1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door L3MMING, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Helaas ben ik niet de beste fotograaf, maar ik heb mijn best gedaan. (Gedownsized van 2048 x 1536 naar 1024 x 768 )
    Scherm is een Samsung SyncMaster 940MW

1. Dead Rising

2. Lost Planet: Extreme Condition

3. Saints Row

En janter, ik had al aangegeven dat dit scherm niet op een TV staat aangesloten.

Laatst bewerkt: 8 aug 2006
  2. | B0SS |

| B0SS | Go!

Leuk Bevonden:
    0
    Aphrodite, check pagina 63 van deze thread. Daar heeft LeZe al een paar foto's van de SyncMaster 940MW gepost. Ik heb hem zelf ook en het beeldkwaliteit is gewoon supermooi (ik speel op de hoogste resolutie dat mogelijk is met de vga-kabel, namelijk 1360 X 768, zonder balken of uitgerekt beeld). Als je dit scherm gaat kopen raad ik je wel aan meteen een vga-kabel aan te schaffen, sinds component niet echt een mooi beeld geeft. Verder kan je ook je tv, pc (op DVI), RGB en component allemaal tegelijk aansluiten. Het geluid is ook uitmuntend met Virtual Dolby Surround. Echt de ideale monitor voor je xbox 360.

3. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    boss kan je me even foto's geven van de tv

4. | B0SS |

| B0SS | Go!

Leuk Bevonden:
    0
    Here you go:
    Het is de enigste foto die ik op het moment heb, maar het geeft wel een indicatie van hoe de spellen er ongeveer uit zien. In werkelijkheid is het beeld nog scherper :thumbs:
    Check die kleuren vriend *laat één traantje vallen*

5. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Zoooow!!!

Echt wel mooi joh :D! _O_

Ik denk dat ik maar echt mijn 70 cm breedbeeld eruit doe...en daarvoor in de plaats deze... Het maakt me niet uit dat ie veel kleiner is, het is maar voor op mijn slaapkamer!

6. NLegendkiller

Leuk Bevonden:
    583
    Er zat tot mijn verbazing overigens ook een afstandsbediening bij, altijd leuk ;)

7. | B0SS |

| B0SS | Go!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog een 70 cm breedbeeld op mijn kamer, maar ik zal het nog niet weg doen, omdat ik waarschijnlijk nog een Wii ga halen. Je kan de Wii ook op de 940mw aansluiten, maar het beeld lijkt me toch het mooist op een 'oude' tv. Ik had mijn cube een keer op de 940mw aangesloten en vanwege de lage resolutie zag het er niet zo mooi uit. En jah de afstandsbediening is superrelaxed. Je kunt er zelfs nog sneller mee switchen tussen je xbox, tv en pc. En als je je tv hebt aangesloten kun je (als je wilt) tv kijken tijdens het xboxen of als je op de pc bezig bent met Picture in Picture. En alle kanalen worden automatisch voor je ingesteld. En zijn zoveel dingen die het zo'n speciale monitor/tv maken :thumbs:

Ps. V3 RAZR Pwnz ;)

Ik heb je een friend-request gestuurd Aphrodite. Vriendjes? :b:

Laatst bewerkt: 9 aug 2006
  8. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Ik ga vandaag denk ik kijken met mijn vader bij dynabyte voor de samsung 940mw. Beetje raar: ik praat de hele tijd over de hp w19 maar me vader praat de hele tijd over de samsung mw940, terwijl die duurder is. Nou dan vind ik het nog beter, lol. Maar BOSS hartstikke bedankt van je foto, maar eigenlijk bedoelde ik juist een foto van de tv zelf. Dus een foto als je tv kijkt via je tv tuner. Hopelijk kan je een foto sturen hoe het eruit ziet als tv. En moet je eigenlijk gewoon een kabel in de kont stoppen voor als je tv wilt kijken of zit er een digitale tv in.

9. Aphrodite

Leuk Bevonden:
    0
    @ Boss: Ik ben inderdaad ook van plan om de Wii aan te gaan schaffen zodra deze te koop is. Het klopt dat deze op de gewone tv's stukken mooier uit zal gaan zien, dus daar heb je gelijk in!
    Denk dat ik zo'n 19 inch widescreen tft op mijn bureau kan zetten en dan kan gebruiken als pc scherm / xbox 360 scherm.
    Op mijn tv kan ik dan de digitale ontvanger van de schotel, playstation 2, dreamcast en home cinema set laten.

Yeah... I luv de RazR V3i _O_ ;)

Tuurlijk vriendjes. Hoe meer hoe beter! Ik zal je dus accepten :D!

10. thr

thr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  11. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Die monitor is al een maand zo goedkoop :)

12. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
  13. BydoR

BydoR XBL gamertag: knackebrod

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is dit niet de juiste plek om het te vragen, maar ik hoop dat ik wel antwoord erop krijg.

Ik heb mijn xbox 360 dus netjes aangesloten op mijn pc monitor, mbv zo'n vga hd av kabel. Nu doemt er bij mij een nieuw probleem op. Een aantal spellen vereisen een 60 Hz compitabel scherm, bijvoorbeeld Top Spin 2. Mijn pc monitor ondersteund dacht ik verversingen tot 85 Hz.

Als ik de demo van top spin 2 op wil starten, dan breekt hij af en meld hij dat ik mijn scherm op 60 Hz af moet stellen en waar ik dat kan doen. Als ik vervolgens kijk bij 'system - display - settings' kan ik helemaal niets instellen behalve de resolutie en widescreen of normal. Wel weet hij aan te geven dat de 'current setting' PAL-60 is. 60 Hz dus. Waarom werkt hij dan niet?

14. NLegendkiller

Leuk Bevonden:
    583
    Volgens mij moest je hem op een normale TV aansluiten, daar 60 hz instellen en dan weer aan je PC monitor koppelen.

15. thr

thr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    The man is right:)

16. thr

thr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien ik een monitor zoek die OOK en eigenlijk voornamelijk voor pc werk is bedoeld en ik daarbij al een paar mensen heb gehoord over de 'scherpte' als er pc beeld wordt getoond toch ff een vraag.

Hoe is het 1440x900 beeld van een pc op de 940MW? Gestoken scherp, wat ik eigenlijk wel verwacht van Samsung? Of is er toch 'iets aan de hand'?

17. NLegendkiller

Leuk Bevonden:
    583
    Ik draai het scherm zelf ook op 1440x900 en heb er totaal geen klachten over. Het beeld is scherp, vloeiend en rustig voor je ogen.

18. thr

thr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thx!

19. | B0SS |

| B0SS | Go!

Leuk Bevonden:
    0
    Zo zien tv en PiP eruit

En je tv kabel wordt gewoon in de achterkant geplugged ;)

:b:

Laatst bewerkt: 9 aug 2006
  20. Aphrodite

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie foto's weer :)
    Echt mooi scherp beeld!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina