1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door L3MMING, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thundercore

    Thundercore Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een 17' Beeldscherm dus 1024 bij 1280 :)
    Bedankt voor jullie snelle reacties!
     
  2. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet zoiezo de resolutie 1024×768 proberen. Deze werkt bij mij het beste. Als je 1280×1024 doet, krijg je bij veel spellen vervormingen. Auto's in PGR zien er niet uit, hoofden in Oblivion zijn enorm uitgerekt en ei-vormig.
     
  3. Thundercore

    Thundercore Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik ook banden zijn ei vormig, ik ga het meteen proberen :)
    Btw je hebt gelijk over de autos ze zijn erg smal en raar.
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2006
  4. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    En? Zie je verschil?
     
  5. Thundercore

    Thundercore Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, hij kon 1 resolutie niet aan teminste me beeldscherm begon te flippen de andere 2 nog steeds ovaal. :-( de pixels die waren wel minder.
     
  6. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer dan de andere resoluties. Misschien is er een andere resolutie die je monitor wel goed pakt. Ik denk het zelf niet want dat zijn allemaal breedbeeld resoluties. 1024×768 is tot nu toe bij de meeste mensen de beste resolutie met een non-breedbeeld monitor.

    Staat hij bij de opties wel op NORMAL i.p.v WIDESCREEN?
     
  7. Thundercore

    Thundercore Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou die kan ik niet editen, als ik 1024 x 7xx doe dan kan ik dat niet editen en staat hij standaard op widescreen. zou het daar aan liggen dan?

    Edit* Oh w8ff nu wiltie wel, 1024x768 heb ik nu Normal mode amar nog steeds ovaal. ligt het egt niet aan de kabel?
    Btw ik heb maar 2 opties bij mijn display options, ligt dat aan dat het een Vga kabel is of Joytech? heb meer opties met de orginele kabel.

    Edit 2*
    He de banden zijn rond de pixels zijn weg, alleen nog de schaduw een heel klein beetje maar dat hoort zo denk ik.
    Volgens mij werkt nu alles goed :), Bedankt voor jullie/jouw hulp.

    M.v.g. Jeroen.
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2006
  8. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet dit hebben:

    Console Settings > Display > ScreenResolution: 1024×768 > ScreenFormat: Normal

    Als dit niet kan, ligt het denk ik toch aan de kabel. Misschien even tot morgen wachten op reacties van andere mensen! Meer als dit weet ik niet echt.

    Edit: Ok, dan is het geregeld.
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2006
  9. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Dixons - Don't miss it. - ACER AL1916Ws 19" TFT-scherm

    IK DENK TOG MAAR DAT IK VOOR DEZE GAAT<<<<


    239 EURO EN HET IS IN MIJN BUURT:thumbs:
     
  10. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Das een mooie monitor. Als je hem hebt kan je hier je ervaringen of foto's een keertje posten.
     
  11. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    MIJN VADER GEEFT ME 100 EURO OMDAT IK GYMNASIUM 3DE KLAS HEB GEHAALD :D :D :D :D :D
    nU MOET IK ALLEEN NOG FF DOORSPAREN :) :) .


    MAAR EEN MISSCHIEN EEN OERDOMME VRAAG: IK WEET DAT JE VIA DE TV-OUT VAN JE VIDEOKAART TV KAN KIJKEN. MAAR ALS JE ALLEEN EEN MONITOR GEBRUIKT. hEB JE DAN MISSCHIEN EEN APART SNOERTJE DAT JE JE KABEL OP JE MONITOR KAN GEBRUIKEN OM TV TE KIJKEN OP JE MONITOR. oF KAN JE JE KABEL METEEN AANSLUITEN OP JE M0NITOR.

    EN GOMPY HEB JE OOK EEN MONITOR???O-)
     
  12. basovich

    basovich Guest

    stond capslock nog aan?
     
  13. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    oeps :):

    MIJN VADER GEEFT ME 100 EURO OMDAT IK GYMNASIUM 3DE KLAS HEB GEHAALD
    nU MOET IK ALLEEN NOG FF DOORSPAREN .


    MAAR EEN MISSCHIEN EEN OERDOMME VRAAG: IK WEET DAT JE VIA DE TV-OUT VAN JE VIDEOKAART TV KAN KIJKEN. MAAR ALS JE ALLEEN EEN MONITOR GEBRUIKT. hEB JE DAN MISSCHIEN EEN APART SNOERTJE DAT JE JE KABEL OP JE MONITOR KAN GEBRUIKEN OM TV TE KIJKEN OP JE MONITOR. oF KAN JE JE KABEL METEEN AANSLUITEN OP JE M0NITOR.

    EN GOMPY HEB JE OOK EEN MONITOR???


    <<<<<<<<<<<<<<kan iemand dat ff antwoorden
     
  14. basovich

    basovich Guest

    anders zou hij toch niet zien wat hij typt :+
     
  15. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    janter, alsjeblieft zet die caps uit en doe zelf wat onderzoek. met een tv-out kun je geen tv kijken. Je kunt alleen de pc op je tv aansluiten...
     
  16. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    ja

    maar rox dat bedoelde ik ook en mag ik iets vragen???:confused:

    Nou mijn vraag kan ik op die acer 19' tft scherm widescreen, gewoon tv op kijken?:x ja of nee:): ???
     
  17. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, er zijn kastjes die het beeld van de TV kabel converteren naar VGA. Deze kastjes zijn echter aardig prijzig. €60 kosten de goedkoopste geloof ik. Of het kwaliteit goed is zou ik niet weten.

    Ik heb verder zelf ook een monitortje voor m'n Xbox. Het is niet echt een bijzonder ding, gewoon een CompaQ 17" CRT monitor. Deze word binnen een korte tijd vervangen door de Samsung Syncmaster 940MW. Hier moet ik nog wel ff voor doorsparen.
     
  18. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    janter, natuurlijk mag je iets vragen, maar zelf wat uitzoeken kan geen kwaad. Want uit jouw posts blijkt dat je er bijna helemaal geen verstand van hebt. Dan is je verdiepen in de materie best handig.

    Op dat Acer scherm kan je geen tv-kijken. Tenzij je in je pc een tv-kaart hebt zitten en je pc ook op dat scherm aansluit.
     
  19. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
     
  20. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    gompy zegt hetzelfde wat ik zeg. Dat het (hoogstwaarschijnlijk) niet kan zonder extra uitgaven te doen.

    En misschien weet je er wel wat van, maar dan formuleert je het vrij 'dom'

    Dat is namelijk niet waar. Een tv-out aansluiting op je videokaart zorgt ervoor dat je het beeld dat je op je hebt weer kan geven op een tv zonder vga/dvi aansluiting.

    Maar goed, om het even duidelijk te maken. Om tv te kijken op je monitor heb je een aantal mogelijkheden:
    - interne tv-kaart voor je pc halen en dan je monitor op de pc aansluiten.
    - externe tv-kaart voor je pc halen en dan je monitor op de pc aansluiten.
    - doosje halen wat het tv-signaal omzet naar vga en dat op je monitor aansluiten (zoals gompy zei).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina