1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door L3MMING, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    OK THNX

    enne slurpgeit weet jij dan alles:confused: Ik vraag wat en kom jij emt dat einstein gedoe
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    BitchFight :D

    Lezen mensen, lezen.
     
  3. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Logisch nadenken van tijd tot tijd doet ook geen pijn.
     
  4. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ik speel geen mod hoor. Laten we hier verder maar mee ophouden:) :+
     
  5. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Oh ja, gompy, had nog die videoseven gezien en ik moet zeggen dat het precies dezelfde kwaliteit scherm is als de acer. Alleeen moet ik wel zeggen dat die acer een bekend merk is en die niet maar ja sgijt aan. Mar ik wilde dit even zeggen tegen jou: als ik een van die 2 monitors heb of nou net een andere:D stuur ik wel even voor iedereen foto's op wat de kwaliteit is :)
     
  6. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    jongens ik weet het ik ben een zeikerd :x maar ik wil natuurlijk wel weten wat ik neem. Mijn vader wilt alleen maar goede merken en daarom wilde hij een goed merk. Nou wilde ik even vragen of dit wat is: HP w19 19-inch breedbeeld flat-panel monitor }:] }:]
     
  7. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    ik heb m bij dixons zien staa en het ziet er ook netjes uit voordeel is ook dat hij 2 ingangen heeft DVI en VGA
     
  8. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    weet ik, maar wat houd die dvi nou in want ik kijk de hele tijd op google maar komt er maar niet uit?:'-(
     
  9. Rutger98

    Rutger98 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    het is net zo iets als hdmi maar dan zonder geluid dus geschikt voor digitale tv
     
  10. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Dus dat betekent dat ik gewoon digitaal tv kan kijken op mijn monitor? En als ik dat wilt doen, wat heb ik allemaal nodig? Decoder ofzo?
     
  11. Rutger98

    Rutger98 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij een decoder en een abbo voor digitale tv bij .......? weet geen providers
     
  12. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    maar weet je het zeker met dat digitaal tv? Want ik zie wel dingen met tv tuner dat je daar wel tv op kan kijken, maar ik zie alleen maar dat dvi zorgt voor betere beeldkwaliteit. en gompy gozer: is dvi egt te gebruiken voor digitaal televisie:confused: Misschien heb je wel gelijk rutger, zou best wel kunnen, maar ik ben ook al een keer besonemiterd door een gast(niet van xboxworld ;) ) dat die videokaart oppaste op mijn moederbord maar dat kon niet eens.


    Dus mensen en vooral jij gompy: kan je met dvi aansluiting digitaal televisie kijken:confused:
     
  13. Rutger98

    Rutger98 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    het klopt ook dat je je videokaart er op aan kan sluiten indien deze een dvi out heeft (is beter dan vga)
     
  14. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    maar weet je het zeker met dat digitaal tv? Want ik zie wel dingen met tv tuner dat je daar wel tv op kan kijken, maar ik zie alleen maar dat dvi zorgt voor betere beeldkwaliteit. en gompy gozer: is dvi egt te gebruiken voor digitaal televisie Misschien heb je wel gelijk rutger, zou best wel kunnen, maar ik ben ook al een keer besonemiterd door een gast(niet van xboxworld ) dat die videokaart oppaste op mijn moederbord maar dat kon niet eens.


    Dus mensen en vooral jij gompy: kan je met dvi aansluiting digitaal televisie kijken

    Rutger bedankt dat je dit heb gezegd maar wil je alstublieft :) niets meer zeggen want ik wilt eigenlijk meer reacties hebben over dit aansluiting. Maar tog bedankt :thumbs:
     
  15. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    DVI is gewoon een digitale versie van de VGA aansluiting. Je zou hiermee digitale TV kunnen kijken. Dan moet je wel een decoder hebben die een HDMI uitgang heeft. Dan kan je via een HDMI-DVI kabel TV kijken. Je betaald wel €300 voor die decoders, daarbij nog een HDTV abbonoment wat zo'n €25 per maand kost.

    De enigste manier van TV kijken op je monitor is volgens mij dat je met een DVD Recorder met HDMI aansluiting TV kijkt. Je kan dan via de ingebouwde TV-tuners TV kijken. Dan moet je de HDMI poort aansluiten op een HDMI-DVI kabel. De goedkopere maar wel kwaliteitieve recorders (van bijv. Samsung) kosten zo'n €190. Je hebt dan meestal nog een SCART en Composite ingang op je recorder zitten.

    Dit is verder een goede manier, maar of het werkt zou ik niet zeker weten. Op deze manier wou ik het zelf gaan doen, maar moet nog ff sparen dan.

    Je kan altijd nog een TV-TUNER kopen voor je monitor. Deze dingen zijn nogal waardeloos geloof ik. Ze zijn ook aardig prijzig, ik geloof €100-120 voor een goede. Uiteindelijk ben je misschien met een recorder wat duurder uit maar kan je wel veel meer. Het is maar wat je wilt, mogelijkheden of een goedkopere prijs.
     
  16. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Dan zijn die decoders lekker prijzig, want mijn vader heeft een gratis decoder van casema. Alleen denk ik niet dat hij zo'n hdmi aansluiting heb. :mad: Ik had die kastjes nog gezien en die waren aardig prijzig: 100 euro. Ik houd mijn tv denk dan nog maar voor even.

    Maar deze monitor is denk wel goed of niet: HP w19 19" breedbeeld TFT-scherm???? (bron www.dixons.nl) Mijn vader wilt graag dat ik die neemt, omdat hij niet echt van onbekende merken houdt. Maar een d-sub aansluiting kan tog ook worden aangesloten aan een vga kabel.:D ???
     
  17. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    ????????
     
  18. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, dat HP scherm is gewoon goed.
    Verder: D-Sub is VGA. Of bedoelde je DVI?
     
  19. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    nee ik bedoelde alleen dat het el vga is. En heeft elke decoder een hdmi aansluiting of sommige?
     
  20. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand hier ervaring met de samsung syncmaster 940BW ? Ik weet al bijna zeker dat ik deze ga halen ,maar het is wel leuk om wat ervaringen te lezen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina