1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door L3MMING, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel Samsung, dus het is een goed merk :thumbs:

2. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk eraan om deze Philips 17" 170C6FS TFT e gaan kopen en te gebruiken als pc en 360 scherm..
    is er nog iets dat ik moet weten??
    ik koop zon hd vga cable en moet effe iets vinden qua boxen ik heb nuw el in mn pc zon 4.1 surround maar waar kan ik die groene kabel stukje dat je front en rear sound aan je pc kan hangen voor geluid vinden die ik hiervoorbij zag komen?

3. Aquilas

Aquilas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga straks met me vader wss naar de Media Markt, dan maak ik daar de beslissing. Bedankt voor je hulp! \o/

4. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Graag gedaan, ondanks het op het laatst een beetje wazig werd 8)
    Maar als er straks nog problemen zijn hoor ik het wel, en sluit je 360 aan met de VGA kabel van M$.

5. jackoo1988

jackoo1988 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heyhey,

Ik ben zojuist ook langs de mediamarkt geweest (den haag), en daar was de Samsung 940MW, jammergenoeg weer €499. Als hij nog steeds 399 was had ik hem wel gekocht.

6. Aquilas

Aquilas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gister in MM Eindhovne geweest, daar stond hij op de ene plek voor 499 op de andere plek 399. Dus je moet het even vragen ik denk dat dat een fout is van de MM dat hij aangeprezen staat voor 499!

7. chaos-invert

chaos-invert Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja als ik die dan erop aansluit hoe krijg ik dat beeld dan op mijn monitor

maar ik heb ook component op pc als ik 360 op component aansluit hoe krijg ik da f*cking beeld op mn monitor

Laatst bewerkt: 29 jun 2006
  8. Rutger98

Rutger98 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :)

ik heb het scherm ook bij MM gekocht voor €499,- gekocht maar dat is hij zeker waard(voor mij dan).*) het is een niet al te groot scherm 19" maar dat hoeft niet want ik heb ook maar een kleine kamer met een klein bureau:b:

9. Neveler

Neveler 123

Leuk Bevonden:
    0
    dankje Gompy ;) ben logal a-technisch en snap niet echt veel van al die kabeltjes enzo :p

10. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    De Syncmaster 940MW is toch al goedkoper verkrijgbaar?? Kijk maar op kieskeurig.nl.

Het zal nu hopelijk niet lang meer duren voordat ik mijn syncmaster heb. Alleen twijfel ik toch tussen de 940MW en andere 20,1" schermen.
    Ik moet dus kiezen tussen aansluitingen of 1". Dat is toch al 2,5 cm.
    Is dit een erg groot verschil??

11. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    1'' of veel keuze tussen aansluiten, ik had wel geweten.
    De aansluitingen winnen :)

12. Aquilas

Aquilas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de monitor Samsung 940MW nu, met de 360 heb ik mooi beeld maar met de PC via de DVI-D ingang is mijn beeld niet echt mooi met internet enzo. Het lijkt wel of het allemaal geprobeerd wordt té scherp weergegeven en daardoor ziet het er lelijk, beetje flets uit ofzo..

Iemand oplossing?

13. jackoo1988

jackoo1988 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de resoluties goed ingesteld. Deze monitor had een resolutie van 1440×920 ofzo. Wanneer jou resolutie anders staat ingesteld, kan dit uitgerekt over wazig worden.

De responstijd van de Acer is te hoog. 16 ms is niet echt weinig.

De 940MW is op het moment de populaire monitor in deze threat. Het gaat er iedere keer over. Lees maar even een aantal pagina's door.

Laatst bewerkt: 30 jun 2006
  15. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de reso op 1440x900 en 60Hz?
    En heb je de sofware wel geinstalleerd?

16. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet jezelf gewoon afvragen wat je met het scherm wilt gaan doen. Als je de PC erop wilt aansluiten en je wilt ook televisie kunnen kijken dan kan je inderdaad voor de Samsung kijken.
    Koop je hem echter speciaal voor de 360 (like me), dan is de Acer 2016Ws een must buy. Zeer voordelig geprijst en een goede beeldkwaliteit.

17. Tommie

Tommie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    -*- PATS -*-

Viewsonic VX2025 WM 20'' Breedbeeld _O_ ( 458 euro )

18. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi ding :) !

19. Aquilas

Aquilas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep. Baat niet. Misschien moet ik er aan wennen (had eerst CRT, was gewoon scherper & mooier imo), maar waarschijnlijk breng ik hem terug.. Koop dan wel een HD ready TV misschien, kost meer maar ik verdien nu toch extra veel deze vakantie enzo :)

20. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Nou bij mij is het scherm gewoon scherper dan bij CRT, is je videokaart niet een beetje oud dan?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina