1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door L3MMING, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thr

thr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beide aansluiten. Beide starten is gewoon mogelijk (en draaien door dus ook je download terwijl je gamed). Op de monitor zit zeer waarschijnlijk een switch/knopje OF nog waarschijnlijker in het menu van de monitor waarbij je kan wisselen tussen de ene aansluiting of de andere (zoek naar optie input/source o.i.d.)

Zelf nog geen ervaring hiermee maar ik zoek ook een monitor met vga en dvi om precies dezelfde setup te krijgen (dus pc en 360 met 1 breedbeeld monitor)

2. Corolla Friend

Corolla Friend Bhuddymahn

Leuk Bevonden:
    1
    De dell 2007wfp heeft een speciale knop om direct snel van input te wisselen. 20,1 inch breedbeeld! Prachtig scherm, 410 euro (bij Supradictus op speurders.nl, hele goede ervaringen mee)

3. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    thr, dank je voor je reply. zal eens gaan zoeken in t menu! mijne kost nu 219 euro. Reactiesnelheid is wel goed te noemen. Had hem gekocht na tl ezen van reviews op tweakers.

Edit. net ff in t menu gekeken en idd kan ik kiezen tussen Digital en Analog. Super! kan niet wachten op het vervoersbedrijf wat de 360 komt brengen!
    Alleen met PES5 op de pc had ikwel wat problemen dat ik rare lijnen zag in t gras. Weet niet precies wat dit was. Maar PES5 schijnt zowiezo niet zo lekker te draaien op WS monitoren.

Laatst bewerkt: 2 aug 2006
  4. thr

thr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    O jee, ik voel een grote teleurstelling aankomen!!!!

360 gamen middels VGA is funest voor bijna alle oude xbox games (dus ook PES5) ... die draaien niet. Alleen de f*kking M$ goden weten waarom. Halo en Halo2 doen het wel maar bv de hele GR serie niet.

WTF zal je zeggen. Ja, ik dus ook. Die bc titels draaien wel als je middels de component kabel gamed maar dus niet met de vga kabel!

(edit: Bij nader inzien zie ik dat je over PES5 op pc praat, maar goed bovenstaande is iig belangrijke info)

Laatst bewerkt: 2 aug 2006
  5. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    ging idd over pes5 op de pc.

6. ValsSpeler

ValsSpeler Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu net een breedbeeld monitor gekocht. De Sony FW900. Dit is een gruwelijke CRT breedbeeld monitor van 24". Een van de beste monitoren ooit gemaakt. Check deze link maar eens: http://www.gamepc.com/labs/view_content.asp?id=fw900&page=1&cookie_test=1

Ik had hem voor 180 eurootjes opgepikt via marktplaats en ik kon mijn ogen niet geloven toen ik die oude lompe kast op mijn 360 aansloot. Echt prachtig gewoon. Ik had eerst een 22" Iiyama (geen breedbeeld) en daar kon ik pes5 ook niet goed op afspelen (balken aan de zijkant en aan de bovenkant). Ninja Gaiden was echter wel beeldvullend. Als dit echter een VGA probleem is dan zal ik eens kijken of het wel lukt met deze sony. Die heeft namelijk VGA en BNC.

Als je er de ruimte voor hebt in je kantoor dan kan ik dit ding ECHT aanbevelen :thumbs:

7. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof graag dat dit een Uber monitor is. Maar er is een heel groot nadeel Ten opzichte van LCD's en dat is het stroomverbruik. Ik heb hier truis een 19'' CRT staan en die heeft al een verbruik van 120 Watt.

Even ter vergelijking; mijn 20,1'' LCD verbruikt maar 60 watt!

8. thesixt36

thesixt36 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Die monitor zoek ik ook,wie o wie heeft dat bakbeest staan?:'-(

9. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Vet, zo'n monitor wil ik ook. Lekker groot en niet zo erg duur meer hoop ik. M'n pa betaald de stroomrekening toch wel. Daar zit ik zoiezo niet over in!
    :+

10. ValsSpeler

ValsSpeler Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat van dat stroomgebruik daar ben ik me van bewust. Maar ja ik heb al een maandelijkse Essentrekening van 260 euro dus hoeveel erger kan het worden?

Ik kan op mijn studeerkamer maximaal een LCD van 82 cm plaatsen, anders zit ik er denk ik te dicht op. Maar die LCD's zijn 1000 euro en ik ben niet niet kapot van de prijskwaliteit verhouding van de LCD's op dit moment. Dus dit bakbeest is met haar prachtige beeld een mooie tussen oplossing totdat de LCD's beter en hopelijk goedkoper worden en ook ik overstap op een mooi slank scherm.

Voor degene die wilde weten waar je hem kunt krijgen: op dit moment staat er 1tje te koop op www.tweakers.net en twee of drie op marktplaats. Gewoon zoeken op fw900 bij marktplaats.

De vraagprijs ligt meestal rond de 400 euro maar met een beetje geluk en doortastendheid haal je daar de helft af. Ik heb die van mij voor 180 euro dus het is mogelijk.

Als je wilt kun je de 360 via BNC aansluiten en je PC via VGA. Er zit op de monitor een input switch zodat je makkelijk van PC naar 360 kunt switchen zonder dat je zo'n KVM apparaat hoeft te kopen.

11. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, wat houd dat BNC in?

12. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Ik ga denk ik echt voor de hp w19 scherm.

Maar wat heb je nou allemaal nodig:

· hp w19
    · xbox 360
    · boxes
    · vga kabel van microsoft voor 29,99.

Heb je echt alleen maar dit nodig als je op je xbox 360 wilt gamen?

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  14. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Jup, evt. kabels naar je boxen.

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    deze gebruik ik voor de boxen:

16. ValsSpeler

ValsSpeler Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een soort voorloper van VGA. Lijkt qua kabels wel een beetje op component. Je hebt een R,G,B,HD en SVIDEO tulp. De kwaliteit is overigens beter dan VGA naar mijn mening. Je kunt gewoon kabels in de winkel krijgen die BNC overzetten naar VGA dus je kunt die kabel aansluiten op je VGA HD kabel van microsoft en je genderchanger (verloopstukje).

17. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand misschien een aantal foto's porten van de FW900?

18. thesixt36

thesixt36 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Die BNC aansluiting heb ik volgens mij ook op die 22 inch Iiyama monitor van mij.(CRT).Die BNC kabel wordt die geleverd bij de premium versie van Xbox 360?

Nog een vraag heeft iemand deze tft scherm...Samsung 940BW 19''WideTFT
    Hoe is het beeld op dit scherm icv een xb360?

Vals speler heb jij jou Xbox360 op dat bakbeest via BNC aangesloten?Hoe ziet die kabel eruit..

Ik heb mijn XB360 via een hd rgb aangesloten op die 22inch Iiyama en vind dat beeld strak en er helder...Is BNC nog mooier?

Laatst bewerkt: 3 aug 2006
  19. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Samsung 940MW: deze lijkt mij heel goed als ik jullie hier horen. Maar kan iemand me hier vertellen hoe het beeld zelf is op deze monitor en ook hoe het beeld is bij eht tv kijken want er zit een tv tuner in. Ik wil alleen antwoord graag die dit scherm ook hebben.

20. punisher007

punisher007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij Mediamarkt een VGA kabel gehaald van ander merk voor 18 euro. Werkt ook gewoon perfect :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina