1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door L3MMING, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    maar 1370*720 lijkt me ook wel een prachtige resolutie, maar jij hebt een 17 inch crt scherm. Heb jij dan ook balken:confused: En heb je xfire
     
  2. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb idd bij de meeste spellen balken.

    Maaruh, wat is xfire?
     
  3. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    xfire moet je zien als een soort gamen-msn. Als je op de pc gamed kan je dat gebruiken en als iemand een game speelt die ik heb, kan ik zo die gene joinen. www.xfire.com}:] }:] }:] :): thnx (monitor)
     
  4. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn altijd kleine dingen die niet altijd vermeld staan bij monitoren, zoals wat voor hardware er in een monitor zit. Over de acer heb ik veel goede dingen gelezen en hij is duurzaam, de videoseven is niet zonder reden zo goedkoop.
     
  5. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Acer is juist 1 van de merken die de dingen niet helemaal eerlijk vermeld.
    Als je nou echt mooi beeld wilt moet je een mva of pva panel in plaats van een tn panel.
    Een mva panel heeft een hoger contrast, wat je gelijk weer terug ziet in de kleur maar helemaal in de kelur zwart.
    Bij mijn monitor is bv zwart niet zwart er zit een soort witte waas over.
    Met een mva panel kom je meer in de buurt van het diepe zwart.
    Is ook iets om naar te kijken voor de aanschaf van een monitor.
    De belinea 10 20 35 W is een heel goede monitor is een 20 inch en ook betaalbaar breedbeeldscherm.
    En hij is mva, ik zou eerder voor dit scherm gaan dan voor een acer
     
  6. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag , ik ben vandaag weesten gamen bij een vriend en ik had mijn controller mee genomen en aangesloten op zijn xbox360 en ik noemde me op die xbox360, KoreLe (ook de naam van mijn gamerTag) En toen ik weer thuis was en ik heb mij controller aangesloten op mijn xbox360 kwam erop dat er geen profiles waren :confused: en dan ging ik naar mijn memory n profiles en was er wel 1profiel maar daar staat een error die heet " corrupted profile " en ik heb mijn vriend dat profile laten verwijderen op zijn xbox360 maar ik vind mijn profile nog altijd niet terug ... khad 3255 gamerpoints maar als ik dat corrupted profile delete en ik maak een nieuw profile heb ik dan nog altijd mijn 3255 points? en kan ik nog altijd online ? ... Thx ,KoreLe help me
     
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    maybe te vroeg de controller los ge trokken?
     
  8. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje vreemd. Maar als je via Live hebt gegamed, wordt je gamerscore als het goed is bij gehouden door de Live Servers. Misschien even naar de MS Helpdesk bellen, want dit is wel erg vreemd.

    Heb je trouwens niet recover gamertag gedaan op je maat z'n Xbox?
     
  9. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Videoseven 19" TFT V7 L19WA 8ms sound zil/zw (3 jaar onsite garantie +49 (0)700 555 333 11 )

    <<<<< bij deze staat er niet een widescreen bij: www.completer.nl



    En bij deze wel: Captiva E1902 19" Wide Screen Silver, sound 8Ms, 3 jaar garantie, on-site/pick up & repair service,tel.: (+49) 700 555 333 19 (DE)



    Betekent dat dan, dat die videoseven geen wide screen is.:'-(
     
  10. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Videoseven is wel een widescreen, L19WA staat voor 19" Widescreen oid. Zoek maar is Videoseven 19" TFT V7 L19WA op google ;)
     
  11. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
  12. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Ik vind het wel moeilijk dat uit kiezen.
    Ik heb een vrag aan iedereen: Heeft iemand hier misschien de ACER AL1916Ws 19" TFT-scherm

    Of heeft iemand hier misschien: Videoseven 19" TFT V7 L19WA 8ms



    Als iemand een van die twee heeft: kan je dan a.u.b. foto's opsturen met bewegende beelden van je xbox 360:D :D :D
     
  13. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Steenbok had de 20" versie van de Acer. Misschien hem een PM sturen en vragen of ie een paar foto's hierzo wilt posten.
     
  14. :: hmr`::

    :: hmr`:: chris

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag hierover, ik wil me 360 graag aansluiten op mijn kamer op mijn LG 19" tft beeldscherm maar ook af en toe op de gemeenschappelijke tft van ons huis namelijk een 42" Plasma scherm, die tevens beschikt over een VGA ingang, maar zit er veel verschil tussen de kwaliteit van de HD kabel en de VGA HD kabel of niet?
     
  15. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    De screens staan trouwens op pagina 18 van dit draadje. Let wel op dat de foto's zijn genomen met een Nokia 6230 (640*480), een erg kl*te camera. Maar goed, heb geen digitale camera!
     
  16. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    OK FF KIJKEN 8)
     
  17. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Ok ik heb het gezien, maar heb wel kunnen zien dat het er goed uitziet zonder de camera erbij berekend. uhhhhhhmmmmmm.......welke zou jij zelf kiezen steenbok: MON ACER 19" AL1916Ws Widescreen LCD

    of deze en goedkoper: Videoseven 19" TFT V7 L19WA 8ms sound zil/zw

    bron: www.completer.nl O-)
     
  18. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, nog een vraagje over de 940MW. Mijn vader heeft hem overgekocht voor als TV in hun slaapkamer, maar ook met het TV signaal is er een kleine "vervaging" naar links.

    Bij de ondertiteling zie je bijvoorbeeld links van de ondertiteling een kleine witte "uitvaag" op sommige achtergrondkleuren. Je moet heel goed kijken om het te zien maar het is toch wel verveldend. Dit probleem had ik ook op de PC waardoor het allemaal echt niet scherp te krijgen was. Met TV beelden valt het nog wel mee maar met de PC was het toch echt niet mooi.

    Hebben alle 940MW's dit? Zou iemand daar even heel goed naar willen kijken aub?
     
  19. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    kijk ff rond, want volgens mij heb ik die monitor al heel vaak rond horen hangen. Want die naam heb ik al iets van 30 keer gehoord. Stuur gewoon een pm naar die gast
     
  20. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zoals ik je daarstraks al zei voor de Acer gaan. Mijn ervaringen met de Acer 2016Ws zijn namelijk beter dan ik ooit had gedacht. Ik kocht hem destijds voor 399 euro (20,1 inch) en heb echt niets aan te merken op dit scherm. Alle spellen die ik tot nu toe heb gespeeld zien er perfect uit (en geloof me, ik heb HEEL wat games erop gespeeld).
    Bovendien heeft het scherm geen last van ghosting.

    Kopen die hap!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina