1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 1]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door L3MMING, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Wil binnenkort m'n Sony scherm en m'n normale LG scherm aan de PC hangen, te gelijk. Hoe moet ik dit doen? Had al een aantal stukjes op internet gelezen dat ik het eene scherm aan m'n VGA uitgang kan hangen en het andere scherm aan de DVI uitgang. Kan ik dan wel in verschillende resoluties draaien?

2. | B0SS |

| B0SS | Go!

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hier toevallig welk spel betere graphics biedt op de 360, GRAW of Oblivion?

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In mijn ogen, Oblivion, maar dat heeft denk ik ook met een stukje persoonlijke smaak te maken. Oblivion heeft veel sfeervollere omgevingen. Nogmaals, mijn mening.

4. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo, wil je een bepaald spel kopen omdat het mooier is als de andere dan?

Zelf vind ik bijde spellen heel erg mooi. GRAW zou ik zelf kiezen omdat dat spel gewoon niet snel gaat vervelen. Speel het nu vanaf de release. Ook aardig veel gespeeld nu! Oblivion was ik echter al na 30 uur uitgekeken. Vond al die quests een beetje saai worden. Zal het nog wel later gaan spelen als ik er weer zin in heb.

5. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja oblivion gaat inderdaad snel vervelen dat heen en weer gesjok tussen al die steden heb je snel gezien en dan die saaie quests.
    graw is een spel wat je lang blijft spelen en zou ik zeker kopen.

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Oblivion is mooier, beter en uitgebreider _O_

zo een beetje het beste spel wat ik ooit heb gespeeld (mijn god wat was die demo van GRAW bagger :eek:)

7. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Je zegt het al zelf de demo.
    Wel eens het orgineel in je handen gehad waarschijnlijk niet.

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    hoef ik ook niet, Ghost Recon 1 en 2 vond ik al niks, de demo's (online en offline) hebben me ook al niet kunnen overtuigen. Door die demo's vond ik de serie nóg slechter lijken dan ik em al vond. Ook de trailers kunnen me niet boeien.

(jij wel oblivion gespeeld?)

9. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    GR: AW is echt wel een goed spel!
    Vooral een superbesturing!
    Graphics zijn subliem (ook op een gewone breedbeeld).

GR 1 en 2 vond ik ook niet veel aan, maar deze echt wel! Heb 'm uitgespeeld op normal en hard.
    Binnenkort maar is voor zitten en flink online gaan spelen.

10. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GRAW the best!!!!!! super spel gewoon! vooral SP super mooi maar MP vind ik iets minder MP speel ik meestal PGR3 --> maar dat gaat nu niet sinds gisteren , er komt bij PGR3 altijd disc unreadable , ik ga zo'n spray kopen voor te kuisen oftewel zo een ding dat die krassen uit uw dics weg doet , wat zou het beste zijn...

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    maar waar baseren jullie dan je mening dat GRAW beter is dan Oblivion?
    van GRAW is tenminste nog een demo, van oblivion niet. Dus jullie hebben de game nog noiot gespeeld (ik kon alleen bij Aphrodite kijken of ie Oblivion had gespeeld, de rest heeft geen gamertag ingevoerd ;))

//edit: reageer hier trouwens maar niet op :+ valt me net opdat dit eigenlijk behoorlijk offtopic is 8)

Laatst bewerkt: 16 aug 2006
  12. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb oblivion 1dag gespeeld , geleend van een vriend , ik zeg dat het niet slecht is het spel maar ik speel veel liever GRAW dan oblivion
    mijn persoonlijke mening.

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Laatst bewerkt: 16 aug 2006
  14. | B0SS |

| B0SS | Go!

Leuk Bevonden:
    0
    Whahaha jah ik ken gamerankings.com en de voordelen die het biedt ;) Maar ik heb dus nog geen spel gekocht, omdat ik lees dat de SP van GRAW maar 8-10 uurtjes is en de multiplayer mij maar niks lijkt (MP demo zoog best wel, SP was echt vet) en Oblivion...laten we zeggen dat ik nog aan het twijfelen ben om het wel of niet aan te schaffen. Er komen dit jaar zeer vette spellen uit (zie sig.) en dus moet ik misschien mijn geld gewoon daarvoor sparen, of zijn het echt must-have titles (94% leunt toch wel naar een must-have)

15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oblivion ben je voorlopig wel ff zoet mee hoor ;)
    Vind het nog steeds een van de betere X360 games die nu verkrijgbaar zijn, mits je van RPG's houdt that is :)

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    zelfs als je niet van RPG´s houd is ie goed :cool: (normaal gesproken zou ik nooit een RPG kopen, maar ben nu toch verslaafd aan Oblivion)

heb nu al zo een +/- 150 uur gespeeld

17. | B0SS |

| B0SS | Go!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb oblivion een tijdje op mijn pc gespeeld, maar dat ging niet zo heel vloeiend ;) Dus daarom heb ik niet echt een heldere mening kunnen vormen over het spel. De GRAW SP lijkt me echt meesterlijk, maar 60 euro voor 8-10 uurtjes speelplezier? Ik wil gewoon een spel dat de grafische kracht van de xbox 360 toont en een solide speelervaring biedt :)

18. Tecnomic

Tecnomic Guest

Wat een gezever zeg! Kom op jongens we gaan hier toch niet appels met peren vergelijken.Het zijn twee verschillende genres(Tactical shooter en een RPG voor de duidelijkheid) en daarnaast heeft het ook met je persoonlijke smaak te maken.Dus niet ruzie's gaan maken, maar koop wat jou leuk lijkt :):

19. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oblivion is een behoorlijk zwaar spel als je hem op de PC wilt draaien met alle toeters en bellen aan. Maar als we op die toer gaan, zien de PC versies van vrijwel alle X360 games er beter uit....mits je PC het aankan dus.

Maar Oblivion ziet er op de X360 ook prachtig uit hoor, en zoals ik al zei....het biedt een zeer lange speeltijd mits je de tijd neemt er lekker voor te willen gaan zitten :)

20. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ga gauw even je mond spoelen!
    Oblivion is juist een spel die je na een langere tijd weer uit de kast trekt.
    Omdat het een uniek spel is.
    Een spel als GRAW, ja leuk.
    Maar... wanneer komt de volgende GR?:x

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina