1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door L3MMING, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chaos-invert

    chaos-invert Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je dat eigenlijk veranderen 50h en 60h
     
  2. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey waar koop ik dan die 2xtulp naar 1x 3,5mm jack maar dan met een vrouwelijke 3,5mm jack ? ik kan nergens vinden alleen de mannelijke versie, ik heb trouwens die gender changer gekocht bij allekabels.nl
     
  3. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zit al bij de M$ kabel in, net als die gender changer :)
     
  4. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    kan die die nergens los kopen dat kabeltje ?
     
  5. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk eraan om deze Philips 17" 170C6FS TFT e gaan kopen en te gebruiken als pc en 360 scherm..
    is er nog iets dat ik moet weten??
    ik koop zon hd vga cable en moet effe iets vinden qua boxen ik heb nuw el in mn pc zon 4.1 surround maar waar kan ik die groene kabel stukje dat je front en rear sound aan je pc kan hangen voor geluid vinden die ik hiervoorbij zag komen?
     
  6. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is nu mijn opstelling:
    [​IMG]
    echt prachtig beeld :thumbs:
     
  7. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Radeon 9800 Pro 128MB. Misschien ligt het daaraan, maar ik vind dat het zou moeten werken. Op mijn vaders PC met een nog oudere videokaart was het nog brakker dus ik hoef 'm niet, maar mijn vader heeft hem van me overgekocht gewoon voor als TV op de slaapkamer bij hun :p
     
  8. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
  9. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, kan je gewoon op gamen. Zit gewoon een VGA aansluiting op.
    Verder kan je beter voor een breedbeeld monitor gaan i.v.m balken aan de onder- en bovenkant.

    Is trouwens een nieuwe winkel geopend een weekje geleden. Hij heet Saturn ofzo. Zit bij Rotterdam Zuidplein geloof ik.
    Iig, ze hadden daar wel een leuk breedbeeld monitortje voor €180. Was 19".

    Site: http://www.saturn.nl
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2006
  10. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Saturn is na Mediamarkt de volgende electronica zaak die de Nederlandse markt gaat veroveren. Het maakt onderdeel uit van dezelfde groep als Mediamarkt. Dit is onder andere te zien aan de winkel-inrichting en het grote assortiment. Mijn voorkeur gaat nog altijd uit naar winkelen in Duitsland (bij mij 5 kilometer verder) vanwege het BTW % dat 3% lager ligt dan hier en de heffingen op veel electronica artikelen liggen een stuk lager.
     
  11. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Maar ga niet helemaal naar rotterdam, en hoe bedoel je met zwarte balken?:confused:

    En zijn ze groot en heb je maby foto's van dat8)
     
  12. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    zwarte balken krijg je bij beeldschermen die niet breedbeeld zijn. Dit ligt overigens aan de resolutie die je kiest. Als je een 17" non-breedbeeld aanschaft en je kiest een foute resolutie krijg je balken of het beeld wordt opgerekt, toch?

    Jij geeft een link naar die Philips, maar ik zou dan eerder de Acer 1916WS aanschaffen. Deze is 19 inch, heeft een top-beeldkwaliteit en is zeer scherp geprijst!

    https://www.dynabyte.nl/hardware.php?i=691
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2006
  13. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Maar ik heb ook een 15 inch crt scherm thuis voor de computer. En als ik game op een res van 1280*1024 zie ik gewoon heel goed ne het is geen breedbeeld en ik heb een ati radeon 9800 pro.:eek:
     
  14. basovich

    basovich Guest

    hy,

    zijn alle monitoren VGA?

    ik heb hier een hp pavilion f1723 maar weet niet of hij vga is?
    kan iemand mij helpen..
     
  15. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    EN DIT IS OOK IN ROTTERDAM, MISSCHIEN KUNEN ZE HET BRENGEN NAAR MIJN HUIS._O_

    www.completer.nl/pages/page. aspx?c=productdetail&aid=3878




    <<<<< IS DEZE DAN WEL GOED, EN KRIJG IK BIJ DEZE EGT GEEN ZWARTE BALKEN 8)
     
  16. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Heef er iemand nog sugesties voor een redelijke VGA pc monitor.

    De bedoeling is dat deze geplaats wordt in een Arcade cabinet en er zullen spelletjes tot aan de Snes erop te spelen zijn.
     
  17. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik heb met sommige spellen wel balken: BF2: MC, en sommige spellen geen balken: FarCry, Table Tennis. Verschilt per spel.

    @basovich: Ja, bijna alle schermen hebben een VGA aansluiting. Zijn er maar weinig die het niet hebben!

    @Janter: Link doet het bij mij niet! EDIT: Dit is de goeie link, er zat ergens een spatie tussen: KLIK.
    Maar dit is een breedbeeldscherm. Hiermee zou je dus geen balken kunnen krijgen.

    @Falcon NL: Misschien een scherm met SCART aansluiting. Bijv: Samsung Sync. 940MW.
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2006
  18. Thundercore

    Thundercore Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik weet niet of dit al eens is gepost, tzijn nogal wat paginas.
    Ik heb eergisteren een Xbox 360 aangeschaft.
    Daarbij ik gekocht een Digital Vga Cable, HD AV Pack. van joytech.
    Ik heb een Beeldscherm van HP vs17 (16ms, ja kweet het klote ding.)
    Ik ben er al achter dat mijn beeldscherm wel HD heeft zoals de meeste dat hebben, maar nu heb ik dus een probleem met PGT3 zie ik pixels.
    Ze zijn te zien in de schaduwen, licht effecten, om de auto heen enz.
    Met andere games heb ik hier minder last van, dat zijn dan demos. sinds ik maar 1 game heb tot nu toe.
    Ik heb mijn xbox 360 zonet beneden aangesloten op een tv zonder HD met de orginele kabel en ik zie geen pixels, alleen de pixels van de TV zelf, ja ook een kut ding.
    Ik heb geen flauw idee wat ik nu moet doen, ik hoop dat jullie mij meschien kunnen helpen. ik ben tot einde raad.

    M.v.g. Jeroen. _0/
     
  19. jackoo1988

    jackoo1988 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk ligt het aan de joytech kabel, de meeste mensen hier op het forum raden dan ook de originele microsoft vga kabel aan.

    MvG8)
     
  20. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    De Joytech kabels zijn nou eenmaal kut en niet kwaliteitief.

    Welke resolutie heb je ingesteld?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina