1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door L3MMING, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pharzimx

    pharzimx Elite Kaas Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    1
    dubbel
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2006
  2. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je zoiets instellen op je monitor dan? Ik hoef alleen mijn resolutie te geven.
     
  3. pharzimx

    pharzimx Elite Kaas Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    1
    nee dat kan niet op je monitor..maar in een andere thread vertelde iemand mij dat je eerst je xbox aan moet sluiten op een tv om zo de PAL instellingen te wijzigen om hem vervolgens weer aan te sluiten op je tft
     
  4. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat hoeft niet hoor
     
  5. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Jha wel, hoe wil jij dan 60Hz instellen met een VGA kabel?
    Vertel eens:
     
  6. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit kan helemaal niet. De 360 lockt op 60hrz en seint dit signaal door naar je monitor.
     
  7. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jij een vga kabel doet op een monitor dan kan je helemaal niet kiezen uit 50 of 60 hz Alleen kun je kiezen uit resolutie en widescreen of normaal.
    En voor de Duidelijkheid we hebben het over een monitor. Ik heb zo mijn vermoedens dat jij de vga kabel op je tv hebt zitten.
     
  8. ChOsEn NL

    ChOsEn NL damm

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat moet, had ik ook met top spin 2 demo, kheb de xbox360 ff op een gewone tv aangesloten en in 60 pal gezet... Toen weer op de monitor aangesloten en voila... nu heb ik geen problemen meer:)
     
  9. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Neen, ik heb hem niet op een Tv hangen.
    Maar op een Samsung SyncMaster 940MW 19'' widescreen monitor :+

    Toen ik mij 360 nog op een TV had aangesloten had ik hem op 60Hz ingestelt.
    Dus hij staat nu nog op 60Hz.

    Dus als je je 360 met een VGA kabel op 60Hz wil laten draaien moet je je 360 eerst weer even op een TV aansluiten.
    En dan kan je hem instellen op 60Hz.

    Vragen?
     
  10. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag en wil weten of iemand me daarmee kan helpen, ik ga nog zeggen dat me specialiteit geen computers zijn, maar mijn vraag is ik heb een laptop Acer Aspire 3613LMi en een Monitor hp pavilion mx70. Zou ik mijn Xbox 360 daaraan kunnen aansluiten? Zo ja, welke kabel heb ik nodig. Ik heb alleen de Xbox 360 premium kabels, alvast bedankt
     
  11. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees dat toch eens iets zeg... Je hebt gewoon de VGA HD Kabel nodig, indien je monitor een VGA aansluiting heeft. Wat je monitor toch wel heeft..
     
  12. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dit niet waar hoor. Zogauw je een VGA kabel in je 360 stopt geeft hij automatisch het 60hrtz signaal door. Ik heb dit zelf ook gehad voordat ik een monitor had. Mijn tv ondersteunde 50hrtz. Daarna heb ik een 20.1 inch scherm gekocht en hij lockte hem automatisch op 60hrtz. De enige kabel waarbij je hrtz kan instellen is namelijk scart en op de rest van de beschikbare kabels is dit verleden tijd.
     
  13. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar niet elke monitor kan 60Hz aan.
     
  14. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is niet automatisch, je moet het wel echt omzetten.
    En LeZe, als je onder de 60 hz gaat spelen ben je stom bezig. Dat kost je je ogen.
     
  15. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het zelf wel beter, sommige spellen kan je anders niet eens spelen.
     
  16. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Vertel:
     
  17. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ook een vga kabel binnen gekregen via Lik-Sang, had hem even getest op mijn Samsung SyncMaster 930BF.. best wel leuk beeld, daarna een 10m VGA (vergulde) verleng kabel gehaald en op me beamer aangesloten, nog leuker! :)
     
  18. BERSERK3R

    BERSERK3R Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus een Samsung Syncmaster 1100P Plus 21" CRT en ik heb dus de bekende "60hz bug" dat wil dus zeggen dat net als in windows als je een spel of gewoon op je bureaublad zit en er is 60hz ingesteld dat je zichtbare beeld dus kleiner wordt, en dus zwarte "balke" eromheen ziet, en dus niet het beeld vult zoals dat wel moet.

    Ik heb mijn beeld geloof ik als 1280x1024 ingesteld in de xbox en ik heb ook wel meerdere resoluties geprobeerd maar dat veranderd het een beetje maar die balken blijven die zitten dus aan alle kanten, boven, onder, links en rechts, en verkleinen het beeld dus.

    Ik heb hier nog niemand over gehoord, als ik de resolutie instel op 1280x1024 zou het ook die resolutie moeten hebben maar dan ook beeld vullend dus echt tegen de randen aan zoals het hoort.

    In windows heb ik het wel opgelost door 85hz te forceren alleen dat kan hier bij de xbox neem ik aan niet.

    Dus is dit op te lossen en hoe?

    Ps, ik heb deze stekkers ook btw, maar denk niet dat het het probleem oplost.[​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2006
  19. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of dit is op te lossen. Ik heb namelijk boven en onder zo'n zwarte balk maar ben er wel aangewend nu. Maar ik weet niet hoe je zoiets kan verhelpen.
     
  20. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    nou een monitor heeft zon fijne functie dat je je beeld zelf over je scherm kan verplaatsen... zoniet is het een kutding....

    ik kan mijn beeld uitrekken, verkleinen naar links naar rechts verplaatsen...
    weg zwarte balken....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina