1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door L3MMING, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tommie

Tommie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net Top Spin 2 binnen gekregen, maar hij werkt niet met mijn VGA kabel. Als ik de CD erin doe en het spel start op zegt hij dat 50 Hz niet ondersteund wordt en dat ik de display op 60 Hz moet zetten. Maar met een VGA kabel kun je dit helemaal niet instellen. En ik heb Oblivion ook en die is ook 60 Hz only, maar die werkt wel gewoon zonder problemen. Heeft er iemand nog meer problemen met Top Spin 2 met een VGA kabel ? Anders ben ik dalijk mijn geld kwijt, omdat hij niet werkt :'-(

2. Mickster

Mickster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet eerst de Xbox normaal aansluiten (dus niet VGA) en dan zo op 60 Hz zetten en dan weer switchen naar VGA:)

3. Tommie

Tommie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je normaal aansluiten ?
    Heb namelijk geen Component HD-AV Kabel meer :9

4. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Normaal aansluiten is dus composite. Dus die gele kleine stekker. Als je alleen een VGA kabel hebt, kan je dus helaas niet switchen. Zou je eigenlijk even moeten vragen of je een component kabel van een vriend zou kunnen lenen ofzo!!

5. Killsalot

Killsalot Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo...

Ik heb een iiyame LS902UT CRT monitor nou wil ik mijn XBox 360 hier op aansluiten. Maar na het lezen van deze topic vat ik het niet meer wat ik nu nodig heb :p. Ik neem aan dat ik de HDAV kabel moet kopen. Maar zoals ik het nu zie past hij niet direct op de monitor ik moet dus iets er bij komen maar wat is dat ding wat ik er nog bij nodig heb?

Sorry ik vat het zelf ook niet meer!

6. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagjes van mij :) :

Komt er nog een kabel uit voor de 360 met een DVI-D aansluiting?
    En wat is D-Sub?

7. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    D-sub is VGA aansluiting en zover ik weet geen DVI-D in aantocht.

8. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0

Topic doogelezen... hmm niet dus... kijk aub nog even naar de eerste post.

Daar staat alles eigenlijk al duidelijk uitgelegd... maar om het je makkelijk te maken. Voor een monitor moet je een VGA kabel kebben.

Als jou monitor geen kabel aan heeft zitten maar gewoon een ingang kun je de VGA kabel zo inprikken en voila...

Als je monitor er een kabel aan heeft hangen zul je de in post 1 genoemde Gender Changer moeten gebruiken (zit bij de originele microsoft VGA kabel inbegrepen), aan deze kun je beide kabels aansluiten.

Je zult wel een voorziening moeten treffen mbt je geluid gezien die 9 van de 10 keer niet op een CRT aangesloten kan worden omdat deze geen Boxjes en dus ook geen ingang daarvoor heeft.

Maargoed, dat was je vraag niet dus daar ga ik niet op in dat vraag je nog maar als je de kabel gekocht hebt en hem werkend heb op je monitor.

Succes!

9. L3MMING

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ook gewoon een VGA>DVI stekker kopen.... of DVI naar VGA... maarja.. die kabel eeeeh is er niet dus heb je daar niet veel aan...8)

10. Killsalot

Killsalot Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt het ging zich voornamelijk om de gender changer waar ik me zorgen over maakte maar hij zit dus in het pakket dus dat is weer een oplossing.

Nog een vraag waar kan ik je JACK krijgen? Wat voor winkels verkoopt hem? Aangezien afgelope maanden veel winkels dicht zijn gegaan die audo related waren.

11. vanRossum

vanRossum Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even over Forza Motorsport.

Dit werkte (na laatste update voor PAL i.v.m. geluid) goed op normale TV.
    Staat, als ik het me goed herinner, ingesteld op PAL-60. Heb ik gekozen omdat daarmee de meeste spellen het doen i.p.v. PAL-50 waarmee het wel eens fout gaat.

Nu aangesloten op LCD via VGA krijg ik melding over PAL-50 of PAL-60.
    In iedere geval wil ie NIET draaien.

Kortom: werkt Forza nu wel of niet via VGA.

Is dit op te lossen met een bepaalde instelling die ik via de normale TV even kan instellen. Moet het dan PAL-50 of PAL-60 zijn ?

Help ...

12. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Dell Ultrasharp 2005FPW 20-inch breedbeeld LCD-flat-panelbeeldscherm:

In de PU stond een stukje over Dell pc monitoren die je ook kunt gebruiken voor je xbox360. Iemand ervaring met deze monitor? Hij is wel HD ready stond in de PU, alleen op de site van Dell zie ik het nergens staan.

13. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Omdat monitoren niet met de term hd-ready werken.....

14. Martinspire

Martinspire Online gamer

Leuk Bevonden:
    0
    zet hem eens op de laagste resolutie (640x480) dan werkt ie wel

15. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Nergens staat dat de monitor HDready schikt is.
    Als PU dat wel beweerd dat zitten ze goed fout.

Laat je niet misleiden door de verschillende termen HDTV , High-Definition , HDready.
    Op de Duitse TV was laatst een consumenten programma , waarbij zij de verschillende tv testen.

Decoders volgens de HDready norm werken niet of slecht met tv's waarop HDTV of High-Definition stonden.
    Wil je genieten van HD koop dan altijd een TV waarop HDready staat.

16. L3MMING

Leuk Bevonden:
    0
    Denk je dat of weet je dat?

Bijna elke monitor heeft standaard een hogere resolutie dan een HDTV...

Als mensen met HD-ready komen roepen in een monitor aanbieding, is het of geen monitor maar een HDTV, of het zijn mensen die er geen verstand van hebben / zich er bepaald niet in verdiept hebben.

Enne Melbuulhn wat wil je nou precies zeggen? t wordt niet veel duidelijker doordat je alles wat je zeggen wilt door elkaar gooit....

Laatst bewerkt: 18 apr 2006
  17. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Ik las laatst een recentie over dit scherm op PCM en hij ondersteund wel degelijk HD.

18. L3MMING

Leuk Bevonden:
    0
    duss...

19. Martinspire

Martinspire Online gamer

Leuk Bevonden:
    0
    dat weet ik zeker

20. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Laat ik het zo zeggen, de 30-inch Apple Cinema HD en dat Dell scherm werden tegenover elkaar gezet om te kijken welke er beter was.
    Van Apple's Cinema Display weet ik sowiso dat ie volledig HD is, werkt namelijk niet met apperaten die het niet ondersteunen...

P.S.

Ik zit eraan te denken om een Apple Cinema Display te kopen, maar die heeft een DVI poort i.p.v. VGA. Zal zo'n verloop stukje van VGA naar DVI voor veel frame LAG zorgen?!

Laatst bewerkt: 18 apr 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina