Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door L3MMING, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Ok hartstikke bedankt, weet ik meteen watmer over monitors:thumbs:

2. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Let erop dat als je zo'n kastje koopt, je iedere keer wel kabels moet switchen. Die Acer die jij zei heeft maar 1 VGA ingang, meer niet!!! Als je zo'n kastje zou kopen, zijn ze echt al snel erg prijzig. Als je een goeie wilt ben je ongeveer €100 kwijt. Tel dat bij die €240 op en je zit alweer op de €340. De Samsung Syncmaster 940MW is al verkrijgbaar vanaf €380. Dat is dan denk ik een betere optie ivm. de vele aansluitingen die dat scherm heeft. Tevens in de contrast ratio en helderheid ook nog beter van dat scherm. Denk er ook nog aan dat je ook nog speakers moet kopen. In de Samsung zijn deze ingebouwd. Al weet ik niet of die erg goed geluid geven. Slecht zal het vast niet zijn.

Kortom, wil je je monitor ALLEEN gebruiken om te gamen met je Xbox, koop dat zo'n leuke Acer monitor met een leuk speaker setje. Wil je er meer mee kunnen doen, zoals TV kijken, DVD speler op aansluiten en ook nog je PC, koop dan de 940MW. Hoef je ook geen speakers meer te kopen.

3. Rutger98

Rutger98 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik heb de samsung syncmaster 940 MW ook en het is een prima scherm en het geluid wat uit de speakers komt is ook niet mis mee:thumbs:

4. Rutger98

Rutger98 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik heb de samsung syncmaster 940 MW ook en het is een prima scherm en het geluid wat uit de speakers komt is ook niet mis mee:thumbs:

5. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Triple Shit Happens :+

Maar ik heb ook de Samsung 940MW

6. Rutger98

Rutger98 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ow sorry voor zoveel posts|:-

dacht al wat doet het internet raar dus ik maar rammmen op "Antwoord verwerken" staat tie er al lang|:-

7. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Maar ff nog een vraagje.

Ik weet dus dat je op een widesreen geen balken te zien krijgt. Maar als je nou een 17 inch 1280*1024 neemt krijg je wel bij sommige spellen balken. Maar als je nou op een andere resolutie zet, krijg je dan nog steeds die balken (zwarte) :+.

En op elke resolutie zie je ze dan niet meer. En kan iemand met een 17 inch monitor foto's geven op dit forum.O-)

8. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Bij een non-breedbeeld scherm zal je bij een groot aantal spellen altijd balken krijgen. Het maakt niet uit welke resolutie je probeerd.

Je kan bijv. wel Oblivion op 1280×1024 spelen. Je krijgt bij deze resolutie dan geen balken, maar alle hoofden van de karakters in het spel zijn allemaal vervormd. Allemaal een gek EI-hoofd.
    Waneer je je Xbox op 1024×768 insteld krijg je balken. Hiermee heb je geen vervormingen. Helaas blijft er minder van je scherm over!

9. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    www.completer.nl/pages/page. aspx?c=configureerPC&mid=140

En kan deze eigenlijk ook aangesloten worden, omdat het een d-subaansluiting is. sorry maar ik ben echt een oen in die monitoren, maar ik wil het gewoon voor de zekerheid weten. En is diteen goede monitor voor die games O-)

10. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    D-Sub is zoiezo VGA aansluiting.

Verder is die link niet goed. Ik kom bij een configuratie tabel waarbei je je PC kan laten configureren.

11. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    rar die link, maar zo heet ie: Videoseven 19" TFT V7 L19WA 8ms sound zil/zw (3 jaar onsite garantie +49 (0)700 555 333 11 )

Op www.completer.nl

12. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik denk dat ik die ook ga halen jah, ws is beter want met sommige spellen als GRAW krijg je van die zwarte randen, en de specificaties zijn niet slecht.:thumbs:

13. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je gewoon alles mee doen met je Xbox. Let wel op dat de kijkhoeken niet zo groot zijn. Je moet hier dus wel echt VOOR zitten. Verder kan je ook nog even op http://www.kieskeurig.nl kijken voor reviews van andere consumenten over die monitor.

14. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Maar zit er ongeveer dan 1 a 1,5 meter van het beeld af:+ . Dus deze is gewoon goed genoeg voor mooie beelden???:) hoop het zo

15. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    als je er maar niet schuin op kijkt..:{

16. Nexi

Nexi forumspiekert

Leuk Bevonden:
    0
    kijkhoek is toch hetzelfde als bij de acer? volgens mij valt het wel mee hoor.
    Maar als je echt alleen wilt xboxen op je tft zou ik eerder voor de acer gaan, die is iig goed.

Laatst bewerkt: 6 jul 2006
  17. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    NEXI, der zit volgens mij niet eens verschil in. En waarom is die acer dan beter voor het gamen. In die andere zitten tenmiste speakers in en bij de acer niet.

18. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk ook altijd goed naar de contrastwaarde's en helderheden!

Bij de Acer en die VideoSeven is het toevallig het zelfde, dus is er eigenlijk maar weinig verschil tussen de 2 monitoren. Het enigste verschil tussen de 2 monitoren is de verticale kijkhoek die iets hoger ligt bij de Acer. Echter heeft de V7 weer speakers. Ik denk eigenlijk niet dat die erg bijzonder zijn i.v.m dat ze nogal klein zijn enzo.

19. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Mag in augustus halen, omdat me vader nog aan het werken is. Maar de v7 zeg maar: die is goed voor het gamen.

Dus bij de v7(niet de acer) krijg je geen vervormingen of balken te zien in het beeld gompy:)

20. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Nee. Als het goed is niet want het is nou eenmaal een breedbeeld scherm. Misschien even wachten op een reactie van LeZe of steenbok (die allebei ook een breedbeelscherm hebben) op welke resolutie zij gamen. De resolutie van de V7 is 1440×9**. Waarschijnlijk moet je dan op 1370×720 spelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina