de startpost van dit topic even helemaal door dan wordt er waarschijnlijk zonder te vragen een hoop meer duidelijk.

3. Chaoss

Chaoss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de info, ik was in de verondersteling dat de gender changer voor iets heel anders bedoeld was, start topic uiteraard gelezen, maar niet gedacht dat het dus de gender changer was die ik nodig heb.
    Morgen maar eens op zoek naar de VGA kabel dan. _O_

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

iemand, aangezien ik morgen een vga-kabel wil gaan kopen O-)

5. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0

Bij deze monitor zit een afstandsbediening.

6. blackhawk

blackhawk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje ik heb een samsung syncmaster 174T De response tijd is 25 ms is dit te doen of moet ik echt aan een andere monitor?

Laatst bewerkt: 7 mrt 2006
  7. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Veel geluk, want ik heel zuid-limburg vond ik ze niet. En ik heb vernomen dat ze schaars zijn... MAar anyway zou tof zijn als je hem hebt en effe je mening er over geeft.

8. Chaoss

Chaoss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag had ik dus per toeval de mogelijkheid om een vga kabel van Microsoft te kopen maar zowel de verkoper als ik zijn er toch heilig van overtuigd dat hij niet op mijn tft monitor past.
    Ik heb het gender change verhaal ook nog even opgevraagd maar dat schijnt niet hetgeen te zijn welke ik nodig heb voor mijn monitor.

Ik heb een monitor met een vaste draad met een VGA-aansluiting.
    Zie onderstaande link voor een foto: http://web.planet.nl/game/foto/prophetview/prophetview2-gr.jpg

Ziet er naar uit dat ik toch echt een andere TFT moet kopen, of zijn hier alsnog oplossingen voor?

9. vallorus

vallorus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Chaoss

Zou je ook een foto kunnen plaatsen van het stekkertje van de draad dat in de computer gaat?

10. Chaoss

Chaoss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ vallorus, DAMN nu besef ik pas hoe dom ik ben. zit maar naar de draad van me monitor te staren. Naar me pc gaat een normale vga aansluiting.
    Nu (al) begrijp ik dat gender change verhaal.
    Voel me zoooo dom nu. Morgen toch maar even die microsoft kabel halen, zit daar die changer standaard bij??

11. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Je zegt dat je een normale monitor met een vaste draad hebt, en dat daar een VGA aansluiting aanzit. Dan moet je gewoon de VGA HD kabel kopen, en dan kan je via de gender changer je Xbox aan je monitortje hangen.

Kan ook dat je alleen een DVI aansluiting hebt op je monitor. Komt eigenlijk bijna nooit voor dat je die alleen hebt. Meestal heb je dan ook nog een VGA aansluiting namelijk. Maar als je alleen een DVI aansluiting hebt kan je altijd een verloop stukje kopen van VGA naar DVI. Kost ongeveer €3,50 ofzo. En daarmee zou het dan wel kunnen.

Andere kabels kunnen niet. DVI en VGA zijn de enige aansluitmogelijk heden van een monitor.

12. Chaoss

Chaoss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor de reacties, morgen snel weer naar de vestiging om de vga kabel te halen, ben gewoon benieuwd hoe het op de tft eruit ziet.
    Toch wel mooier dan normale tv met rgb d8 ik zo.
    Nu maar hopen dat de tft het trekt is alweer 4 jaar oud en iets van 25 ms d8 ik, anders gelijk maar een nieuwe kopen ;)

13. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben hier mensen ervaring met het gamen op een 15" monitor?

Ik heb nu een 59 cm breedbeeld met RGB, wat raden jullie aan om te gebruiken? (Heb nog geen VGA kabel dus kan het nog niet testen)

Hoe ver zitten jullie dan van je monitor af, gewoon even ver als jullie op de pc gamen neem ik aan?

14. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou als ik jouw was niet van je mooie 59 cm JVC'tje switchen naar een 15 inch monitor, dat is gewoon echt TÉ klein! vooral als je nu gewend ben een 59cm, en je de tv net nieuw heb gekocht :+

p.s. ja dat weet ik allemaal :p

Laatst bewerkt: 7 mrt 2006
  15. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    25 ms is teveel. Je hebt minimaal 19 ms nodig. Je kan op jou monitor wel spelen, maar dan krijg je allemaal haperingen geloof ik. Dan moet je alsnog een nieuwe kopen, helaas.

Ik speel op een 17" monitor, en ik zit er meestal ongeveer 70cm. vanaf. Maar soms ook nog iets verder. Ik vind het een beetje aan het spel liggen.

Laatst bewerkt: 9 mrt 2006
  16. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Is er ook een switch voor 2 VGA kabels van pc en 360, naar mijn nieuwe Siemens/Fujitsu 19'' TFT schermpje? Zodat ik niet steeds de kabels hoef los te koppelen en aan te koppelen?

17. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    jahoor

www.conrad.nl

18. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik zit er soms met m,n neus tegen aan? zeker als er oline gespeeld wordt.. tja ik zie niet best...

19. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
  20. Po!

Po! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet me wel heel sterk vergissen als dat niet werkt.

Die dingen zijn volgens mij namelijk juist voor het omgekeerde bedoeld. 1 x keyboard naar 4 servers ofzo...

Laatst bewerkt: 10 mrt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina