1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door L3MMING, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok, bedankt, ik ga de Acer 1916 Ws 19 inch kopen, iemand toevallig ervaring mee?
     
  2. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Is deze een beetje geschikt om mee te gamern met je xbox360?
    PACKARD BELL Flat panel monitor MAESTRO 190W 19" TFT
    19 inch breedbeeld TFT monitor
    maximale resolutie 1440 x 900,
    responstijd 8 ms, contrast 500:1
    incl. VGA en 2x DVI aansluiting
    geschikt voor alle huiscomputers
    met on-screen-display
    met tafelstandaard, VESA bevestiging
    ingebouwde speakers
     
  3. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja. De resoluties zijn goed, en het is ook nog een breedbeeld monitor. Verder is de responstime van 8 ms perfect. Ook veel aansluitingen zo te zien.
    Heb je misschien een link naar de winkel die deze monitor verkoopt?
     
  4. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    WWW.BCC.NL WAS HIJ gister 350 nu 300.

    Ga naar multimedia dan naar monitoren en dan de tweede pagina. of hier http://dixons.nl/De_online_winkel/P...190 W 19_xdt_ TFT-scherm.7070702/default.aspx bij specificaties staat een typfout bij max resolutie staat 1140 maar is gewoon 1440. Teminste staat in ieder andere winkel en ook volgens de fabrikant. VOlgens packerd bell gewoon 1440 Kijk maar http://www.packardbell.nl/products/...maestro-190w/productsheet-6980230000-252.html
    En ij stond ook in de aanbieding bij scheer en foppen voor 299
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2006
  5. Tommie

    Tommie Active Member

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit een beetje met een probleem.

    Ik ben van plan een breedbeeld tft monitor te kopen voor mijn pc en xbox 360. Nu was mijn oog gevallen op de Acer 2016Ws, waar ik veel positieve dingen over hoor. Die monitor ondersteund enkel VGA aansluiting. Nu las ik dat het gemis van een DVI aansluiting erg groot is omdat DVI beter zou zijn. Ik ben geen wizkid op dat gebied en ik weet me god niet wat DVI is maar ik zie net dat er een DVI <> VGA connector is. Dus je zou met een DVI monitor wel gewoon op de 360 kunnen gamen d.m.v. een vga kabel + DVI to VGA connector. Ik weet niet of het verschil in beeldkwaliteit tussen DVI en VGA erg groot is, maar ik wil wel graag een hoge kwaliteit scherm hebben. Ik wil graag een breedbeeld monitor omdat dat mooier en makkelijker gamen is, vooral op de 360. Nu was mijn vraag dus, is het verstandiger om voor een DVI monitor te gaan simpelweg omdat de beeldkwaliteit beter is ?
     
  6. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu vanaf 2 februari een samsung 940mw en ben er heel erg tevreden over.
    Nu heb ik deze gekocht bij alternate met pixelgarantie voor 35 euro extra, en dat is maar goed ook want sinds gisteren zit er rechtsonderin een dode pixel die een heel felle kleur blauw heeft.
    Mijn tip aan jullie is dan ook, als je de optie hebt om pixelgarantie er bij te nemen doe dat dan ook want dode pixels komen meestal pas later.
    Ik kan hem gewoon omruilen voor een andere, de meeste zaken die geen pixelgarantie geven zeggen dat het tegenwoordig niet meer nodig is omdat de monitoren tegenwoordig zo goed zijn.
    Nou niet dus
     
  7. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Mwah, ik zou geen pixelgarantie nemen. Heb al 7 tft schermen zonder dode of bright pixels voorbij zien komen.

    Heb je er trouwens al eens over gewreven?
    Dan is er namelijk een kleine kans dat ze weer gaan 'leven'
     
  8. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik las net op een aantal forums dat je er overheen moet wrijven, dat heb ik ook gedaan maar heel voorzichtig en er staat dat je er stevig overheen moet wrijven en niet te bang moet zijn.
    Jij zou geen pixelgarantie nemen voor een monitor van 500 eurie's dan is die 35 euro toch niet veel.
    Fabrikanten zeggen dat je 2 dode pixels mag hebben, en wat doe je als die in het midden van je beeld zitten.
    Naar de leverancier hoef je niet te gaan omdat 2 dode pixels mag.
    Tuurlijk zijn er monitors die dode pixel vrij zijn, dat was die van mij ook tot gisteren.
     
  9. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zeg alleen maar dat het niet iets is wat perse moet. Veruit de meeste monitoren zijn dode/bright pixel vrij en als je op een scherm speelt van 300 euro is minstens 35 euro toch al een dikke 10%. Dat is iets wat ik er niet voor over heb, daarom reageer ik op je.
     
  10. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou als je bv op tweakers kijkt dan zijn toch echt niet alle monitors dode pixel vrij.
    En ja wat is nu 10% op een bedrag van 300 euro of je zit je eigen dood te irriteren aan scherm met dode pixels of je ruilt hem om voor een goede.
    Al ben ik er niet zeker van of dat van mij een dode pixel is, dode pixels zitten er meestal vanaf het begin in.
    Het lijkt of er een transitor niet helemaal meer goed werkt, maar goed net gebeld en kan hem gewoon omruilen.
    Eerst vanmiddag er nog eens over proberen te wrijven misschien is het dan opgelost.
     
  11. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook die garantie erbij gekocht. Nog nergens last van gehad maar je weet maar nooit.
     
  12. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Wijs je ziet maar het kan ook later nog opduiken
     
  13. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had weer even die HDTV kabel van m'n 360 weer aangesloten op m'n monitor om even tevergelijken met de VGA kabel.

    En ben ik even blij dat ik die VGA kabel heb aangeschaft.
    Want die HDTV kabel geeft echt bagger beeld.
     
  14. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mijn bevindingen van de 2016Ws moet je maar effe terugbladeren op dit draadje. Ik kan je alleen zeggen dat icht nog steeds iedere keer verbaasd ben over de beeldkwaliteit (heb em nu 5 maanden). En het gezeik over DVI is gewoon onzin. De 360 Lockt je monitor vast op 60 Hrz. Het hele DVI gebeuren heeft dus totaal geen invloed op je 360. Ik kan het weten want ik heb het zelf getest op de 930BF (Samsung) van mijn broer.
     
  15. ChOsEn NL

    ChOsEn NL damm

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused: max resolutie: 1680 x 1050 dat ondersteund de xbox360 toch niet?

    Standard and High-definition gaming output in the following VGA formats:
    640 x 480, 848x480, 1024 x 768, 1280 x 720, 1280 x 768, 1280 x 1024, and 1360 x 768

    Heb ik iets gemist?
     
  16. ChOsEn NL

    ChOsEn NL damm

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel zelf op een resolutie van 1280-1024 (19inch)...
     
  17. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij resolutie is 1440x900 (19'') en ik draai mij 360 gewoon in 1360x768.
    Ik moet op m'n monitor wel even Auto Adjustment doen omdat 1360x768 niet helemaal in m'n beeld paste.

    Heb jij geen Auto Adjustment op je monitor?
    Zo ja, zet je 360 in de hoogste resolutie en doe dan Auto Adjustment.

    Als het goed is heb je dan goed beeld.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 mei 2006
  18. Tommie

    Tommie Active Member

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    @ ChOsEn NL: De Acer 2016Ws is een widescreen monitor met een native resolutie van 1680x1050. Als je je 360 dus op widescreen zet i.p.v. normal dan moet hij het gewoon perfect doen.
     
  19. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Om het even duidelijk te hebben; als ik een Switch koop, kan ik dan wel mijn PC aanhouden, dus als ik de op het knopje druk ik direct weer verder kan op mijn PC? Of moet je hem altijd uitzetten en weer opnieuw aanzetten? En geldt hetzelfde voor de 360? Alvast bedankt.
     
  20. pharzimx

    pharzimx Elite Kaas Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    1
    Hallo,


    Ik heb een probleem met mijn monitor denk ik, ik moet namelijk bij topspin mijn PAL instellingen wijzigen van 50 naar 60 alleen dat staat niet in het menu :confused:..ligt dit aan mijn monitor ofzo? ik
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina