@ kes, ervaring ermee heb ik zelf niet, een vriend van met heeft precies dat kastje, en zit er de hele dag mee tussen 2 pc's te schakelen... en nooit last van gehad... verlies van qualiteit, pff lijkt me minimaal tot nihil....
Ik gebruik zelf een 21" monitor met op de achterzijde 2 ingangen, een BNC ingang en een 15-pins SUB... (hetzelfde idee dus) mijn xbox zit via een verloop op de bnc ingang, mn ene kabel die uit de dual monitor kaart van mijn pc komt zit in de 25 pins SUB....
hierbij kan ik aan de voorzijde ook softwarematig schakelen tussen de ene of de andere input.... qualiteit verlies denk ik niet dat ik dat heb, of het moet nog mooier kunnen maar dat denk ik niet, ik vindt het super scherp..
Je zult door zon kastje geen extra vertraging krijgen...
de kanalen worden gewoon direct doorgestuurd, net zo snel als door een kabel..
de gene op de foto is geloof ik ook een software matige switch en geen hardware...
@appie21 poeh..... de resoluties van monitors zijn over de hele wereld hetzelfde...
Tv, de resolutie waar ze voor HDTV mee werken staan voor het aantal horinzontale lijnen, zo is het dus bijvoorbeeld 480, is eigenlijk bijvoorbeeld 640x480, dit hebben ze zo genomen omdat het een beter beeld geeft dan de verticale lijnen, omdat dat heel verschillend is qua breedbeeld en normale tv maten, zo is de ene breedbeeld ook weer net iets breder dan de andere..
Het verschil tussen filmpjes van 480 en 720 is dan dus 340 lijnen minder...
dit kan je op de live marketplace heel mooi zien bij het aantal mb's dat een 720 meer is dan een 480..
720 zal bijvoorbeeld 120 mb zijn terwijl 480 maar 60mb is... een wezenlijk verschil en van een 480 filmpje kan ik ook al een goed idee van een spel krijgen, daar heb ik geen super resolutie voor nodig, maarja andere mensen denken daar anders over, en die kunnen dan tegen wat extra download tijd een mooier filmpje downloaden...
Laatst bewerkt: 9 dec 2005