1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door L3MMING, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    big ben?

maare Samsung 940MW: deze lijkt mij heel goed als ik jullie hier horen. Maar kan iemand me hier vertellen hoe het beeld zelf is op deze monitor en ook hoe het beeld is bij eht tv kijken want er zit een tv tuner in. Ik wil alleen antwoord graag die dit scherm ook hebben.

2. danus

danus ...

Leuk Bevonden:
    0
    Gegroet allen,

Ik ben momenteel aan het speuren naar een 21" breedbeeld tft monitortje waar ik ook aangenaam met mijn 360 op kan spelen.
    Mijn oog was gevallen op de SyncMaster 215TW van Samsung (http://www.samsung.com/nl/presscenter/pressrelease/informationsolutions_20060504_0000254166.asp). Nu heb ik een lange zoektocht achter de rug naar reviews en dergelijke en die liepen nogal uiteen op het gebied van gaming. In theorie zou dit model wel redelijk geschikt moeten zijn, maar aan theorieën heb ik weinig dus ik ben vandaag maar eens wat winkels afgeweest om hem in het echt te bekijken en eventueel te testen.
    Helaas is het ding in Rotterdam niet in de reguliere winkels te krijgen dus nu hoopte ik dat er hier iemand op het forum was die dit apparaat in zijn/haar bezit heeft en mij kan vertellen of dit een geschikte partner is voor de Xbox 360.

Bij voorbaat dank.

Laatst bewerkt: 3 aug 2006
  3. Corolla Friend

Corolla Friend Bhuddymahn

Leuk Bevonden:
    1
  4. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Iemand ervaring met de HP w19 ? ik zag net op de site bij dixons dat die nu nog maar 229 was i.p.v. 299 aan de specs te zien is dit een goed scherm, net zoals de acer al1916 ws daar heb ik hier al meerdere malen goede dingen over gehoord, maar voor de extra aansluiting van de hp hoef ik het niet te doen omdat mijn videokaart alleenmaar vga heeft en geen digitale ingang. (of is er iets van een kabeltje dat je zo'n dvi naar vga kan omzetten ?)

oftewel welke is in principe beter ?

5. danus

danus ...

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt Ivo, maar de meeste daarvan had ik zelf ook al gezien.
    Omdat ik teveel twijfelde ben ik maar even verder gaan zoeken en ik denk nu dat ik ga voor de Viewsonic VX2025WM. Deze komt overal goed uit de bus op het gebied van games en films en ook de kleurweergave schijnt netjes te zijn.
    Enige probleem nu is een winkel zien te vinden die hem verkoopt want ik moet hem dus meteen hebben morgen.

6. Corolla Friend

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga binnenkort voor de Dell 2007WFP. Is dat niks voor jou? Komt ook overal goed uit de test en is met 410 euro (bij supradict, pm maar als je niet weet waar) niet al te duur! Prachtig scherm :)

7. danus

danus ...

Leuk Bevonden:
    0
    Haha nu ga ik weer twijfelen, ik weet t niet meer. Maar die Dell2007FPW is op de Dell website 629,51 en das me iets te duur. Verder lijkt de LG L203WT me nu ook wel wat. Wie van de drie?

K heb btw nog nooit van Supradict gehoord en google vindt t niet.

8. Corolla Friend

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, je moet em ook bij supradictus bestellen. Daar isie 410 euro incl pixelgarantie, volledig nieuw, de A02 Revision (nieuwste model). Hij heeft goede zakenrelaties met Dell, daarom kan hij ze nogal goedkoop aanbieden. Heb gecorespondeerd met 'em, en hij reageert erg snel (binnen een uur), volwassen en volledig. Je kan hem ook ophalen (Amersfooort) om eerst te bekijken dus dat is mooi :) Hij heeft me zelfs aangeboden om het scherm op te halen in Rotterdam, aangezien Amersfoort nogal ver weg was! Hij zou de mobilepinautomaat meenemen dan.

Edit: Check je PM danus ;)

9. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    misschien dat het hier al behandeld is maar ik heb de volgende vraag.

Kan je ook gewoon je pcspeakers aansluiten op je xbox en hoe gaat dat in zn werk? moet ik daar iets extra's voor kopen?

En hoe zit het met het aansluiten van een koptelefoon met een kleine plug. Infeite het zelfde idee als met de boxjes....

alvast bedankt!

10. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    NOU, swordman kijk op pagina 86 zou ik zeggen, want timmeh heeft er ok eentje.

maare Samsung 940MW: deze lijkt mij heel goed als ik jullie hier horen. Maar kan iemand me hier vertellen hoe het beeld zelf is op deze monitor en ook hoe het beeld is bij eht tv kijken want er zit een tv tuner in. Ik wil alleen antwoord graag die dit scherm ook hebben. Of er moeten mensen zijn die het scherm al eens heben gezien bij een vriend or something.

edit: leze ik zie dat jij ook zo'n scherm heb. Hoe is het tv kijken erop :)

Laatst bewerkt: 4 aug 2006
  11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  12. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb nog s even goed vergeleken tussen de Acer Al1916Ws en HP W19
    Acer heeft 3 jaar garantie HP 1 jaar
    Acer heeft 1 ingang HP heeft er 2 ( 2e is DVI heb ik zelf niks aan aangezien mijn videokaart dat toch niet heeft)
    voor de rest zijn de specs zogoed als t zelfde behalve dat de acer met Hz mogelijkheden heeft ofzoiets

Ik ga voor de Acer aangezien die 3 jaar garantie hebben (staat op hun site ergens: ''All Acer LCD have 3 year waranty'') (bij de prijzenlijst staat dat maar gek genoeg niet bij die Al 1916ws maar t geld dan toch wel neem ik aan aangezien er ''ALL'' staat ? )

13. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    Even een snel vraagje tussendoor; Dit scherm is de 19" variant, als ik het goed begrijp.

14. ValsSpeler

ValsSpeler Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die BNC kabel kan je o.a. bestellen bij www.allekabels.nl
    Gewoon daar (of op google) ff BNC VGA kable intypen.
    Ik weet niet hoe het er bij jou uitziet maar ik vond BNC mooier dan VGA. Meer kleurrijk en levendig. Maar bij BNC kon ik dan wel weer minder kleurinstellingen en dergelijke wijzigen. Eigenlijk alleen maar contrast en helderheid. Maar ja dat was ook niet nodig omdat het er direct perfect uitzag :9

15. ValsSpeler

ValsSpeler Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey Gompy gewoon ff googelen en dan kom je er heel wat tegen. Ik kan je vertellen dat hij groot en mooi is. Vooral die grijze kleur maakt het allemaal wat mooier, strakker en sjieker dan die wit-creme kleurige monitoren.

16. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb aardig wat foto's gezien nu. Toch krijg ik nog niet goed de indruk hoe het er uitziet met de Xbox360. Zou je misschien toch nog een aantal foto's willen posten met de het beeld van de Xbox360?

17. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    JEP, DE 19" WIDESCREEN

18. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik heb zojuist de Acer Al 1916 Ws aangeschaft: Geweldig beeld, strak, helder, duidelijk enz...

ik raad hem iedereen aan

19. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi om te lezen :).
    Ben aan het twijfelen tussen deze Acer (heb ook laptop van Acer en bevalt), de HP widescreen en Ilyama widescreen. Zitten alledrie rond dezelfde prijs.

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Behold mijn toekomstige monitor : klik ! :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina